MojoGaby
3 Jun 2009, 22:40
am bagat zilele trecute vreo 8 litri de benzina(acul era dupa patratica goala dp ceas) si am facut vreo 50 de kilometri(urban) si acum e la jumatea patraticii poate un pic in spre stanga(gol)
Am inceput sa banuiesc ca consuma mai mult de acum vreo 3 luni cand am fost sa imi curat carburatorul (la un meserias care la reglat ca la carte cu tot felul de aparaturi)...sau poate atunci ca era infundat consuma mai putin
O sa ii fac odata consumul cu un bidon de 2 litri,numa ca strada mea e abrupta si trebuie sa il prind bine!
Si inca ceva am tot vazut pe aici sa ma uit la retur daca e infundat??cum fac asta(care e returul,si odata gasit ce ii fac, suflu cu gura/pompa in el??)
Mr_Devil83
4 Jun 2009, 00:25
Cred ca teava de retur e putin de tot mai subtire. Oticum vezi ca returul iasa din aceeasi parte a pompei de benzina cu furtunul care merge spre carburator. Turul este conducta aia singura, dispusa la 120 de grade fata de astea 2.
In prima faza desfaci futunul si suflii in el. O sa suflii destul de greu dar trebuie sa auzi ceva zgomote din rezervor. Sau iti pui un prieten sa asculte in rezervor. Recomand sa faci chestia asta cu busonul de alimentare desfacut.
Poate o sa ai surpriza sa ai un furtun crapat. N-ai fi primul.
Iti recomand bidon de 5 litri de apa plata si sa folosesti furtune de stergator de parbriz. Iei un set de furtunase de alea de la magazin, costa vreo 3 lei si le bagi prin dopul bidonului.
CandyMan13
4 Jun 2009, 10:45
eu zic sa nu te sperii ca din ce ai spus tu ar rezulta un consum de 8% urban...ceea ce mie nu mi se pare prea mare
si sincer acu',ce imbunatatiri crezi ca poti face incat sa iti scada SIMTITOR consumul urban?Eu zic asa...daca nu e stricat NU REPARA:P
bucatzel
4 Jun 2009, 11:09
Ai bagat 8 litri, ai facut 50 de km (urban) si se pare ca inca mai ai. Nu prea vad problema.
Baga si tu benzina in ea, pana nu-ti rugineste tot rezervorul... Plus ca daca ataci vreo strada prea inclinata, s-ar putea sa nu-ti ajunga benzina.
MojoGaby
4 Jun 2009, 18:08
cu strada stiu cum e....tot mereu trebuie sa am vreo 4 litri in rezervor ca daca nu,nu mai urc
in rest am mai facut azi vreo 10 km cu aia 8 litri ce iam bagat si nu prea s-a miscat acul,cred ca mam panicat ca pana acum vreo 3 luni umblam numa cu rezervorul plin(daca ajungea la jumate bagam benzina),si nu stiam cum e cu el mai gol.....acuma cu criza asta am aflat:)
Am suflat si pe retur nu e infundat
Va multumesc la toti!
giani.cosmin
5 Jun 2009, 06:52
Eu zic sa ii scoti furtunul din carburator ( cel de alimentare) il, bagi intr-o sticla PET de 2,5 L si ii dai cheie (o pornesti), o lasi pornita pana moare motorul, atunci vezi cata benzina ti-a bagat pompa in sticla, trebuie sa fie cam 1 litru dupa cate imi aduc aminte, caci tot la fel mi s-a parut si mie in ceea ce priveste consumul.
5 Jun 2009, 06:53:
poate ai fisurat plutitorul din carburator, sau o problema cu cuiul poanto,
MojoGaby
5 Jun 2009, 17:16
QUOTE(giani.cosmin @ 5 Jun 2009, 06:52)
Eu zic sa ii scoti furtunul din carburator ( cel de alimentare) il, bagi intr-o sticla PET de 2,5 L si ii dai cheie (o pornesti), o lasi pornita pana moare motorul, atunci vezi cata benzina ti-a bagat pompa in sticla, trebuie sa fie cam 1 litru dupa cate imi aduc aminte, caci tot la fel mi s-a parut si mie in ceea ce priveste consumul.
<span class='edit'>5 Jun 2009, 06:53:</span>
poate ai fisurat plutitorul din carburator, sau o problema cu cuiul poanto,
Am facut treaba cu PET-ul(am folosit de 2 litri) si a scos cam 400ml pana s-a oprit.
