Bad_Boy_Gaby
26 Apr 2009, 13:23
Salutare. As dori un sfat legat de garnitura de chiulasa. Garnitura se pune simplu fara sa fie unsa cu ulei sau cu silicon? Cum e mai bine?
codrin_1300
26 Apr 2009, 13:53
parerea mea e ca ar trebui sa o ungi cu niste ulei ca tura viitoare cand o sa dai jos chiuloasa o sa vezi u ce o sa razuesti garnitura ! acm treaba ta asta e un sfat personal eu unul asa fac
ydaniel
26 Apr 2009, 15:35
ia una de calitate:sc fermit sa ramnicu sarat si NU o unge cu nimica.
Merced
26 Apr 2009, 15:48
Una de calitate adica Victor Reinz vrei sa zici...
ydaniel
26 Apr 2009, 15:52
nu cred ca ar da banu pe asa ceva:)si macar sa nu ia asam:))
Merced
26 Apr 2009, 16:00
Ca o fi si scumpa rau, mai mult de 30-40 de lei ma indoiesc ca este una, si p-asta n-o schimbi saptamanal...
PH-06-BOA
26 Apr 2009, 17:14
Cu 20 min inainte de montare, da-i cu ulei sau motorina. Daca o pui asa lemn, se va slabi cand se incalzeste , si risti sa spargi blocul, daca ai camasile prea sus. E 15 lei o garnitura, aseaz-o pe cilindrii, centreaz-o, daca e nevoie ovalizeaza gaura de la ghid pentru a se centra perfect peste cilindrii, trage o linie pe bloc in marginea garniturii, pentru semn, cand asezi chiulasa. Daca nu e inelul metalic exact pe cilindru, ce trece catre interior, la strans, coboara pe cilindru, si loveste pistonul cand urca si o sa ai o bataie permanenta de ti-e mai mare dragul. Nu mai e nevoie de a doua strangere, daca ai strans-o gospodareste de prima data. Niciodata n-am strans a doua oara.
nelu_1985
26 Apr 2009, 21:19
25 lei garnitura Victor Reinz
alin_xyk
27 Apr 2009, 08:18
15 lei garnitura Fermit. Foarte buna...
roland
27 Apr 2009, 08:22
Confirm, vreo 25 RON a fost un Victor Reinz. Mai demult.
Cu ea am scapat de probleme, cu celelalte imi scapa ulei pe langa. Am schimbat de 2 ori, a 3-a oara am pus Victor Reinz si a fost bine.
Te costa mai putin daca dai acum 10 lei in plus.
mai si eu am asistat la inlocuirea unei garnituri de chiulasa la un motor 1300 cmc si nenea mecanicul a dat cu ulei pe acea garnitura, cica se aseaza mai bine asa...
Bad_Boy_Gaby
27 Apr 2009, 11:00
"roland" ....cum adica iti scapa ulei pe langa? eu cand am pus garnitura de 17lei imi curgea antigel pe langa (in partea de la galerie intre chiulasa si bloc motor, pe dinafara) si eu credeam ca e ovalizata chiulasa chiar daca maine, poimaine ma duc cu ea la rectificat, dar daca e din cauza garnituri nu o mai duc la rectificat ca pierd si timp si bani.
QUOTE(Bad_Boy_Gaby @ 27 Apr 2009, 12:00)
si eu credeam ca e ovalizata chiulasa chiar daca maine, poimaine ma duc cu ea la rectificat,
dar daca e
din cauza garnituri nu o mai duc la rectificat ca pierd si timp si bani.
Dar tu de fapt ai verificat chiuloasa aia sau doar dai cu presupusu' ...
Aceste presupuneri ale tale trebuie sa aibe o baza solida inainte de a face ceva , tu ce baza ai ....
ce se scrie pe forum ....
Dupa masuratori si verificari amanuntite incepem sa discutam nu cum faci tu , ba ii una , ba ii aialalta , pe unii chiar nu va inteleg ......
roland
27 Apr 2009, 13:29
Scapa ulei pe la garnitura, in partea cu bujiile.
tzunami
27 Apr 2009, 14:04
- eu am schimbat garnitura acum o luna cu una de fermit pe care am dato cu vaselina inainte de montare
- pana acuma am deja 500 km si nu curge pe la garnitura nici ulei nici antigel
- ar trebui sa merg la a doua strangere dar tinand cont ca am stranso "gospodareste" (7 daNm) nu cred ca ma mai voi duce, am uitat sa zic ca am rectificat chiuloasa inainte.
Mr_Devil83
27 Apr 2009, 14:32
Minel a aparut omul cu cazanul
Told ya he'll be beck
ydaniel
27 Apr 2009, 20:30
garnitura de chiulasa NU se unge cu nimica.
si dupa 500km se restrange.
Bad_Boy_Gaby
28 Apr 2009, 13:53
"Mr_Devil83". Tot m-am abtinut pana acum. Ba taranule care-i treaba ta? ce ai tu cu mine?
