george_berceny
5 May 2009, 19:52
am o problema cu martorul semnul exclamari, nu se mai stinge dupa pornirea motorului
in prima faza am crezut ca este de la ICP ,am scos papucul care intra in el dar nu se stinge , pe tubul care vine firul pentru ICP (care e negru) mai vine un fir (negru galben) care este legat la masa si daca il desfac se stinge, de la ce sa fie acel fir ?
CandyMan13
5 May 2009, 21:44
normal ca se stinge daca ii iei masa;cum s'a intamplat..asa deodata?
Cristi_an_81
5 May 2009, 23:27
eu am patit asa ceva de 2 ori:
1-verifica lichidul de frana, e posibil sa iti fi scazut sau se mai intampla sa ramana blocat pe minim (asa am patit-o eu)
2- imi statea aprins in momentul in care mi s-a stricat o garnitura sau ce o fi la servofrana, este un furtun care iese din servo si are un stut dupa care furtunul duce in blocul motor , e mie imi juca stutul respectiv, dar in perioada respectiva daca nu tineam eu din acceleratie murea motorul.
Scuze pt limbajul neprofesionist.. nu sunt mecanic , sper sa te ajute cu ceva..
ag02cws
5 May 2009, 23:48
Trebuie aerisita pompa de servofrana. Se desface cu cheia de 17 parca, se dau cateva pedale si apoi se strange la loc. Operatiunea se face cu motorul oprit.
george_berceny
6 May 2009, 08:22
de la lichidul de frana nu este ca nu cred ca are plutitor sau ceva de genul
QUOTE(george_berceny @ 6 May 2009, 09:22)
de la lichidul de frana nu este ca nu cred ca are plutitor sau ceva de genul
Pompa intrata in avarie .. si un topic despre aceasta pompa de frana .. spor la citit ...
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5161&hl=
Pompa intra in avarie si se aprinde becul, dar daca scoti firul de la ICP atunci se stinge. La initiator NU se stinge.
O alta posibilitate este de la firele de la placutele de frana, daca masina are asa ceva. Ori placuta e terminata si te avertizeaza despre chestia asta, ori firul e prea intins (de obicei la bracare completa) si faca ceva masa. Verifica placutele si firele alea, daca le ai...
Posibil si un scurt in bord ...
george_berceny
6 May 2009, 13:29
placutele sunt obisnuite fara detectori de uzura.
sar putea sa fie vreun scurt ca daca scot firul de la ICP tot nu se stinge si am scos si ICPul si tot nimic.
ma intreb daca nu este de la baterie ca este cam descarcata ?
ag02cws
6 May 2009, 13:34
99% e pompa de servofrana. Acceseaza topicul dat de Minel.
Mr_Devil83
6 May 2009, 14:14
placutele de frana cu senzor au acelasi dimensiuni cu cele clasice?
Adica pot sa le montez pe fuzete de 1300/1310 si sa-mi trag eu instalatia electrica in bord?
diaconuliviu
6 May 2009, 14:45
QUOTE(george_berceny @ 5 May 2009, 19:52)
am o problema cu martorul semnul exclamari, nu se mai stinge dupa pornirea motorului
in prima faza am crezut ca este de la ICP ,am scos papucul care intra in el dar nu se stinge , pe tubul care vine firul pentru ICP (care e negru) mai vine un fir (negru galben) care este legat la masa si daca il desfac se stinge, de la ce sa fie acel fir ?
Unde anume e legat la masa acel fir? Prin tubul de "varnis" vin doua fire cu papuc, unul legat intern la masa si unul "cald" pentru ICP. Tu de unde scoti acel fir de masa ca sa se stinga? Nu cumva ala e firul cald al ICP legat de cineva la masa si cel legat la ICP e de fapt cel de masa?
george_berceny
6 May 2009, 17:42
acel fir este legat de una dintre conducte, firul nu mai are papuc si este legat pur si simplu
o sa le inversez sa vad daca cumva sunt puse aiurea
6 May 2009, 19:42:
am rezolvato erau puse firele aiurea
multumesc tuturor
ydaniel
7 May 2009, 11:26
-dacia 1,4 nu are pompa de servofrana
-da placutele sunt la fel,doar ca au un fir in plus;)
ag02cws
7 May 2009, 11:33
Dacia 1.4 are pompa de servofrana...
ydaniel
7 May 2009, 11:33
ori pompa de frana ori servo frana!
pompa pt servo frana se foloseste la mac!
diaconuliviu
7 May 2009, 12:54
Da, ARO Diesel avea asa ceva... Soferii si meseriasii ii spuneau "pompa de vacuum"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.