Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ambreiaj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Mario 86
a inceput berlina mea sa faca figuri ,trepideaza urat cand plec de pe loc se tureaza in gol cateodata si caraie a 1a si marsaliersu ,am incercat sa mai dau drumu la ambreiaj sau sa strang dar nimic tot asa merge ,eu banuiesc ca e ambreiaju ca din cauza lui se tyureaza in gol ca nu ramane cuplat sau da-ti si voi o parere,respectiv cat m-ar costa un disc, placa si rulment de uzina ,sau daca sa mai intalnit cineva cu problema ca a mea
daniM
Vezi ca are YDANIEL la Bursa,de uzina,cred ca 300 de ron kitul.
cristi74
Cati km are ambreiajul? Caraiala s-ar putea sa indice ca e pe duca, mai ales daca ai peste 60k km facuti cu el.
Turatu nu are legatura cu ambreiajul. Probabil apesi acceleratia prea mult inainte de a cupla discul. Incearca sa urci o bordura mai inaltuta cu spatele, daca patineaza (nu poti urca) e pe duca ambreiajul.
Tiberiu-Andrei
QUOTE(cristi74 @ 21 Apr 2009, 19:26)
Turatu nu are legatura cu ambreiajul.
*




Hai no serios,da sa mergi intr-a 3 cu 30 la ora si sa ai 4000 de ture?Lamureste-ne maestre! wacko.gif
Mario 86
QUOTE(cristi74 @ 21 Apr 2009, 19:26)
Cati km are ambreiajul? Caraiala s-ar putea sa indice ca e pe duca, mai ales daca ai peste 60k km facuti cu el.
Turatu nu are legatura cu ambreiajul. Probabil apesi acceleratia prea mult inainte de a cupla discul. Incearca sa urci o bordura mai inaltuta cu spatele, daca patineaza (nu poti urca) e pe duca ambreiajul.
*


masina are 60000 de km e ambreiaju din fabrica , nu am avut proble cu el pana acum cu spatele daca dau sa urc bordura urca greu ,tre so turez mult ca alfel nu poate
ydaniel
pai e nevoie de o schimbare;)smile.gif
cristi74
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 21 Apr 2009, 22:15)
Hai no serios,da sa mergi intr-a 3 cu 30 la ora si sa ai 4000 de ture?Lamureste-ne maestre! wacko.gif
*



Greu mai inteleg unii...
Adica indiferent cum ar fi ambreiajul, nu creste turatia masinii din senin. Numai pedala de acceleratie creste turatia motorului. Atat timp cat nu apesi acceleratia cum sa creasca turatia? Exprimarea a fost "eu banuiesc ca e ambreiaju ca din cauza lui se tureaza in gol", tu ce intelegi? Din exprimarea aceasta eu am inteles ca atunci cand apasa ambreiajul turatia o ia razna.

Probabil iti ramane acceleratia blocata cateodata.
Mario 86
acceleratia nu ramane blocata , sa va zic cum se intampla numai in deal face asa ,adica urc eu lejer cu 80/h si cand deodata se tureaza in gol ,din 3000 de ture ajunge si la 5-6000 si moare motoru tre sa ii dau a -3a si tot asa face ,ma mai joc eu cu dublu ambreiaj, ce vreau eu sa va intreb ,sa schimb tot kitu de ambreiaj sau numai discu?????????
Tiberiu-Andrei
Mario,fa un bine masinutei tale si cumpara un kit ambreiaj complet.Din carpeala numai carpeala iese. wink.gif
Bafta si tine-ne la curent.
argon
daca numai discul e uzat nu are rost sa dai bani de pomana pe piese de kkt oricat 'de uzina' ar fi, desfa, si cumperi dupa, doar discul eventual, sa nu te miri daca piesele noi de acum, cum ar fi rulmentul de presiune sau placa sunt mai proaste decat ce ai tu pe masina din fabrica.
Mario 86
QUOTE(argon @ 22 Apr 2009, 13:57)
daca numai discul e uzat nu are rost sa dai bani de pomana pe piese de kkt oricat 'de uzina' ar fi, desfa, si cumperi dupa, doar discul eventual, sa nu te miri daca piesele noi de acum, cum ar fi rulmentul de presiune sau placa sunt mai proaste decat ce ai tu pe masina din fabrica.
*


