in toamna am schimbat amortizoarele, mai bine zis in iarna. astazi am vazut ca este foarte flexibila pe spate si oare sa fie arcurile prea slabe?
cand am schimbat amortizoarele am pus sub arcuri si inaltatoare de cauciuc, cumparate evident.
za_kristake
11 May 2009, 20:48
micsorarea cursei se face de catre arc
amortizoru o impiedica sa "topaie"
PH-06-BOA
18 May 2009, 22:01
Daca n-ai prelungit si amortizoarele, au lucrat la cap de cursa , sus, s-a faramat distantierul de plastic de pe tije, a intrat intre lamelele supapelor si, esti ca si fara amortizoare. Fa o proba, ridica cu mana de la aripa de spate, si masina trebuie sa se ridice cel putin 5 cm, dupa care sa inceapa si roata sa se ridice. Adica din toata lungimea tijei, macar 5 cm sa-i fi lasat si masinii sa sara, fara sa traga si puntea dupa ea, lovind la limita superioara a amortizorului, si daca nu are filet(demontabil) ii slabeste si ambutisarea, si va curge.
ca sa nu mai deschid al topic am sa intrewb tot aici:
am gasit gaura din galerie astupata de depuneri, cea la care se monteaza un furtun care vine in teul de la carburator.
cum influenteaza astuparea acestei gauri mersul mototrului?
Mr_Devil83
19 May 2009, 13:41
nu mai tine relantiul corect veac.