Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: schimbare placute frana, disc frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mur_andrey
excl.gif In primul rand vreau sa salut pe toata lumea, incepand cu moderatorii acestui forum si terminand cu toti vizitatorii.
Am si eu o Dacia 1310L din '98, am cumparat-o acum 3 ani si nu prea i-am facut revizii sau sa ma apuc de schimbat la ea, doar cand s-a stricatl, si atunci am dus-o la mecanic. Nu prea le am cu mecanica, asta e smile.gif
Am si eu cateva probleme, ca fiecare dintre noi:
1- cand merg cu ea mai mult timp, de ex am facut un drum de 100 km dus, 100 km intors, incepe si face figuri in sensul ca mi se ineaca motorul. Ca si cum nu s-ar alimenta continuu...apoi imi moare motorul...scot furtunul de la alimentare, o pornesc asa pana "scuipa" benzina pe furtun si pornestel, pun furtunul la loc si apoi porneste si merge din nou. Sa fie de la filtrul de benzina sau o fi rezervorul cu mizerie?

2- daca as vrea sa fiu sigur ca toate piesele de la sistemul de aprindere/pornire functioneaza cum as putea sa verific? Bujii,furtune,capac delcou,platini,etc.

3- cu sistemul de franare iarasi am probleme. am schimbat placutele de frana dar trebuie sa schimb si discul pe partea stanga (fata), sau poate chiar amandoua. Este o operatie complicata sau as putea si eu sa o fac acasa, ca sa nu ma mai duc la mecanic...si as putea sa pun placute de frana de la alte marci, sau sa le adaptez cumva la dacie ca sa am frane mai bune?

Astept raspunsul vostru! Multumesc!

Cu respect pt toti,
Andrei

10 May 2009, 16:38:
PS: Am sa pun si poze cu "dansa", probabil observati unele lucruri si ma atentionati biggrin.gif
PH-06-BOA
Rezolva intai cu pompa de benzina(supapele ), sa arunce bine, si furtunul plin (peste 10 cm) cand dai la coada (cui vrei). Fentele, le poate face si din aprindere. Platine e perlata. curat-o si regleaz-o. Uita-te si la arcul de lamela, care se sprijina pe izolatorul de plastic, sa nu atinga de corpul delcoului. Daca e prea aproape, curbeaza,l cu un patent, catre interior, dar nu mult. Daca ai siguranta pe axul platinei, arunc-o (e masina mai usoara), platina nu va iesi, ca o tine arcul. Incearca , sa te convingi. Siguranta, in cele mai multe cazuri, la subtierea izolatorului, da la masa. Intai intermitent, apoi permanent. Doua zile vei sta langa ea, si nu vei vedea ce are.
De ce vrei sa schimbi discul? Daca e numai zgariat, cauta un post de-al meu unde am un clip de rectificare cu flexul. Deci, fara demontare. Daca e prea subtire, n-ai ce-i face, pui trestie si-l incarci cu tencuiala.
Nu glumi cu placutele, nu cumpara d-alea cu suportul subtire . Dai 5 lei mai mult, si ia normale. Cam 30 setul. Eficienta franei , nu consta numai in calitatea materialului. Si asa, tot ce-i prost, la noi in tara se aduce. Tehnologie moderna. Pentru a-i inlatura, trebuie sa apelam la trucuri, mult mai bune ca "tehnologia "lor. Daca e ceva neclar, stau si-o noapte sa-ti explic ( nu te pregati, nu te ruja, ca nu-s dintr-aia), ziua lucrez.

10 May 2009, 17:39:
Rog, fara suparare, sunt glume nu mistouri. Ultimele nu ma caracterizeaza.
kxz
Am si eu o nedumerire, placutele de frana de berlina 1.4 se potrivesc la un papuc, 2 locuri, tractiune spate, fabricat prin 1998-1999? Ca am un set prin casa, vreau sa le donez cuiva, dar sa nu-l fac sa consume benzina aiurea pana la mine, si sa nu fie bune...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.