Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Citire fisa de revenire la ITP
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alf 08
Va salut.
Am o problema putin stupida si sper sa ma ajutati. Despre ce este vorba: spatamana trecuta cumnatul meu a dus masina mea sa ii faca ITP-ul. Bun, cel de acolo i-a dat o foaie de revenire, dar nu reusesc sa imi dau seama ce scrie acolo.
Pe scurt: 821b- tubulatura * nu inteleg ce scrie*
452a- ceata? sa inteleg ca este vorba despre lampile de ceata care intr-adevar nu functioneaza
619.1f- *nu inteleg ce scrie*
1115.d-fixare cabluri ghidaje frana?
Pe spatele foii este trecut un tabel detaliat cu tot ce inseamna codurile astea, de exemplu 1-stare mecanica, 2- sistem de directie, 3- vizibilitate. Dar in cazul meu, nu pot sa descifrez scrisul, si as vrea sa stiu ce semnifica exact acel f sau d din lista de mai sus.
Va multumesc anticipat. smile.gif
Adrian_Boy
Oamenii de acolo vorbeau turceste, eu stiu ca cel de acolo, i-ti zice clar ce trebuie schimbat/reparat , ca doar nu o sa faci cursuri de ITP (daca exista asa ceva) ca sa poti descifra ce scrie acolo.
STORMTROOPER
QUOTE(alf 08 @ 4 May 2009, 15:41)

Pe scurt: 821b- tubulatura * nu inteleg ce scrie*
             
*


Din cite imi amintesc eu, tubulatura se refera la sistemul de evacuare.probabil are o gaura pe traseu si nu ies bine rezultatele la CO2.
alf 08
sad.gif eheee, problema este ca nu am fost eu acolo, ca bagam tot la cap. Cumnatul nu a retinut tot ce i-a zis nenea ala, si eu tot incerc sa imi dau seama ce scrie. Ori o sa incerc sa dau o fuga pana la statie, imi cer scuze si il rog pe tip sa imi descifreze lista, ori iau masina la puricat si vad cum ma descurc. Am omis sa scriu mai devreme, se intelege clar ca trebui schimbat un pivot, o bucsa si reglat noxele.
Va multumesc.
ydaniel
pune fisa scanata aici:)
CandyMan13
smile.gif)sau mai bine du'te la o statie ITP si roaga pe nenea sa interpreteze el rezultatul..si asa chiar ca nu o sa mai ai dubii..parerea mea
Mr_Devil83
sau da o fuga pana la baietii de la ITP, asteapta pana nu mai e nimeni prin jur si da-le vreo 50 de lei pentru deranj...
klaus
QUOTE(alf 08 @ 4 May 2009, 15:41)
Va salut.
Am o problema putin stupida si sper sa ma ajutati. Despre ce este vorba: spatamana trecuta cumnatul meu a dus masina mea sa ii faca ITP-ul. Bun, cel de acolo i-a dat o foaie de revenire, dar nu reusesc sa imi dau seama ce scrie acolo.
Pe scurt: 821b- tubulatura * nu inteleg ce scrie*
              452a- ceata? sa inteleg ca este vorba despre lampile de ceata care intr-adevar nu functioneaza
              619.1f- *nu inteleg ce scrie*
              1115.d-fixare cabluri ghidaje frana?
   Pe spatele foii este trecut un tabel detaliat cu tot ce inseamna codurile astea, de exemplu 1-stare mecanica, 2- sistem de directie, 3- vizibilitate. Dar in cazul meu, nu pot sa descifrez scrisul, si as vrea sa stiu ce semnifica exact acel f sau d din lista de mai sus.
Va multumesc anticipat.  smile.gif
*


Avem, conform Reglementarii (Ordin nr. 1002/2008) din 12/08/2008 privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și în categoria de folosință conform destinației, prin inspecția tehnică periodică - RNTR 1, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 608bis din 15/08/2008

- 821b Echipament de control al emisiilor de gaze - Neetanseitati ce ar putea afecta semnificativ masurarea emisiilor = gauri in tobe
- 452a - Lampi ceata: a) Sursa de lumina defecta
- 619.1f - f) Scurgeri ulei motor (debit redus/abundent)
- 1115.d - 1.1.15 Cabluri de frana, leviere si tije de actionare - d) Ghidaje de cabluri necorespunzatoare
unikat45
nu mi se pare normal sa scrie coduri...sau cel putin daca le scrie sa scrie citet si ce e defect/sau ce are omul de remediat.... nu toata lumea umbla cu ordonanta in mana.....
apropos ..si mie imi expira pe 22 si ma cam astept sa nu iasa din prima...ma rog...se mai da foaia aia cu care poti circula un timp de xxx.zile pana la remedierea defectiunilor...sau sa ma duc inainte cu vreo saptamana sa am timp dupa aia sa repar/inlocuiesc ce nu e corespunzator?
diaconuliviu
Nu se mai circula; inainte se putea circula pina la revenire DACA defectele nu erau de siguranta circulatiei (frine, lumini, etc). Acum NU se mai circula pe "revenire" pt ca se spune ca masina nu corespunde.
Merced
Pai si cum faci acum? Iti da revenire sa te duci sa o faci, dar tu de fapt n-ai voie sa mai mergi cu ea? Cum mergi cu ea la service sa-ti rezolvi problemele? Sau asta e o modalitate sa te oblige sa pui la punct cele necesare in aceeasi unitate service unde-i si statia ITP... mad.gif
the fast and furious

