eurofighter
30 Apr 2009, 09:35
mi se pare ca schimbatorul are jocul putin cam mare si nu-mi place pentru ca atunci cand am vrut sa-i dau a doua s-a dus mai degraba spre marche-arierre
se poate face ceva?
merci
bygy007
30 Apr 2009, 09:46
verifica bucsa cutie si legatura ei , fierul(nu imi vine acum in minte denumirea) ala dintre cutie si levier care daca este din 2 bucati are la mijloc 2 tampoane de cauciuc care posibil sa fie rupte, dar nu de tot si levierul in partea de jos are o bucsa poate fi uzata , si patina aia de plastic
eurofighter
30 Apr 2009, 09:48
pot sa ma uit la ele de sub masina, sau trebuie sa caut o rampa?
bygy007
30 Apr 2009, 09:52
daca icapi poti o poti ridica un pic pe cric daca ai burta mare
, daca misti cu mina iti poti da seama pe unde e problema
SGM.MYKE
30 Apr 2009, 12:17
Schimbi bieleta comanda CV si gata. Asta e in general, la cele mai vechi poate sa fie din axul comanda din cutie, cel care este in legatura directa cu bieleta. Ca sa o verifici nu ai nevoie de rampa, dar ar fi bine sa ai cand schimbi piesa.
CandyMan13
30 Apr 2009, 12:30
)apropo de "moale"..asa mi s'a parut si mie cand mi s-a rupt
Am mers cred ca vreo 2 zile in care aveam impresia ca am vre-un neam de toyota,asa de moale,fara "agatarile" de care stim cu totii la cutiile de dacie,pana cand odata in drum spre iasi,cand am vrut sa scot pe liber,am scos de tot...
)cu tot cu maneta schimbatorului.
Sfatul meu este dupa ce faci operatiunile spuse de colegi,daca nu simti imbunatatiri destul de mari,desfa un pic si consola centrala si uite'te sub capacul care tine NUCA schimbatorului(e prins in 4-5 suruburi pe care le desfaci cu 13 parca) sa vezi imbinare sa nu fie crapata(din cate stiu acolo se imbina 2 materiale diferite si in 99% din cazuri acolo apar fisuri).
SPOR!
Adrian_Boy
4 May 2009, 12:35
Sa nu mai deschid alt topic, vin si eu cu o problema.
Mai nou am inlocuit maneta scimbatoare de viteze, la masina mea din 89 cu 5 trepte, pentru ca aveam joc in locul unde vin bucsile, pe acel "mustiuc", maneta fiind originala (pe teava) si am pus una noua pentru a elimina jocul, inclusiv cu inlocuitul bucsilor din maneta de comanda a cutiei (ce-a care face legatura pe sub masina, mentionez ca nu am joc in bucsa de cauciuc).
Vreau sa aflu care este motoda optima de a regla patina, pentru ca de cele mai multe ori, in loc sa intre in viteza a 1 a, intra a 3 a
, in marsalier intra ok.
Mr_Devil83
4 May 2009, 12:54
o pui pe rampa, o bagi in treapta 1 si pui patina sa atinga levierul si strangi bine piulitele?
nelu_1985
4 May 2009, 13:17
completez, urci pe rampa si pui pe cineva sa schimbe 1-2, tu dedesubt pozitionezi patina, daca bagi a 1-a si apoi lasi de schimbator el se va misca si nu poti regla precis patina si drept urmare vei constata ca nu mai poti baga intr-a 1-a
Adrian_Boy
4 May 2009, 13:26
Multam mult Nelu, ideea este sa intre in treapta a 1 a, sa fie reglajul pentru acea treapta, altfel nu o sa-i dau de cap
Apropo: am patina cam de 6000 km, uzura in ce consta, ca se mananca acel plastic, si-a trait "viata" ?
da...plasticul se roade...depinde in mare parte de calitatea patinei....se poate si sa se fi slabit cele doua suruburi...oricum cel mai bine cumperi patina noua...nu e o avere.
bygy007
4 May 2009, 21:22
dupa ce am schimbat vre-o doua in decurs de 3 luni m-am lecuit , cind am vazit ca merge bine si fara (adica se dusese plasticul de tot) , si asa am dat-o
Adrian_Boy
6 May 2009, 08:42
Intr-un final am resut sa o reglez cum trebuie.
Am incercat sa vad unde are cursa schimbatorul (adica cat de mult de duce in stanga) pentru a se incadra pentru treapa 1, am legat schimbatorul de volan pentru ca eram singur si a ramane pe pozitie.
Fuga sub masina, pentru primul reglaj al patinei, pentru ca a mai trebuit sa fac unul pentru ca nu intra in marsalier, adica am mai miscat cam 1 mm, patina spre centrul masinii.
Am tras si o concluzie, aceea ca patina se regleaza la mm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.