salut am facut acest topic pentru un amic,ce nu le are cu netul, cu o dacie pe injectie din anul 2000 care are probleme.
In octombrie-noiembrie anul trecut a avut probleme cu racirea motorului si a ajuns la schimbat de garnitura de chiuloasa(impuscata in doua puncte langa cilindrul 4). Dupa schimbare nu a mai avut probleme o perioada de timp. Dar la un moment dat a inceput sa ii dispara antigel din vasul de expansiune. Problema era un colier si un furtum(cel de jos de la radiator ce duce spre pompa de apa), identificata dupa urmele de pe furtum. Cum nu a avut timp de stat prin service omul a mers asa o perioada dupa care a mers si schimbat furtum si colier, facut aerisire, totul in speranta ca scapa de probleme. La doar o saptamana dupa remediere a observat ca iarasi incet incet ii dispare antigelul din vas si apar incet mici bule. Dar si aici era cu smecherie, bulele apareaua doar la mers in regim de relanti, dar era accelerat motorul nu scotea nimic. S-a pus omul din nou pe schimbat garnitura de chiuloasa... in momentul in care a dat jos chiuloasa a observat doua mici taieturi pe inelul metalic de pe garnitura din dreptul pistonului 4 (probabil obtinute de la vechiul mecanic care probabil a asezat chiuloasa pe margine sau cine stie :| ). Crezand ca aia e problema, a schimbat garnitura cu una noua Fermit, a verificat si planeitatea chiuloasei si era buna. La doar 500 de km de la ultima schimbare a patit ca intr-o dimineata sa nu mai aibe deloc antigel in vas. Deci problema nu era rezolvata. Cei din service, pe unde a fost, nu stiu ce are masina.
Daca aveti o idee cam ce sa mai verifice ar fi binevenita.