Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1400 carburatie GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Emy_
Salut.Am o dacie 1400 carburatie cu GPL si am o problema cu relantiul, poate ma ajutati.La turatii marii se deregleaza relatiu'.EX: Am turato cam pe la 5000 vrand sa plec cu scart:)...N-am reusit sa fac scart,dar daca incetam sa accelerez se oprea motorul...trebuind sa reglez iar relantiu'...Spuneti-mi va rog de ce face asa.....Sper sa ma ajutati intr-un fel.Va multumesc wink.gif
NICK82
pe ce anume ai probleme : pe benzina sau pe GPL?
neamtzu25
cam aceasi problema am si eu,la gpl mereg turata, daca o las la relanti de 1000 sau sub 1000 se opreste,,cauza:plamanul ptr gaz stricat.....oricum uitate atent si la supape sa nu-ti fi atins vreuna...
dupa cum am sc mai sus mi-e mis e opreste motorul la relanti,chiar daca e incalzit plamanul,la toti mesterii care am fost ,mi-au spus ca trebe schimbat palmanul,
ma gandeam totusi daca as pute sa-l curat sau sas chimb memebrana......daca sa mai lovit cineva de aceasta treaba ii multymesc daca ar posta aici cum a rezolvato
instalatia este BRC fox G.....bafta
Emy_
pe gaz am problema...poi numai pe gaz merge,iarna vara la gaz porneste o ia la sfert aproape...e uscat motoru,ar trebui sa-i bag 1L de benzina s-o invarta in motor crek,dar totusi nu inteleg de ce imi face asa..stiu k GPl-ul are CO mai mica dar n-are tebui sa se deregleze relantiul n-are nici o legatura....
Mr_Devil83
ce are gpl-ul mai mic dect benzina? ca nu m-am lamurit...

Ca o recomandare nu mai incerca sa pleci cu scartait de roti cu dacia, o sa-ti para rau mai tarziu. Foarte rau.

Pt problema cu gpl-ul du-te la un service unde se monteaz astfel de echipamente. Daca membrana aia e fisurata e risc sa faca bum.
PH-06-BOA
- Daca era membrana defecta, nu mai mergea deloc.
- Pe supapa care e inchisa de membrana, s-a depus calamina, zgura din gaz, orice numai sa nu inchida bine la revenirea turatiei, si dandu-i gaz mult, motorul se opreste. Daca revenirea la relanti ai face-o foarte lent, ar putea sa nu se mai opreasca (asta, ca simtom). Desfa membrana, scoate parghia de la supapa, si curata-le cu smirghel de 400, atat pastila de cauciuc de pe parghie, cat si scaunul de bronz. La pastila de cauciuc, insisti, pana se curata toata crusta de calamina, si se va simti cauciuc moale.
- Daca nu pleaca cu scart, nu e reglat bine gazul. Daca nu pleci cu scart, te vor injura mereu falosii din spate, si pe tine, si masina (ca e totusi masina)
- La servis, e intre unu si doua mil. remedierea, face tot ce ai putea si tu sa faci, iar un vaporizator nou, e tot cam 2 mil. Unde regasesti economia de la gaz?
neamtzu25
QUOTE(neamtzu25 @ 15 May 2009, 15:46)
cam aceasi problema am si eu,la gpl mereg turata, daca o las la relanti de 1000 sau sub 1000 se opreste,,cauza:plamanul ptr gaz stricat.....oricum uitate atent si la supape sa nu-ti fi atins vreuna...
dupa cum am sc mai sus mi-e mis e opreste motorul la relanti,chiar daca e incalzit plamanul,la toti mesterii care am fost ,mi-au spus ca trebe schimbat palmanul,
ma gandeam totusi daca as pute sa-l curat sau sas chimb memebrana......daca sa mai lovit cineva de aceasta treaba ii multymesc daca ar posta aici cum a rezolvato
instalatia este BRC fox G.....bafta
*


