Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: distributie dacia injectie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
nmarinae
am si eu o pura curiozitate la cat se schimba distributia la dacia pe injectie?
Ov
ca la orice alta dacie 1310 care are distributia pe lant.

Cel mai bine o schimbi cand faci motorul wink.gif desi probabil nu va fi necesar
argon
nu se schimba decat cand huruie.
nmarinae
dar totusi chiar daca e pe lant si acel lant se poate uza sau intinzatorul, si ma intrebam daca cumva este ca la masinile cu distributia pe curea , adica dupa un anumit numar de km treb schimbata
argon
crede-ma ca auzi cand se uzeaza. Daca nu huruie(zdrangane) mai ales la rece, e OK.
axabrt
cred ca pe la 200 de mii. Nu sunt sigur
C a t a l i n
Nu.
Bulldog
Cand se strica: zgomote ciudate, batai in fata motorului. Daca se strica distributia, nu se strica nimic, deoarece nu se lovesc supapele de pistoane ca la alte masini.
Argon a schimbat-o pe la 140.000 daca nu ma insel
panter1
cam dupa 200.000. sau cand iti face figuri.. oricum.. din punctul asta de vedere are o nota de 10 dacia, nu tre sa schimbi asa des ca la cele straine;) Auzisem pe cineva ca a schimbat distributia la 400.000, deci....

Si mai conteaza si ce ulei pui in motor... sunt unele uleiuri care ataca axa cu came etc..

Argon de ce ai schimbat-o asa devreme?
C a t a l i n
Depinde care strâine...
argon
QUOTE(panter1 @ 22 May 2009, 10:14)
Argon de ce ai schimbat-o asa devreme?
*




glumesti nu? biggrin.gif multi o schimba si la 60 000 km ca huruie de numa.
panter1
nu glumesc, am pe unchemiu care are 270.000 masina(baba) din '87 si nu a vazut deca set motor masina aia la capitolul motor, e pe carburatie si nu scartaie sau troncane nimic, mai cunosc pe cineva care are 400.000 si distributia neschimbata, nici macar un tachet. Cred ca ar trebui sa iti pui problema uleiului. Eu am 91.000. si n-am probleme si lista poate continua.. Sau.. mai sunt niste uleiuri proiectate pentru distributie in chiulasa.. alea nu sunt indicate pentru noi.. pentru ca ne mananca axele si tachetii si vor deschide supapele mai putin, aia e alta problema.. dar oricum.. nici la 80.000. blink.gif

si da.. am auzit si eu pe unii ca schimbau pe la 80.000, crek nu aveau ce face cu banii, eu cand am avut probleme care semanau cu distributia(troncaneli, trepidatii, zgomote, mers neregulat al motorului) si unii ziceau sa o schimb am schimbat tije impingatoare, suruburi culbutori, pilit culbutori facuti cu cap semirotund, reglat calumea si.. totul a devenit ok, si eram pe pas de a schimba axa, lant, credeam ca de la ele mergea rau dar nu era.. Mai e cineva pe forum care a schimbat set motor ca manca ulei si de fapt.. manca pe la semeringurile supapelor sau ghidaje, si chimbat degeaba.. asa ca.. mare grija la diagnosticare rolleyes.gif si mai e o vorba

"Cand ceva nu e stricat, nu-l repara!"
cristi74
QUOTE(nmarinae @ 22 May 2009, 10:02)
dar totusi chiar daca e pe lant si acel lant se poate uza sau intinzatorul, si ma intrebam daca cumva este ca la masinile cu distributia pe curea , adica dupa un anumit numar de km treb schimbata
*


Nu este la fel cu masinile straine. La acelea exista posibilitatea ruperii curelei si din aceasta cauza se schimba, la dacie cum naiba sa se rupa lantul ?!? Unii zic ca se mai lungeste dar sunt mai mult vorbe decat realitate.
brigada_diverse
si se rupe si lantu...dar nu se intampla nimic la motor ca in chiulasa ai o gaura unde stau supapele si nu ies destul ca sa loveasca in pistoane
cand huruie se schimba
DROID MAN
care este procedeul de schimbare al distributiei ? trebuie sa schimb vibrochenul si dupa nu mai stiu sa o pun la loc sad.gif
payty
ia manualul de reparatie ca iti explica acolo pas cu pas si cum se demonteaza si cum se pune la punct.

il gasesti usor pe net.
bostan22
Salut! Sa va povestesc despre batrana mea: Masina are 160k km,dar avea un zgomot ciudat dupa ce acceleram.Cand era in frana de motor se auzea un ,,zanganit".Am schimbat doar lantul si patina si cand am desfacut capacul,am realizat ca patina era cam la 50% uzura in schimb lantul era alungit in partea opusa intinzatorului.Aveti grija cu intinzatoarele astea din comert ca sunt praf,jumatate din mecanism l-am luat de pe cel vechi,inclusiv surubul deoarece asta nou era mult mai lung...Cum zicea si un coleg de pe forum:,,Nu reparati ce nu e stricat"....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.