Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema necunoscuta
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
codrin_1300
salut! am si eu o problema careia nu ii dau de cap : azi am plecat cu masina si mergea in basturi , am tras pe dreapta, am desfundat jigleorul am mers maxim 200 de m si la fel. Am aduso acasa si miam vazut de treaba. In seara asta ma apuc de ea. Nu a mai pornit deloc. Schimb platina, era impuscata. merge oleaca dar tot intrerupt. Am curatat bujiile, am schimbat capacul la delcou, cuiul ponton la carburator ca era uzat foarte tare, desfundat jigleor schimbat condensator dar degeaba. merge intrerupt si in relanti da sa moara usor ,usor. Nu stiu ce sa ii mai fac. cred ca am o problema si la contactul cu cheie ca tre sa dua putin inapoi ca sa imi dea contact si la bobina.
astept pareri de la voi.
Markus200
problema asemanatoare am avut si eu si pana la urma am schimbat bobina
codrin_1300
oare sa fie din bobina? dupa parerea mea, ar fi trebuit sa intrupa constant dar moare incet incet! maine in schimb si bobina poate ai dreptate, dar si carburatorul, nu am nivel constant de benzina in el ! poate fi de la fise?
Markus200
la mine se manifesta lafel si am schimbat 3 delcouri fise platine pana am verificat bobina si acolo am descoperit ca dadea prima oara scanteie mare dupa care dadea din ce in ce mai mica pana la un anumit punct cand se oprea motorul
diaconuliviu
QUOTE(codrin_1300 @ 23 Apr 2009, 20:35)
o[...] schimb si bobina poate ai dreptate, dar si carburatorul,  nu  am nivel constant de benzina in el ! poate fi de la fise?

Pai cind ai schimbat cuiul poantou, ai reglat nivelul? Daca da, tradu "nu am nivel constant", de unde stii asta? Poate pompa infundata/defecta, filtre infundate, mizerie prin conducte...
geopsi
si eu am o problema asemanatoare...
a inceput acum cateva saptamani, efectiv cand acceleram parca dadea sa se opreasca putin si apoi o lua din loc, am desfacut carburatorul si l-am curatat calumea(am gasit si niste apa in cnc, destul de multe, in fine am montat la loc toate si tot nu mergea, tot asa facea. pe loc se tureaza dar in sarcina dadea sa se opreasca... am schimbat platina si a aparut ceva foarte interesant, masina nu mai dadea sa se opreasca facea niste zmucituri , am mers cu ea la mecanic pentru treaba cu bujiile(discutata in alt topic) si a aparut alta chestie, ala a dat mult de avans si acuma face cam ciudat cand accelerez, o mai ia si in 3 pistoane, relantiul a devenit foarte regulat dupa ce am pus alt jiglor(desi ala vechi tinea relantiul fara sa ii dau la acceleratie)...
ce a mai observat e ca parca masina merge mai prost cand dau drumu la faruri si scade usor relantiul...
o fi de la bobina???
SGM.MYKE
Incearca sa schimbi si rotorul delcoului (luleaua), eu am gasit-o franjuri, fisurat si fura scanteia. Asta dupa ce am schimbat capac de delco, bujii noi, refacut jocul la culbutori (asta oricum era nevoie sa o fac) si tot mergea ca si cand ar merge in trei. La final a observat un prieten ca era fisurat rotorul.

LE: Apropo si mie imi tinea ralantiul perfect, puneai paharul cu apa pe el, cum mai zic batranii, dar in ture murea, abia plecam de pe loc.
geopsi
pai am capacul, luleaua si fisele noi, numai bobina ce are 10 ani
codrin_1300
salut! am schimbat bobina de inductie si surpriza! merge la sfert de cheie, sta si in relanti dar tot am o intrerupere wacko.gif poate fi ceva din reglaje la carburator?? dp parerea mea cred ca o problema cu "scanteia " de nu are turatie constanta. astept parerile voastre.

"nu am nivel constant" imi dadea pe la capacul de la carburator, benzina , am mai chinuito putin, cu pornitul ,am desfacut capacul la carburator si nu mai aveam decat maxim jumatate de benzina in "camera de benzina"(nu stiu cum se numeste)
al1n
da ai schimbat condensatoru de pe delco??? daca na fost buna bobina, trebuia sa schimbi si condensatoru si platina.mie imi mergea intrerupt la sensul ca imi varia turatia intre 800-1600 cand o acceleram.si am schimbat multe condensatoare si platini pana am trecut pe aprindere electronica care elimina condensatoru si de atunci nam mai umblat la ea(vreo 3000 de km), merge f bine.
codrin_1300
am scris in primul post ca am schimbat si condensatorul si platina! cred ca pana la urma o sa recurg si eu la aprindere elecronica! dar nu am vazut nici odata aprindere electronica si nici nu am idee cum se monteaza biggrin.gif o gasesc la orice magazin de piese auto ?
codrin_1300
cat de cat am rezolvatr problema da acum am dat de alta biggrin.gif
iam sch boibina si mergea bine dar intrerupea. azi am zis sa ii pun platina ventilata sa ii sch filtru de benzina si sa ii sch si carburatorul, zis si facut dar dp ce am terminat toata operatiunea nu mai porneste
am dat cam tare in pompita si sa auzit odata tanc in ea , benzina imi baga in filtru, nu cred ca e asta! ? sau poate huh.gif
ce sa ii fac cred ca sa si inecat acm in carburator am benzina la greu infundat nu cred ca e nimic deoarece inainte sa ii sch carburatorul mergea si mergea si carb pe masina veche foarte bine, nu a fost desfacut nici odata are plumbuletul pe el.
astept pareri! poate sa fie membrana pompei de alimentare?
cristicipaian
eu am avut intreruperi in sarcina, mi-am si uzat filetul in chiulasa de la atata bagat si scos bujii, dar problema am gasit-o doar cand am masurat pe rand fisele.Una dintre ele avea conductibilitate 0.Erau noi si nici nu imi trecuse prin cap sa le verific.
diaconuliviu
QUOTE(codrin_1300 @ 25 Apr 2009, 08:50)
[...]
"nu am nivel constant" imi dadea pe la capacul de la carburator, benzina , am mai chinuito putin, cu pornitul ,am desfacut capacul la carburator si nu mai aveam decat maxim jumatate de benzina in "camera de benzina"(nu stiu cum se numeste)


Iti da benzina pe la capac si asta dupa inlocuire cui poantou (asa afirmai mai sus, ca l-ai schimbat). Ori plutitorul plin cu benzina, ori poantoul nou prost ori reglaj nivel prost.
Mai ales dupa acel "am desfacut capacul si mai aveam maxim JUMATATE..."
Dupa ce ridici capacul nivelul benzinei in CNC (camera de nivel constant) trebuie sa fie undeva la inceputul planului inclinat. La tine era multa, deci nivel mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.