criss90b
11 May 2009, 22:51
am si eu o problema cred ca am inversat un fir la bbobina de inductie imi poate da si mie cineva o schema cum vin cele 4 fire la bobina?ms.
pavel_daniel
13 May 2009, 10:32
Salut.Daca ai bobina clasica atunci firul negru(care duce la delco) si firul maro(cel de la turometru)se leaga pe borna de minus a bobinei.Celelalte doua rosii pe borna de plus.Dar daca nu-ti porneste problema nu e de acolo.De regula porneste chiar daca ai inversat firele.Important este sa nu le fi amestecat,in sensul ca daca legi negru si maro pe borna de plus a bobinei ,tot porneste.Nu merge foarte bine dar porneste.Succes.
vallyyy
13 May 2009, 14:17
Vezi ca daca ai pus invers firele sunt sanse destul de mari sa fi ars condensatorul
PH-06-BOA
16 May 2009, 16:27
Condensatorul, nu e o dioda, sau tranzistor. ! De unde ai scos-o. El se incarca, si se mai descarca cand basculezi. E polariza? In curent alternativ? ai inventat inductia in CC ? Numai in curent continuu condensatorul fiind polarizat, explodeaza la conectare inversa.
16 May 2009, 16:28:
Condensatorul, nu e o dioda, sau tranzistor. ! De unde ai scos-o. El se incarca, si se mai descarca cand basculezi. E polariza? In curent alternativ? ai inventat inductia in CC ? Numai in curent continuu condensatorul fiind polarizat, explodeaza la conectare inversa.
vallyyy
17 May 2009, 12:55
Iti zic ce am patit nu scot ceva .......am inversat firele la bobina si mi s-a ars condensatorul .......masina pornea si mergea in rateuri apoi se oprea.......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.