Deadly
22 Apr 2009, 19:42
Revin cu o noua problema.
De ceva timp (cam 2 luni) pierd ulei pe la semeringul din fata, de la rola pompei de apa (este invartita de cureaua de la alternator). Sper sa nu fi spus vreo prostie pana acum.
Am fost acum vreo 2 saptamani si am schimbat semeringul la service (era rosu si de cauciuc cred...).
Problema e ca inainte de a schimba semeringul, dupa ce parcam masina in curte, curgeau vreo 4-5 picaturi de ulei. Acum dupa ce l-am schimbat curg cam de vreo 3 ori mai mult.
E posibil sa fi gresit mecanicul cu ceva, sau e prost noul semering.
Va rog muuult sa ma ajutati, pentru ca la cat dau pe ulei nu prea imi convine sa-l pierd aiurea.
PS: Problema a aparut dupa ce un mecanic mi-a intins cureaua de la alternator. Are vreo legatura ???
Rog ajutor pt. ca nu-s asa de priceput. MULTUMESC !!!
ydaniel
22 Apr 2009, 20:57
pai daca o fi prost simmeringu-de unde esti>
baranga
22 Apr 2009, 21:07
simeringul este prost;am patit-o eu,nu vorbesc prostii;
schimba-l si cere garantie la lucrare la cel care ti-l schimba;
daca te pricepi cat de cat il poti schimba singur;il scoti pe cel vechi sio bagi unul nou;NU folosesti surubelnite sau obiecte ascutite cand il bagi;il pui pe cel vechi peste cel nou si bati in cel vechi;
trebuie sa demontezi fulia de la arbore,baia de ulei;
razvan solenza
22 Apr 2009, 22:11
baia de ulei nu trebe demontata
Mr_Devil83
23 Apr 2009, 01:23
seschimba si simeringul si fulia. Dar smecheria cea mai mare este ca simeringulse monteaza...drept.
poate sa curga si pe la imbinari, nu neaparat la semering, dar adevarul ca si ele is foarte proste cat de origine ar fi. Eu cand am desfacut acolo am pus inapoi simeringul vechi de 12 ani, si o picatura nu curge, ca daca puneam nou sigur imi curgea.
lapcat
23 Apr 2009, 09:15
Eu pierdeam ulei pe la garnitura dintre capacul de la distribuție și baia de ulei, garnitura aceea neagră în formă de U. Inițial am crezut că e de la semeringuri fiindcă se prelingea și ajungea sub semering dar după o inspecție mai atentă am găsit buba.
tzepesch
23 Apr 2009, 09:51
mai fa o treaba ca sa tina mai strans pe fulie. scoti arcul, ii tai vreo 10 spire, hai 15 si il imbini la loc. va tine mai strans.
functioneaza f bine metoda, recomandata de batrani, testata si de mine.
lapcat
23 Apr 2009, 11:57
O prostie. Părerea mea.
Adrian_Boy
23 Apr 2009, 18:43
Ce firme mai fac acele simmeringuri.
ydaniel
23 Apr 2009, 18:45
sc fartec sa bv facea.
mad toz
23 Apr 2009, 19:21
Se mai schimba si acea "bucsa" (ca nu stiu cum se numeste) pe care sta simeringul, pentru ca se uzeaza si se formeaza adancitura unde lucreaza simeringul.
la fel ca mad toz zic si eu!pana nu am schimbat-o nu am rezolvat nimic!
Deadly
23 Apr 2009, 20:10
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Din pacate pana luni sau marti nu voi avea timp sa ma ocup personal de aceasta problema. Insa va voi asculta toate sfaturile si voi incerca sa rezolv problema, fara sa ma duc pe la mecanici care sa-mi ia rapid banii.
Am vazut cand mi-a schimbat data trecuta simeringul mecanicul si nu mi s-a parut mare scofala. Voi incerca si celelalte variante propuse de voi daca nu se va rezolva doar cu schimbarea simeringului si voi reveni cu detalii.
Multumesc mult din nou pentru ajutor.
ydaniel
23 Apr 2009, 20:56
iei capac nou de distributie de uzina+simmering nou de fartec:)
Deadly
23 Apr 2009, 21:04
Asa am sa fac @ydaniel.