Plutitorul cum il verific?scot capacul la carburator si ma uit sa nu fie fisurat??...daca scot numa capacul nu se deregleaza nimic pe la ea nu?(ca motorul merge si trage foarte bine)
giani.cosmin
6 Jun 2009, 14:30
numai 400 ml ???
la mine a scos aproape un litru.
daca dai jos capacul de la carburator nnu se deregleaza nimic, numai daca umbli pe la suruburile de aer si relanti ( lucru pe care nu o sa-l faci nici din greseala cu chestia asta).
Bafta!
6 Jun 2009, 14:32:si inca un lucru, n u te lua dupa acul de la bord ca te minte amarnic, la mine minte cu aproape 10 litri intre regimul de stationare, relanti si regim de mers putin turat.
Ai baterie noua? influenteaza indicatia ceasului
Fosta mea iubire ( dacia berlina 1998 ) consuma cam 8 L in oras, si cam 5,5-6 L in afara daca mergeam max 100 km/h, daca apasam mai tare ( 110 - 130 km/h ) scoteam cam 7 L. Dar aveam si niste piese de calitate :
- bobina de inductie Doduco
- fise TESLA
- aprindere cu senzor GoTronic AT011
- capac delcou Doduco
- luleaua Doduco
- bujii Champion
- ulei de motor Mobil 1 15w40
- benzina LukOil de 98 sau MOL tempo 95
- carburator curatat si reglat ca la carte.
Nici iarna la -20 de garde nu aveam probleme nici cu condens , nici cu porniri, pornea perfect, si nu sarea consumul peste 9 L in oras.
Foarte important este aprinderea, curatirea carburatorului, si stilul de condus.
MojoGaby
6 Jun 2009, 19:23
si piesele mele sunt de calitate(nu stiu ce firma da sunt sigur ca tata punea numa ce e bun pe ea),uleiul cred ca e unul mai ieftin,cat despre carburator am spus ca a fost curatat si reglat acum vreo 3 luni ca la carte.
De pornit porneste foarte bine si la mine....si saptamana viitoare urmeaza sa pun aprindere electronica AT 011(fara senzor ca nu am bani acum) ca se pare ca face minuni!
Bateria este noua,BOSCH,are cam 10 luni.
De mers merg mai sportiv cu ea:schimb vitezele la 3000
Deci cred ca doar mam speriat ca vam spus ca inainte umblam numa cu rezervorul plin,dar o sa ii mai fac teste si o sa va anunt cum sta treaba.
Va multumesc la toti!
giani.cosmin
8 Jun 2009, 13:45
pe la voi pe la brasov is multe intersectii, semafoare , cedari de prioritate?
ca la un asemenea itinerariu iti dai seama ca nu apuci bine sa prinzi ceva viteza si tre' sa mai cedezi o trecere , mai un semafor , si asta inseamna ceva consum.
MojoGaby
8 Jun 2009, 15:15
sunt o gramada....si s-a stricat traficul si la noi rau de tot (pe la ora 4 e haos ) cu toate ca avem o gramada de sensuri giratorii.
Asta e...toata lumea are masina acum!
giani.cosmin
8 Jun 2009, 16:05
si mai ai pretentii la consum mic cand mergi in primele trepte de viteza, ca si la noi in resita e cam tot la fel in orele de varf, asa am zis si eu ca imi consuma mult da' de unde cand esti obligat sa mergi cu treapta II-a maxim a III-a in anumite conditii.
Deci nu te mira ca iti consuma mult. Ca si la mine si eu consum ceva caci merg mai mult prin oras, in medie pe zi fac cam 40 Km.
8 Jun 2009, 16:07:
imi cer scuze la toti colegii ca am fost off-topic !!!
va multumesc pt intelegere!
MojoGaby
8 Jun 2009, 19:19
pai nu prea circul la ora aceea.....doar 2 zile pe saptamana prind aglomeratie.
Oricum astept acuma aprinderea electronica AT 011 si sper sa mai scada un pic consumul plus ca,cred ca voi putea merge si un pic mai subturat ca am inteles ca tragea mai bine motorul cu aceasta aprindere(deci nu o sa mai tremure asa tare la turatii joase)
bylexus
8 Jun 2009, 20:20
Imi explica si mie, cineva, inca odata va rog mult cum fac sa curat returul? (mentionez ca nu ma pricep la mecanica, dar am aceasta poza cu motorul meu) [Care e busonul?] Deci pas cu pas, ce trebuie sa fac si la ce ajuta daca il curat? (masina imi consuma 10,5 in oras)
Multumesc.