Presimt ca se lasa cu niste warn-uri .......
Mr_Devil83
28 Apr 2009, 16:07
QUOTE(Bad_Boy_Gaby @ 28 Apr 2009, 13:53)
"Mr_Devil83". Tot m-am abtinut pana acum. Ba taranule care-i treaba ta? ce ai tu cu mine?
Amice, esti prost!
Acum cateva luni ti-am zis clar sa iti duci cazanul la remat. Dacia are nevoie de mai multa ingrijire decat alte masini, trebuie ca proprietarul ei sa stie ce piese de schimb sa aleaga din magazine pentru ca foarte multe sunt rebuturi.
Dar cand proprietarul ei este si prost, o l@b@reste aiurea pe forum in loc sa o rezolve si habar n-are ce probleme are masina aia de fapt, e mai bine sa o duca naibii la remat si sa isi ia ceva de import. De exemplu un golf2. Ala e si mai potent decat dacia, face si drifturi si liniutze, cica are si consumul mai mic si pentru reisarii moldoveni este o noua deschidere de drumuri.
Ca sa iti raspund la intrebare: pur si simplu cand vad cate intrebari tampite poti sa pui si cate topicuri inutile deschizi, ca daca vroiai sa afli cum se rezolva cate o problema la dacie era destul sa citesti pe forum dupa ce daceai un search, (problemele daciei sunt cam aceleasi si e plin forumul asta de ele). Dar in loc sa faci asta tu vi cu tot soiul de intrebari din care noi intelegem ca desi moldovenii in general sunt oameni dejtepti (vezi eminescu, creanga si altii) cateodata mama natura greseste atat de mult incat mai apare unu ca tine pe daciaclub, ca toti aveti dacia berlina in curte si unpleti forumurile de prostii.
Apropo, eu sunt taran din mos stramos si locuiesc la tara. Din ce vad tu locuiesti in Iasingtown...
QUOTE(Mr_Devil83 @ 28 Apr 2009, 17:07)
Amice, esti prost!
Apropo, eu sunt taran din mos stramos si locuiesc la tara. Din ce vad tu locuiesti in Iasingtown...
L-ai luat prea tare ....
Mr_Devil83
28 Apr 2009, 18:23
Pai si cum sa-l iau altfel?
Hacker
29 Apr 2009, 13:13
Super, bravo baieti, mai radem si noi putin.
Garnitura de chiuloasa se monteaza si cu ungere de ulei si fara. Dupa preferinte.
Neaparat dupa 500km trebuie stransa.
Din cate stiu eu chiuloasa se rectifica de fiecare data cand o desfaci ( eu am rectificat-o 2 ori, odata cand am facut " chiuloasa ", odata cand m-am dat cu un matiz si a inceput sa imi dea ulei pe la garnitura.
brigada_diverse
29 Apr 2009, 17:04
Hacker, termina cu prostiile
chiulasa(nu chiuloasa cum frecati bietu termen) NU se rectifica de fiecare data cand o desfaci, nu mai bate campii
cu ce scop rectifici chiulasa? n-ai unde da banii? doneaza-i formului si nu da sfaturi la toti care au desfacut chiulasa sa o rectifice ca nu tu platesti si nu tu ii dai chiulasa dupa cateva rectificari celui care ti-a urmat sfatul
ulei pe la garnitura iti da de bune ce-s piesele
concluzie : garnitura de chiulasa se unge sau nu(acu depinde de mecanic si de calitatea garniturii)
chiulasa se restrange intre 500 si 1000km dupa montare/remontare
chiulasa se rectifica NUMAI CAND ESTE NEVOIE, nu aiurea, ci cand este ovalizata.
am si eu o nedumerire.
ce tip de ganitura sa cumpat pentru un motor 102.00, cu an de fabricatie 1988? cu inele de etansare de cupru sau cauciuc si daca exista vreun cod pentru garniturile victor reinz?
merci anticipat
brigada_diverse
25 May 2009, 13:59
a?
nu cumva te referi la garniturile dintre bloc si camasi?(alea sunt de hartie, cauciuc sau cupru...)...poate or fi si la garnitura de chiulasa si nu am auzit pana acum
s-a spus mai sus ca la unele garnituri, partea metalica care sta deasupra pistoanelor intra in pistoane si ai o bataie...
am intalnit des asta, dar bataia disparea dupa 15 minute de lucru, eventual si turata un pic....acum or fi cazuri si cazuri
Mr_Devil83
25 May 2009, 15:20
micri garniturile de etansare la motorul tau sunt foarte probabil de cauciuc. Daca te refereai la garnitura de chiulasa una de fermit de 1400cmc e perfecta.
popasan
24 Jul 2009, 11:23
Pana la urma pentru motorul de 1.4, car ii cea mai buna garnitura de chiulasa? Ca Victor Reinz nu este
Mr_Devil83
24 Jul 2009, 14:26
de fermit. Ieftina si lucrata decent.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.