Multumesc mult.
nelu_1985
23 Apr 2009, 21:11
simeringurile de fartec sunt o gluma proasta mai nou, totusi avand in vedere ca nu o sa gasiti altceva mai bun in magazin decat pe comanda la auto import, va recomand sa scurtati arcurile inainte de utilizare
Nelule , ai vreun cod pt semeringul ala de la distributie .....
diaconuliviu
24 Apr 2009, 07:39
Atentie, se vorbeste de acea bucsa pe care etanseaza simeringul; la unele modele de fulie (din doua bucati - butuc si fulie separate) exista "bucsa", in esenta butucul fuliei, la altele, cu fulie monobloc, se schimba fulia cu totul. Daca aveti fulie monobloc, optati pentru modelul din doua piese, butuc+fulie. Data viitoare veti schimba numai butucul, in plus, fuliile monobloc is recunoscute ca proaste, ele despicindu-se usor.
La schimbarea acelei bucse sau a fuliei se roteste motorul incit canalul de pana sa fie deasupra, sa nu va cada pana din canal.
nelu_1985
24 Apr 2009, 15:08
QUOTE(Minel @ 24 Apr 2009, 08:17)
Nelule , ai vreun cod pt semeringul ala de la distributie .....
il am undeva scris, cum il gasesc postez
Deadly
24 Apr 2009, 15:48
Am cumparat urmatoarele piese:
[attachmentid=1627518371]
Pot sa ma apuc de schimbat sau imi mai trebuie ceva ??? Multumesc.
mad toz
24 Apr 2009, 23:09
Apuca-te de schimbat
Tiristu'
25 Apr 2009, 12:45
si mie mi curge exact la fel... putin putin..acum din c in ce mai mult.... dar completez asa pe parcurs... insa...trebuie schimbat
Buna tuturor. Intai as vrea sa-mi cer scuze ca am intarziat atat de mult cu raspunsul referitor la rezolvarea problemei mele, insa am fost foarte ocupat.
Am schimbat piesele cumparate (fulie, bucsa, simering) si uleiul (nu stiu cat este de bun, dar am pus Havoline 20W-50). Nu s-a remediat problema.
In continuare pierdeam ulei.
Am studiat mai atent cauza problemei si am observat ca de fapt picura ulei pe la sonda de ulei de bec.
Am fost, am cumparat o sonda noua (5 lei), am schimbat-o si acum totul este OK. Nu mai curge nici o picatura de ulei.
Multumesc tuturor care m-au ajutat.
PS: Sper sa fie folositoare rezolvarea problemei mele si pentru altii.
Multumesc din nou de ajutor.
Muttley
4 May 2009, 10:42
QUOTE(ydaniel @ 23 Apr 2009, 21:56)
iei capac nou de distributie de uzina+simmering nou de fartec:)
QUOTE(Deadly @ 23 Apr 2009, 22:04)
Asa am sa fac @ydaniel.
Multumesc mult.
Ma, poate mai vede altu' si face prostia de a pune botu'.
Pentru ce naiba sa iei capac nou???
Cateva observatii:
- daca se schimba simeringul fara demontarea capacului (cred ca e posibil), pentru a se elimina neajunsurile provocate de acea uzura (sant) din bucsa / fulie monobloc, se poate introduce simeringul cu cativa mm mai putin / mai mult. Astfel, etansarea se face pe alta zona a bucsei;
- daca se schimba simeringul prin demontarea capacului (ocazie a unei interventii la distributie de exemplu), trebuie acordata mare atentie centrarii capacului inainte de strangerea suruburilor. Asta se face prin: asezarea capacului pe bloc si mentinerea pe pozitie prin preinsurubarea (NU strangerea) catorva suruburi, introducerea bucsei centratoare, strangerea suruburilor FARA a se misca capacul. Daca nu se centreaza corect capacul, arborele si simeringul nu vor fi p-aceeasi axa, iar uleiul va curge-n voie.
Simeringul Fartec (kk) se poate inlocui foarte bine cu un simering de calitate, gen Victor Reinz.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.