da argon ,dar ce vreau eu sa zic daca se duce placa de presiune mai incolo sau din cauza ei trepideaza ,numai bine schimb eu tot si imi iau de-o grija
PH-06-BOA
Nu. Doar discul. Si daca nu ai bani, baga-i pene cum am mai zis eu, si mai mergi un an.Si saptamana trecuta am facut una, care cara marfa cu ea, la magazin. 15 minute dureaza, fata de o zi la dat motoru' sau cutia, jos. Daca si tu ai fixuri, schimba-i si volanta, coroana, ca tot umbli acolo, baga vreo 10 milioane in ea, saptamana ailalta du-o la remat, ca ton nu mai face mai mult de 5 mil. Afacere, ce mai...
Daca recurgi la schimbarea discului, sa aiba grosimea de 8 mm, ar fi bine sa fie cu azbest, nu cu fibra de sticla(lasa teoriile), ca la patinare, se descompune si se aduna toata sub soare, si nu-i mai da voie sa cupleze total, patineaza din ce in ce mai rau, pana ramane fara nimic pe el. Ce liant, ar putea sa se lipeasca de tesatura aia de sticla, care aluneca ca gheata. Numa' sa mai gasesti.
Daca placa e uzata (fata de contact cu discul a scazut in grosime), scoti bolturile de centrare de pe volanta, si mai strunjesti 0,5-1mm din volanta (atentie la centrare), pentru a avea strangere, adica atunci cand asezi discul si pui placa peste el, sa ramana vreo 3 mm distanta de strangere.
Daca soarele e uzat, faci o piesa de otel, care o bagi pe rulment, pentru a mari suprafata de contact a partii de presare de la rulment , pe petalele soarelui. Va mai tine inca p-atat. Chiar daca unele sunt rupte la varfuri, cu acea piesa merge normal. Nu ai inteles ceva, intreaba-ma. Evita cat poti, sa cumperi piese noi. Cand ai dat-o in bara, nu te mai cunoaste nimeni.In rest, te-ar pupa oriunde, numa' sa-ti ia banii.
Mario 86
salutare oameni buni ,vreau sa va intreb si eu ceva,daca mai merg cu discu asa se poate strica ceva pe la cutie ,ca maine am un drum de vreo 200 de km si va intreb daca se poate sa faca figuri
kog
poti ramane cu ea in drum... Sincer io nu m-as risca la 200 km cu ambreiajul dus.
Mario 86
gata oameni buni in sfarsit am terminat si eu cu masina,i-am pus kit nou de uzina si merge de rupe ,e asa de moale pedala acuma parca as avea masina straina ,tre sa ma obisnuiesc ,se comporta bine ,pleaca din ambreiaj, numai trepideaza ,si am scapat si ieftin cu manopera numai 150 de lei
CandyMan13
felicitari si la cat mai multi km.O intrebare totusi daca tot vbim despre ambreiaje.Atunci cand schimbi un disc trebuie sa strangi mai tare ambreiajul(sa cupleze sus) sa isi faca o "oglinda" dupa care se regleaza la pedala normala?
gangara
Nu cred. Am ros destule ambreaje, mai nou și placa. de fiecare dată când am schimbat ambreajul mecanicul mi-a reglat ambreajul și așa a rămas până...la următorul.
ionut L.
eu cu kitul de uzina original de dacie am mers 120 000 km e de 200. Mie imi intrase rulmentul in placa, discul mai mergea putin. Dupa schimbare parca este alta masina, pleaca cu a 2-a de pe loc fara sa trepideze, am facut de atunci cam 12000 km si inca merge bine, fara nici un reglaj
argon
QUOTE(Mario 86 @ 5 May 2009, 21:25)
si am scapat si ieftin cu manopera numai 150 de lei
*


in service autorizat sper, ca la mine o schimbare de kit ambreiaj la Dacie e maxim 80 ron.
ionut L.
am vrut sa zic si eu asta smile.gif, pe mine m-a costat manopera 800 mii anul trecut la un mecanic, nu in service
Mario 86
QUOTE(argon @ 6 May 2009, 06:49)
in service autorizat sper, ca la mine o schimbare de kit ambreiaj la Dacie e  maxim 80 ron.
*


argon in service e montat ,6 luni garantie ,am uitat sa zic 150 fara tva ,cu tot cu tva 170 de lei,total ma ajuns cam in 450 de lei
pit-bull
Salutare tuturor,

Am si eu urmatoarea problema am fost cu masina la spalat si le-am cerut sa-mi spele si motorul pentru prima oara masina e din 2000 prim proprietar nu a mai fost spalata nicidata la motor, am fost putin reticient dar a pornit fara probleme dupa spalare, am ajuns acasa a fost ok.A doua zi o pornesc si cand sa plec stupare nu intra in nici o viteza!!! ambreajul se vede ca functioneaza adica calbul nu este rupt...dar nu intra in viteza...am oprito si cu motorul oprit intra in toate vitezele cand o pornesti nu mai merge ce sa-i fi afectat spalarea??? masina are 93 mii km.
diaconuliviu
Placa a plesnit cumva de la "cald-rece"?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.