Marius Adrian
5 Mar 2005, 16:47
Fratilor vreau sa schimb maneta de viteze (am din aceea lunga si nu imi place), si vreau sa o schimb cu una mai mica. de altfel pe cea mica o am dar nu stiu cum sa o scot pe cea veche? Trebuie sa dau cutia jos, sau merge si fara?
disaster
5 Mar 2005, 17:26
cutia nu trebuie data jos dar trebuie sa desfaci mocheta pentru ca maneta este prinsa in podea cu ajutorul unei table prinsa in suruburi daca nu ma insel.de la cutie trebuie doar sa desfaci maneta din bucsa dar ATENTIE bucsa respectiva este de mai multe tipuri (in functie de cutie,maneta)si nu cred ca o sa se potriveasca.
Completeaza-ti profilul, ca sa primesti raspunsuri pertinente.
Daca ai berlina, o tai pur si simplu cu bomfaierul sau cu flexul, insa va solicita forta mai mare la introducere... dupa ce o tai, ii pui iar maciulia
Al Cap0nE
5 Mar 2005, 17:46
Acum ii spui omului ca putea doar sa o taie ? Dupa ce deja si-a luat una mai scurta ?
Marius Adrian
5 Mar 2005, 18:31
Pe cea scurta o am de la o alta masina tot 1300 si tot taiata este si aia, problema este ca are ceva maneta cea veche (asta lunga) e defecta sau ceva de genul asta ca nu intra bine in marsalier si mi-a spus un mecanic ca trebuie schimbata maneta. Oricum multumesc pentru idei.
Sir_Alex
5 Mar 2005, 21:18
Ca in cele mai multe cazuri Rares are dreptate. Daca tot pui una mai scurta ai avea mai mare forta de apasare (stii la ce ma refer) cu bara indoita putin. Vezi cum planezi centrul de greutate.
andu911
5 Mar 2005, 22:13
Mecanicu ala a vrut sa zica de bieleta de comanda...dar cum "mecanicii" astia nu prea au citit o carte tehnica...mai greu cu denumirile.
La aia s-au stricat bucsile...si nu mai intra bine in marsarier, si posibil si in a 5-a, daca ai asa ceva...nu teava aia care tragi tu de ea
Marius Adrian
6 Mar 2005, 13:50
Deci sa inteleg ca nu din cauza manetei nu intra bine in marsarier? Si ca sa inlocuiesc bucsile trebuie sa dau cutia jos? Si cam cat costa bucsile astea? Multumesc anticipat.
andu911
6 Mar 2005, 20:31
du-te la un service...poate e de la patina...cine stie...oricum mai mult de cateva sute nu te costa ( cu tot cu manopera )...nu te lua dupa replici de genul...mai bine nu se poate ca asa si pe dincolo...nu e mare inginerie acolo...cu 300 mii schimbi toate piesele care exista acolo...pui si-un arc nou...sa stea schimbatoru mai bine...si-asa ai facut cutie noua...
stiu eu un baiat care lucreaza super bine...dupa ce treci de spitalu vitan-barzesti, spre targ pe partea dreapta, unde sunt serele, e un service cu geometrie roti...e un baiat blond care are un oltcit...te descuri tu mai departe ca mi se pare ca in standardele serviceului nu intra si cutii de viteze
andu911
6 Mar 2005, 20:35
ai si targu aproape ca sa cumperi ce trebuie...
Marius Adrian
6 Mar 2005, 22:20
Ok multumesc frumos.
feminabarr
8 Mar 2005, 00:28
schimb-o totusi..eu am ramas cu maneta in mana odata (pur si simplu s-a rupt..
)..dar dupa ce am schimbat-o s-a simtit diferenta..intra mai bine in viteze..
asmodeus_
8 Mar 2005, 08:31
Salut, am si eu o problema si ma gandeam sa nu mai incep alt topic, pt ca are legautra oarecum, cu ce se discuta aici. E legat tot de schimbatorul de viteze, mai exact: am probleme cand cuplez in treapta I, fie ca sunt in p. mort, fie ca sunt intr-o treapta superioara/marsarier. Trebuie sa imping destul de tare de ea, sau sa cuplez a II-a si din a II-a, pe loc, sa ii dau repede a I-a. Care poate fi problema? Ma gandeam... sa fie de la arcul de sub masina, care e prins de bucsa aia? Sa traga maneta in te miri ce directie? Poate stiti voi care e problema...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.