PH-06-BOA
Nu va luati dupa aia care spun , schimba, ca totul se poate recupera, in afara de benzina. Vezi ce-am spus eu mai sus, ca nu-i din auzite, pune mana si desfa-o singur, studiaz-o bine, si o vei face sigur.
neamtzu25
ok
la asat ma gandeam si eu,sa desfac vaporizatorul ca poate s adepus calamina pe membran asi de asta nu mai vaporizeaza cum trebe gazul,nu se opreste deoadata,ci mere f mic relantiul si dupa acre se opreste..ar avea simtome ca nu vaporizeaza bine.....la mine merge greu surubul ala de pe plaman si indif cat il strg sau il slabesc nu se simte decat o mica dif la turatii.....
ma apuc de el intro zi s vad ce are,daca are calamina in curat sil monte zla loc,om vedea ce iese...bafat si multumesc ptr sfat PH ^ BOA
PH-06-BOA
- De-aia merge putin redus, ca-i gaz mult.
- Nu se regleaza, pentru ca e celalalt de relanti deschis (merge strans de tot la Marini), plus ca scapa pe langa mizeria asezata pe scaun. Sa nu ai T-eul prea inchis. Turezi la vreo 3-4000 blocat cu o surubelnita ca sa fie constant (ca cu mana nu poti), si rotesti la T-eu, in sensul de strangere , pana simti ca se reduce putin turatia, dupa care desfaci un sfert de tura(cam acolo unde nu incepuse reducerea turatiei), si acolo e debitul minim acceptat.
neamtzu25
totusi am mai avut o dilema sa cred ca nu ede la plaman,asta iarna in feb,an curatat acrburatorul si dupa ce lam montata gazul sa comportat f bine o perioada,nu se mai oprea deloc la relanti,mergea motorul chiar si at can dnu era incins la 80 pe gaz,dar nu sa intamplatdecat o luna si dupa acre a inceput sa faca dinou figuri......da surubul ala de la palman cum trebe sa stea,cat mai mic sau cat mai mare????
bygy007
in primul rind mai cautati si voi cei care deschid topicuri la intimplare exista un ditamai topicul despre gaz probleme si remedieri
in primul rind ca o masina sa mearga bine pe GPL cel si cel mai mult conteaza aprinderea (sa fie foarte bine pusa la punct , fara jocuri pe la delco fise si bujii bune) in al doilea rind filtrul de aer care nu trebuie sa fie inbixit si trebuie schimbat la 10-15000 maxim
eu nu am avut benzina decit maxim 4-5l si asta la doi ani cind faceam reviziile restul numai gaz , vaporizatorul (plaminul) l-am desfacut singur si l-am reglat , l-am curatat , mai trebuie curatat si filtrul de gaz care este la intrarea in vaporizator deasupra unei supape
si spun asta din proprie experienta si din pataniile pe care le-am avut, si inca ceva carburatorul nu l-am curatat niciodata de cind am bagat gazul pe ea
PH-06-BOA
N-are nicio legatura carburatorul, cu gazul. Din el, nu folosesti decat clapeta. Coencidenta. Respecta ce e mai sus, cu exceptia filtrului. Daca mergi prin lanuri de porumb (mai sunt?), schimba-l. Da racordul la o parte de deasupra carburatorului, cu motorul in mers, si vezi daca se schimba mersul. Daca nu, e bun. Poti proba si la turatie mare, numai sa o ti constanta cand scoti.
cristi74
QUOTE(neamtzu25 @ 16 May 2009, 14:38)
ok
la asat ma gandeam si eu,sa desfac vaporizatorul ca poate s adepus calamina pe membran asi de asta nu mai vaporizeaza cum trebe gazul,nu se opreste deoadata,ci mere f mic relantiul si dupa acre se opreste..ar avea simtome ca nu vaporizeaza bine.....la mine merge greu surubul ala de pe plaman si indif cat il strg sau il slabesc nu se simte decat o mica dif la turatii.....
ma apuc de el intro zi s vad ce are,daca are calamina in curat sil monte zla loc,om vedea ce iese...bafat si multumesc ptr sfat PH  ^ BOA
*



Calamina in vaporizator? Nici gand de asa ceva. In vaporizator nu gasesti decat pilitura de fier care se aduna in filtrul de pisla.
Ceva de genu pateam cand se deregla distanta la platina. Verifica sa fie 0.4.
PH-06-BOA
Cristi, tu nu sti de rateuri? Ajunge pana-n scaunul supapei din vaporizator, calamina.
neamtzu25
QUOTE(cristi74 @ 21 May 2009, 16:32)
Calamina in vaporizator? Nici gand de asa ceva. In vaporizator nu gasesti decat pilitura de fier care se aduna in filtrul de pisla.
Ceva de genu pateam cand se deregla distanta la platina. Verifica sa fie 0.4.
*


d c nu ar fi????ma refer la locul pe unde trece apa,ca doar e destul de calcaroasa apa si daca mesteru nu apus distilata,cred ca ar fi ceva pe acolo,,,dist la platyna 0,4??ok eu am si aprindere elect de tg mures far senzor,si culbutori mi ia reglat la 20 admisie si 25 evacuare.....sa vad cand prind o zi sal desfac pe dmn vaporizator ...filtrul de pasla???nu einainte de a intra gazul in vaporizator///daca e acela,a fost schimbat ...bafta
cristi74
Era vorba de circuitul gazului, nu al apei. Membrana din vaporizator nu are treaba cu apa, deci nu are cum sa aiba calamina sau calcar pe ea.

Poate trage aer fals pe undeva. Am patit ceva de genu fisura in furtunul de servofrana si tremura rau ralantiu, daca nu chiar murea.
Si eu am aprindere tranzistorizata rosie de Tg Mures si am distanta la platina 0.4 iar la bujii 0.8.
PH-06-BOA
Mai , nu mai glumiti asa . Desfaceti mai multe, si o sa va convingeti. Fumul de la rateu in carburator, ajunge pana-n camera de la membrana, supapa. In contact cu umezeala din gaz, se face o calamina de toata frumusetea. Se depune pe pastila de cauciuc a supapei, pe sacaun, pe unde poate si ea, pietrificandu-se si nu mai permite etansarea pe scaun. De aceea nici relantiul nu mai e constant.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.