MojoGaby
8 Jun 2009, 23:14
QUOTE(Mr_Devil83 @ 4 Jun 2009, 00:25)
Cred ca teava de retur e putin de tot mai subtire. Oticum vezi ca returul iasa din aceeasi parte a pompei de benzina cu furtunul care merge spre carburator. Turul este conducta aia singura, dispusa la 120 de grade fata de astea 2.
In prima faza desfaci futunul si suflii in el. O sa suflii destul de greu dar trebuie sa auzi ceva zgomote din rezervor. Sau iti pui un prieten sa asculte in rezervor. Recomand sa faci chestia asta cu busonul de alimentare desfacut.
Poate o sa ai surpriza sa ai un furtun crapat. N-ai fi primul.
Iti recomand bidon de 5 litri de apa plata si sa folosesti furtune de stergator de parbriz. Iei un set de furtunase de alea de la magazin, costa vreo 3 lei si le bagi prin dopul bidonului.
QUOTE(bylexus @ 8 Jun 2009, 20:20)
Imi explica si mie, cineva, inca odata va rog mult cum fac sa curat returul? (mentionez ca nu ma pricep la mecanica, dar am aceasta poza cu motorul meu) [Care e busonul?] Deci pas cu pas, ce trebuie sa fac si la ce ajuta daca il curat? (masina imi consuma 10,5 in oras)
Multumesc.
Trebuia sa citesti mai sus si vedeai cum e cu returu.....sufla pe el si vezi daca merge...daca nu trebuie sa bagi cu ceva presiune mai mare(pompa ceva) altfel nu cred ca ai cum sa il desfunzi decat daca il schimbi.
Sorin_18
12 Jul 2009, 21:02
ajutor ca nu mai pot,ma usuca rau de tot la buzunar,ieri am fost la iasi,gol fara greutate fara viteza nu am depasit 100,mers constant la 90 si am scos un consum de 8 l % ce pot sa ii fac sa scot un consum mai bun,ma bate gandu sa ii pun gpl,dar intai astept un sfat de la voi,stiam ca se poate face o combinatie de jiglere care sa scada vizibil consumul,daca stiti spuneti tot
,returul nu este infundat si nivelul din carburator este acelasi de cand am masina,si a scos si consumuri mai bune
eu am scos 10 % la drum lung...apoi am apelat la un specialist in carburatoare iar acum cu 5 litri de benzina fac si 70 de km prin oras...inainte doar 25-30
Sorin_18
13 Jul 2009, 15:33
asta astept si eu,sa mi se recomande cineva care se pricepe
cine e din iasi si vrea sa mearga la un meserias in carburatoare sa ma anunte....eu l-am poreclit Dl Carburator.
Sorin_18
13 Jul 2009, 17:08
iti trimit carburatoru prin posta
cat te-a costat???
dani mdi
18 Aug 2009, 16:19
am si eu o intrb in oras am facut vreo 20 km cu 2 litri vi se pare corect?mie mi se pare cam mult adik 10 in oras de obicei nu imi sarea de 8 in oras da dupa ce am schimbat fisele si a umblat la nivel akm dak dau peste 110 nu mai trage si da sa moara poate sa imi consume mai mult de la nivel?...ms:*
coronarian
18 Aug 2009, 17:49
QUOTE(Sorin_18 @ 13 Jul 2009, 15:33)
asta astept si eu,sa mi se recomande cineva care se pricepe
nu ai vazut la stiri ? un roman de-al nostru a inventat un filtru de aer minune reduce consumul de combustibil
Sorin_18
18 Aug 2009, 17:55
QUOTE(coronarian @ 18 Aug 2009, 17:49)
nu ai vazut la stiri ? un roman de-al nostru a inventat un filtru de aer minune reduce consumul de combustibil
eu sunt mai realist,nu prea cred in mituri!
coronarian
18 Aug 2009, 18:51
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Aug 2009, 17:55)
eu sunt mai realist,nu prea cred in mituri!
nu sunt mituri, printr-un astfel de filtru se aduce un aport mai mare de aer component in amestecul carburant, deci o cantitate mai mare de oxiogen in arderea carburantului, rezulta o putere mai mare si un cosum mai redus de combustibil, sa zice ca ar fi ca o turbina mai anemica antrenata de puterea de aspiratie a motorului
QUOTE(Paca @ 13 Jul 2009, 18:00)
cine e din iasi si vrea sa mearga la un meserias in carburatoare sa ma anunte....eu l-am poreclit Dl Carburator.
Cit ajunge afacerea ca timp si ca bani ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.