Vand Dacia Solenza Scala din 2003 (nu are airbag, e din primul lot), dotarile standard, sub 50.000KM (nu mai stiu exact), culoare rosu toreador (visiniu), primul proprietar, pret 3250 euro (sau echivalentul in lei, imi e tot una).

Sorin, telefon 0723.594.721 sau PM pe forum (sper sa primesc mail), Bucuresti

Probleme avute de-a lungul timpului:

1. UCE a luat apa in prima jumatate de an (l-au bagat intr-o punga atunci radmasa.gif).
2. Au fost probleme cu apa care intra in masina (foliile dintre usi dezlipite, s-au tot infundat niste furtunase si intra apa in aeroterma etc...).
3. Joc la stergatoare rezolvat de cei din service (au sudat ceva pe acolo).
4. Prezon rupt la o roata din spate.
5. Simering de la caseta de directie uzat, se scurgea lichid pe acolo, s-a schimbat cu totul...
6. Furt casetofon (acum are un MP3 player Daytona cu fata detasabila) si de doua ori furt proiectoare.
7. Ceva la o toba s-a spart (nu partea finala), s-a schimbat in service la Pitesti.
8. S-a rupt macaraua la geamul soferului, rezolvat in service la Pitesti.
9. S-a busit motorasul de la recirculare (schimbat in service).
10. S-a busit un motoras de la o usa.

Un singur accident serios, in care mi-a taiat cineva calea (nu mai stiu exact cand, prin 2005/2006 cred) si l-am lovit in usa soferului, rezultatul fiind o aripa indoita si un far spart. A stat 2 zile in service atunci, s-a schimbat far, bara (era ciupita si deh, a fost pe RCA-ul respectivului, dar au vopsit-o aiurea) si indreptat/vopsit aripa fata dreapta. Am mai luat odata o gura de canal de a trebuit sa-i fac directia (sofer de sofer) icon_mrgreen.gif

Cam asta ar fi istoria masinii. A fost ingrijita primii 4 ani de zile, dupa care s-a cam taiat firul, dar oricum nu mi-am batut joc de ea. Insa din August 2008 n-am mai condus-o pentru ca mi-am luat alta masina. A zacut cateva luni in Pipera intr-o parcare (la job), iar de vreo 1-2 luni o foloseste un coleg (care a ramas fara masina in urma unui accident), de aceea nu mai stiu exact cati KM are. El a dus-o la Pitesti si a rezolvat problemele cu toba sparta, a pus proiectoare noi, a reparat geamul soferului (macaraua de fapt) si prezonul rupt.

Reviziile au fost facute mereu la service Dacia (Meridian, Cobalcescu si Auto Nesti). Uleiul a fost schimbat odata la ~5000KM (ELF 10W40 parca), la ~45.000KM i-am facut revizie aproape completa (vroiam s-o vand, dar n-am avut timp/chef), cand am schimbat tot ce se putea schimba (placute de frana, filtre, ulei etc...).

Cam toti KM ii are in Bucuresti, dar inca n-au fost probleme cu ambreajul (inca icon_mrgreen.gif). O perioada am lucrat prin centru (Universitatii), asa ca parcam pe unde apucam, perioada in care a adunat destule zgarieturi. Nici capota nu arata prea bine din cauza unor gainati. Ma rog, per ansamblu e ok, dar nu perfecta. Rugina nu cred ca are pe undeva (sau cel putin nu vizibil). Are si 4 cauciucuri de iarna (Sava).

Are si o alarma Gemini (am dat vreo 200E la vremea respectiva, e cu autoalimentare, nu poti porni masina daca alarma e pornita, senzori de miscare etc...).

Cam asta ar fi. Daca cineva vrea s-o vada, o gaseste in Pipera, langa Mobexpert (pe strada Fabrica de Glucoza). Eu nu ma misc nici mort cu ea prin oras, asa ca asta ar cam fi singura varianta.