Skoda s-a cam prostit in materie de masini... In fine...tot o ciudatenie ca si Roomster-ul
yonutz84
8 May 2009, 11:15
Urata cu spume! Nu inteleg ce cauta proiectoarele alea langa far asa de sus si "Skoda" embosat in hayon, la dacia papuc prin '96 mai era asa. Oricum mie nu mi place, dar gusturile nu se discuta
andreis
8 May 2009, 11:24
Urata... rau de tot, nu mi-as cumpara-o nici gratis.
Arhimede
8 May 2009, 11:29
Hai sa fim seriosi.Symbol e o oribilitate da tot as cumpara-o.
DrK
8 May 2009, 11:36
Sunt cam multe modificari... Cel putin manerele la usi sunt pozitionate diferit si asta inseamna un cost in +
IsNa
8 May 2009, 11:56
Mai, voi parca ati avea toti de la Maseratti in sus la capitolul design.
Nicio opinie despre practicitatea masinii, daca e sau nu o idee buna, daca v-ar fi de folos sau nu, doar manerele de la usi si literele de pe hayon intereseaza (care de altfel nu sunt in versiunea de serie!). Halal!
De altfel diferenta majora de la prototip este ca modelul de serie e mai lung, si deci are portbagajul mai mare. Din pacate n-am reusit sa gasesc informatia exacta, dar s-ar putea sa nu trebuiasca sa mergi cu rucsacii in brate la munte cu ea, ca si cu majoritatea SUV-urilor compacte...
In rest, nicio surpriza, motoarele cunoscute de la Skoda, transmisie Haldex. N-am vazut inca crash-test, dar ma astept la o comportare onorabila, ca toate modelele Skoda.
De preturi stiti ceva?
vdaniel
8 May 2009, 13:33
mie imi place , e destul de reusita
VladG
8 May 2009, 14:30
Modelele albastre au spatele destul de mult asemnator cu Toyota FJ... Nu am facut comparatie poza langa poza, dar asta e primul lucru la care m-am gandit cand am vazut pozele.
BOG
8 May 2009, 15:16
Mie imi place. Dar, in mod sigur, nu o sa-mi mai placa cand vor anunta preturile !
SilviuB
8 May 2009, 15:34
Deci, yeti argintiu e serie si albastru e prototip, ca vad ca se creeaza confuzii. Eu am observat ca prototipul are pneurile mai bune pentru off road decat seria.
IsNa
8 May 2009, 16:47
Pai e logic. Masinile de serie vor fi folosite 95% pe asfalt. Daca e cineva care cumpara masina special pt off-road (ceea ce ma indoiesc), poate sa schimbe gumele.
Am mai aflat niste date: Vor fi motoarele: 1.2TSI 105CP (doar tractiune fata), 1.8T, 2.0 TDI CR 110CP / 140CP / 170CP. Dimensiuni generale: latimea cu cativa cm mai mare ca Octavia, lungimea 425 cm (mai scurta ca Octavia), portbagaj 410L (mic, abia suficient, dupa parerea mea (Fabia 1 Combi are 420)), garda la sol 18 cm (ca si Octavia Scout). Greutate in jur de 1500Kg
Tractiunea Haldex e o generatie noua (?), in conditii de aderenta buna trage 90% pe puntea fata, dar poate transfera pana la 85% pe o singura roata (impresionant daca ma intrebati pe mine).
Cand intra TDI-ul de 1.6L as cam fi atras de asa ceva...
ydaniel
8 May 2009, 16:57
nu e urata,dar parca nu e de skoda;))
aphophis
8 May 2009, 17:03
din poze arata bine. Astept totusi sa o vad in realitate. Oricum din ce vad e in clasa tiguanului..
smailmiami
8 May 2009, 19:27
Interesanta. Mi-ar placea una.
loganfan2008
9 May 2009, 23:34
chiar au nimerit-o astia de la Skoda cu numele
PS: acum e randul celor de la Dacia... sper sa fie ceva de genu' ADVENTURE
ionutzmi
15 May 2009, 17:40
cam uratzica ,dar uite ca sint uni mia sus care le si place .
Arhimede
15 May 2009, 17:51
QUOTE(loganfan2008 @ 9 May 2009, 23:34)
chiar au nimerit-o astia de la Skoda cu numele
PS: acum e randul celor de la Dacia... sper sa fie ceva de genu' ADVENTURE
Doar eu am convingerea ca o sa se numeasca Duster?!
Fan3
15 May 2009, 19:12
stie cineva cand se va lansa in romania, cand o vedem si noi in showroom-uri?
Micutzu_BH
15 May 2009, 19:47
Primul drive-test cu Skoda Yeti a avut loc in Norvegia.
Skoda Auto face publice datele complete ale modelului Yeti (FOTO)
Yeti este un model în cinci uși cu unghi larg de deschidere, care asigură un acces facil în habitaclu, precum și depozitarea fără probleme a bagajelor, cu o tracțiune integrală permanentă care asigură o distribuție inteligentă a forței și cu garda la sol compatibilă pentru suprafețe offroad de 180 mm.
1. Lungimea sa totală de 4223 mm
permite parcarea și în spații mai puțin generoase.
2. Lățimea autovehiculului de 1793 mm
garantează posibilitatea unei deschideri suficiente a portierelor și în spații reduse de parcare. La rularea pe teren neconsolidat și mai dificil, un avantaj suplimentar este oferit de silueta modelului Yeti.
