Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [CUMPAR] cateva piese
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
zero_oxigen
ma intereseaza daca are cineva de vanzare urmatoarele :
Mufa (senzor) relantiu
Suport motor superior dreapta
Motorase pt reglat farurile in functie de greutatea masinii tongue.gif
Furtun care pleaca de la filtrul de aer la radiator ( nu stiu sigur cum ii zice)
Proiectoarele de ceata dar ma intereseaza daca se poate doar sticla ( as vrea sa pun xenon si sa nu le cumpar cu tot cu becuri si sa le tin dupaia aiurea )
si in cele din urma am nevoie de niste tevi smile.gif ( cred k sunt din aluminiu ) si merg de la pompa climei la radiatorul de clima si de suportii care tin pompa smile.gif
Ce rog eu?? cel cu oferta sa fie din Timisoara....dupa cate v-ati dat seama nu sunt mecanic smile.gif si as vrea sa le vad p masina mea inainte sa le cumpar smile.gif.
Importante sunt in ordinea in care leam scris smile.gif
Masina este un Megane 1.4 16 V


Si mai am inca o rugaminte smile.gif daca stiti preturile la care s-ar gasi la schrot sau daca ati cumparat piesele va rog sa postati pretul la care leati cumparat k sa stiu si eu si sa am cum sa compar preturile smile.gif
Multumesc anticipat
adi suciu
Salut,am eu un Megane in dezmembrare si sunt din Timisoara, tel: 0744160879
nicu_nicu
QUOTE(zero_oxigen @ 11 May 2009, 16:43)
ma intereseaza daca are cineva de vanzare urmatoarele :
Mufa (senzor) relantiu
Suport motor superior dreapta
Motorase pt reglat farurile in functie de greutatea masinii tongue.gif
Furtun care pleaca de la filtrul de aer la radiator ( nu stiu sigur cum ii zice)
Proiectoarele de ceata dar ma intereseaza daca se poate doar sticla  ( as vrea sa pun xenon si sa nu le cumpar cu tot cu becuri si sa le tin dupaia aiurea )
si in cele din urma am nevoie de niste tevi smile.gif  ( cred k sunt din aluminiu ) si merg de la pompa climei la radiatorul de clima si de suportii care tin pompa smile.gif