Magnum_Baracuda
3 May 2009, 19:55
salut lume...dati o idee cu releu regulator de tensiune...releu mecanic sau electronic... daca e mecanic ce tensiune sa am la incarcarea bateriei cu consumatori in functiune ,adica faza lunga ,la ce turatie
Releu electronic fara discutie. Motive: mai stabil, cica incarca mai mult cand e frig, suplinind consumul de curent mai mare al masinii (ceva cu contractarea pieselor, n-am inteles eu prea bine dar ma rog...), mai ieftin, mai mic. Daca nu ma insel eu, incarcarea, indiferent ca-i mecanic sau electronic, trebuie sa fie undeva pe la 13.8 dar mai bine verifici si din alte surse.
Mr_Devil83
3 May 2009, 20:54
14,4 - 14,7v, releu electronic sau preferabil un alternator cu un releu incorporat de pe o masina de import, asta ca sa scapati de problemele cauzate contactele de masa oxidate.
bygy007
3 May 2009, 23:32
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 3 May 2009, 20:55)
salut lume...dati o idee cu releu regulator de tensiune...releu mecanic sau electronic... daca e mecanic ce tensiune sa am la incarcarea bateriei cu consumatori in functiune ,adica faza lunga ,la ce turatie
oare de ce trebuie facut cite un topic nou cind este un ditamai
topicul de 32 pagini despre subiectul asta mai exista in dreapta sus functia
cauta