Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Disparitie ciudata a lichidului de frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tarzy
O chestie cel putin ciudata si potential foarte periculoasa


Dupa ce timp de aproximativ 10 zile nu am mai urnit masina (D1310) din parcare in sambata ce tocmai a trecut am zis sa fac si treaba asta.
usor de zis dar greu de facut, bineinteles ca bateria era moarta (au fost totusi nopti si cu -10C, si cum bateria are deja mai mult de 3 ani ...), asa ca am apelat la cineva care sa ma tarasca catriva metrii ptr pornire.
pornita la tras a plecat imediat dar ..., nu mai vrea sa opreasca, adica frana ioc, pedala moale de tot dar totusii tinea cat de cat la capat. verific lichidul de frana si in rezervoras nu mai era lichid deloc, chiar nu pot sa-mi explic ce si cum, imi vine greu sa cred ca pierd pe undeva mai ales ca am completat si am verificat peste 2 zile si nu a mai pierdut deloc.

dupa ce am completat am facut o aerisire la pompa iar acum frana tine cam la jumatate din cat tinea inainte.

oricum de atunci nu am mai circulat cu masina, dar ma intreb ce dreaqu ar putea sa fie. unde s-a evaporat lichidul?

oricum, in primul w/e cu peste 10 C o sa fac o revizie generala a masinii in care o sa includ si o aerisire toatala a instalatiei de franare iar pana atunci nu o sa mai merg cu masina (acum bateria sta frumos in casa la caldurica)
klaus
Mi se pare mie sau e vorba de o berlina? Deci, nu are ce cauta la sectiune de logan, motiv pentru care se muta...
johnsws
de vina ar putea fi niste garnituri cam uzate (in special la pompa) care la temperaturile alea de sub -10 grade n-au mai etansat iar lichidul a curs in voie. verifica sub covorasul de la sofer si vezi daca e umed. daca nu, trebuie sa ai urme de lichid pe vreo janta(in special pe interior), ca la un bidonas intreg de lichid sigur nu mai ai vopsea pe janta aia.
Sir_Alex
Cel mai probabil problema este ori de la pompa de frana (e cu simplu circuit?) sau de la racordurile de cauciuc. Se vede unde s-a scurs lichidul. Sau cel putin ar trebui sa se vada. Nu merge cu masina asa...
GABY IS BACK !
QUOTE(tarzy @ 8 Mar 2005, 16:07)


.....dar ma intreb ce dreaqu ar putea sa fie. unde s-a evaporat lichidul?

*



SASE ohmy.gif , E O BANDA DE HOTI DE LICHID DE FRANA.... tongue.gif

Si acum serios, sigur curge pe undeva ( garnituri pistoane sau pompa, conducte, repartitor,,,etc )
tarzy
am verificat si chiamr mai mult am plecat astazi cu masina, acum nu a mai pierdut nimic dar frana tot nu tine ca inainte
Dyda
In asemenea cazuri se cam verifica tot sistemul de frinare ( etriere;cilindri receptori ;limitator; in speta cam tot ce este garnitura de cauciuc )
tarzy
QUOTE(Dyda @ 10 Mar 2005, 16:20)
In asemenea cazuri se cam verifica tot sistemul de frinare ( etriere;cilindri receptori ;limitator; in speta cam tot ce este garnitura de cauciuc )
*




pai sambata asta daca-i frumos afara o sa bag toata masina la inspectia de primavara si o sa pun accentul mai ales pe partea de franare.
oricum e tare inexplicabil ce dreaqu s-a intamplat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.