3. Înălțimea este de 1691 de mm,
4. masa proprie cu șofer de 1520 kg(1,8 TSI 4Ś4), capacitatea de încărcare este de minimum 545 kg, iar volumului portbagajului, este cuprins între 416 litri și 1760 litri.
Sarcină de remorcare ajunge până la 1800 kg.
b76bgaarh
29 Jul 2009, 16:50
preturi de romanica????
Fan3
29 Jul 2009, 17:29
capacitatea de încărcare este de minimum 545 kg
dj22sib
30 Jul 2009, 12:07
Preturi ... scria pe undeva ca versiunea de baza, adica motor 1.2 TSi 105 CP va fi in jur de 20000 Eur (nu si daca cu sau fara VAT). Sper ca am retinut bine. Exteriorul este cum este ... dar interiorul e frumos. Pana sa faca facelift la Tiguan ... Skoda este superioara la capitolul interior .. si sa fim seriosi, nu cred ca conduceti pe capota masinii, tot in ea mergeti .
mariuscomx
30 Jul 2009, 14:21
motor 1.2 TSi 105 CP -- lol
si are 4x4 integral ... asta e buna gluma.. Oricum cred ca o sa se miste ca si fabia cu motor de 1.2 de 60 de cai (la deal coboara lumea sa o impinga )
dj22sib
30 Jul 2009, 14:25
Pe 1.2 nu cred ca au integrala ... si 1.2 de 105 e si la Renault, dar nu inca pe 1500 kg . Integrala am inteles ca va fi doar pe 1.8 160 CP si pe diesel. Insa pretul mi se pare putin piperat.
IsNa
30 Jul 2009, 15:25
Asa este, 1.2 TSI e fara tractiune integrala.
E traditie la Skoda a avea o motorizare foarte joasta la toate modelele. Fabia a fost disponibila cu un motor de 1.0l 55CP apoi cu 1.2L 60CP, Octavia este disponibila cu 1.4L 75CP... Pe unele piete sunt amatori pt. astfel de motoare. Paradoxal, chiar in Austria plina de drumuri de munte abrupte s-a vandut bine Fabia cu 1.0L 55CP. In tarisoara noastra plina de shumahari de drum judetean sigur ca par caraghioase, dar nimeni nu e obligat in niciun fel sa comande acea configuratie.
fansuv
1 Aug 2009, 14:05
Skoda a realizat un progres enorm de cand a venit VW.
Fata de ce modele aveau ei. Are o piata de desfacere asigurata in Europa ca si Dacia.
aphophis
10 Apr 2011, 16:56
2 ani mai tarziu constat ca yeti e un esec. Oarecum. La nivel mondial de exemplu, in martie 2011 au vandut doar 7000 de unitati
Eu as zice ca e un esec tinand seama ca de exemplu dusterul s-a vandut in aceeasi luna ceva mai bine, doar tinand seama de vanzarile dusterului din cateva tari europene(la care au aparut pana acum cifrele de vanzari pe martie):
11.493 unitati (6.634 in franta, 1.411 in italia, 663 in spania, 551 turcia, in germania 2234 unitati ) si tot asa se mai adauga si din alte parti..
Observ ca nici roomsterul nu o duce prea bine. In schimb octavia, fabia,superb-ul..
l@u
10 Apr 2011, 17:19
cum poti compara vanzarile dusterului cu yeti cand aceasta din urma este dubla la pret!!!
aphophis
10 Apr 2011, 17:21
sunt din aceeasi clasa. Mie imi spune ca din acest punct de vedere in cazul yeti-ului nu si-au analizat prea bine piata. In cazul superbului cat de cat au nimerit-o, masina mare , vanduta la kilogram , dotari bla bla. In cazul yeti-ului nu prea. Ceea ce se vede, in majoritatea tarilor nu prea e in topul vanzarilor.
IsNa
11 Apr 2011, 09:44
Ei, acum un SUV compact nu va fi niciodata "in topul vanzarilor" in Europa. E un produs de nisa.
E greu de judecat daca a fost sau nu esec, nu stim ce vanzari si-au bugetat cei de la Skoda.
Totusi, tind sa fiu deacord ca Yeti n-a fost cea mai buna idee pt. Skoda. Sau nu asa, e prea impractica masina, scumpa si cu utilitate limitata. Poate e "fun" de condus in weekend, dar clientela traditionala a Skoda e un pic mai "cu picioarele pe pamant".
mariuscomx
15 Apr 2011, 12:52
QUOTE(aphophis @ 10 Apr 2011, 18:51)
. In cazul superbului cat de cat au nimerit-o, masina mare , vanduta la kilogram , dotari bla bla. In cazul yeti-ului nu prea.
Nu inteleg la ce te referi cu fraza "vanduta la kg". Chiar skoda superb varianta combi este un succes mai ales de cand vine si cu optiunea de 4x4 pe 2.0 de 170 cai CR diesel. Asa ca si idee e un fel de A6 Allroads la jumatate de pret dar si cu ceva spatiu mai mare.
aphophis
15 Apr 2011, 16:08
QUOTE(xcss @ 13 Apr 2011, 05:42)
Stimate domn, nu inteleg la ce va referiti. Eu imi manifestam doar deplina satisfactie si fericire ca existati, si ca am privilegiul de a fi contemporan si, mai mult, concetatean cu dvs. Cu respect va adresez umila-mi intrebare: pot sa va ating?
adica masina multa ca dimensiuni vanduta la preturi de clasa inferioara..