Te duci inainte de data expirarii ITP cu max 1 luna , iti da revenirea le rezolvi si te intorci tot inainte de data respectiva.
Mr_Devil83
uitati si voi 50 de lei in talon cand mereti la itp ma...


calculat: un cablu de frana de mana e vreo 30 de lei. Simeringuri, garnituri, reetansat motorul...mult...

Daca is baiuri cu franele atunci rezolvati-le.
ydaniel
decat $+revenire mai bine faci masina:)
unikat45
franele tin..nu e bai... dar sa vedem ce o sa iasa la ITP... ... poate ar fi indicat sa spal un pic motorul ca ii fac astia poza ... in rest doar sa gaseasca ceva de care eu sa nu stiu... .
luminile se rezolva daca e cazul cu o zi inainte...probleme ar mai fi la aspect...
1. rugina:) ca la multe din surorile ei...asta s-ar rezolva usor cu un pic de rabdare:) si un sprei de retus...
2. masina a fost lovita usor prin parcare... i-au stricat linia la ambele, aripi..plus ceva zgarieturi..pe spoiler fata si in alte cateva locuri
3.noxele..... cred ca glumesc..nu ies la masini noi .. dar ma rog... motorul nu e prea uzat are cam 20000 km .....de cand a fost facut sunt curios daca pe GPL valorile de monoxid si dioxid sunt mai reduse.... decat pe benzina teoretic asa ar trebui sa fie..
diaconuliviu
QUOTE(Merced @ 7 May 2009, 19:27)
Pai si cum faci acum? Iti da revenire sa te duci sa o faci, dar tu de fapt n-ai voie sa mai mergi cu ea? Cum mergi cu ea la service sa-ti rezolvi problemele? Sau asta e o modalitate sa te oblige sa pui la punct cele necesare in aceeasi unitate service unde-i si statia ITP...  mad.gif


Ori mergi cum se recomanda cu o luna inainte de expirare ori, alta solutie legala, daca ai depasit termenul o iei pe platforma. Stiu, o sa sari ca te costa enorm; corect, dar atunci banii aia ii dai inainte pe o revizie serioasa.

QUOTE(unikat45 @ 7 May 2009, 23:55)
A. [...] poate ar fi indicat sa spal un pic motorul ca ii fac astia poza ...[...]

3.noxele..... cred ca glumesc..nu ies la masini noi .. dar ma rog... motorul nu e prea uzat are cam 20000 km .....de cand a fost facut  sunt curios daca pe GPL valorile de monoxid  si dioxid sunt mai reduse.... decat pe benzina teoretic asa ar trebui sa fie..

A. Dar ce, o pozeaza pentru miss Dacia? Nu e obligatoriu sa speli motorul; nici cu el imbicsit de uleiuri si vaseline si altele, caci se deduce ca are pierderi de diverse, contamineaza si..se respinge.
3. Lasa tu masinile noi, la un mare procent din Daciile carburate ies gazele in parametri. Uneori e nevoie de un reglaj al acelui surub de amestec de catre personalul statiei (se face fara bani) Si musai sa ai evacuarea etansa.
Merced
QUOTE(diaconuliviu @ 8 May 2009, 07:08)
Ori mergi cum se recomanda cu o luna inainte de expirare ori, alta solutie legala, daca ai depasit termenul o iei pe platforma. Stiu, o sa sari ca te costa enorm; corect, dar atunci banii aia ii dai inainte pe o revizie serioasa.
*



Nu sar ca mie nici revenire oficiala nu mi-a dat, nimic la mana sa am doveditor vara trecuta si singurul meu noroc a fost ca statia de ITP o vad aproape din fata blocului, deci am dat o tura sa nu fie gabori in intersectie si m-am dus pe "naspa".
Uitasem ca poti sa faci ITP-ul cand ai chef.
unikat45
evacuarea ar trebui sa fie ok..ca ambele tobe sunt noi....neetanseitati doar daca au aparut intre timp...
acu de noxe nu te pot contrazice... o sa vedem maine ce o sa iasa..
diaconuliviu
O lasi la relanti, pui mina la toba finala si astupi si asculti daca fisiie pe undeva.
Dupa, dai drumul brusc si vezi de se aude ca un "buf" de expansiune. Eventual daca e etansa in vreo 10-15 secunde se opreste motorul
unikat45
multumesc de sfat... chiar o sa incerc sa il pun in practica.. azi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.