Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Electromotor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
irinel75
Fratilor..help..
nu mai stiu ce sa mai fac..m-a lasat electromotorul..
nu mai invrte..schimb bucse bronz, si carbuni..la fel..cupleaza, nu invirte..imi zice cineva ca e rotorul..cumpar rotor 1.5 mil..la fel aceeasi problema..schimb statorul cu unul mai vechi, la fel..ce poate fi..mentionez ca am facut cind a cuplat bobina, punte intre cele 2 ceonexiuni ale bobinei crezind ca o fi si din bobina..la fel aceeasi problema..vreun sfat ceva?? va multumesc
D2ani
ai verificat daca iti ajunge tensiunea din releul de cuplaj la demaror?ia un aparat de masura ,borna (-) conecteaz-o la masa masinii iar borna(+) tine-o pe firul care pleaca din releul de cuplaj spre demaror.roaga pe cineva sa puna contactul de pornire si vezi daca aparatul iti indica vreo tensiune (ar trebui sa ai 12V sau mai mult,tensiunea bateriei).daca nu,atunci este releul de cuplaj.
ionutz83
pai vezi mai omule daca ajunge curent la el, ca altfel n-are cum sa invarta,nu??da-l jos si fa-i o proba ce niaba.
B XX BVR
Cam asa am patit si eu si era de la starter.
TheSaiLor
Da baterie ai? Ca am mai ras azi de unu care s-a dus la 3 electricieni si au schimbat aia carbunii, au curatat colectorii, au schimbat bobina si de fapt era bateria moarta. Mentionez ca doi dintre ei lucreaza in service auto!!!!!
irinel75
Va multumesc..baterii am vreo 2 ..una e chiar pe masina si mere ca aia se incarca mereu, cind merg cu masina..o prima constatare..am cumparat rotor nou din podul de piatra, polonez, era mai ieftin 1.5 mill..si daca va vine sa credeti avea spirele pe invers...biggrin.gif, unul de sacele e la 2.200.000.., l-am schimbat, acum sa vedem ce stiri mai imi da mecanicul..
draku
io zic ca mai bine iti iei un electromotor sh cu vreo 2 mil. care se potriveste pe dacia, renault, ceva si rezolvi problema
a, si inca ceva
verifica sa fie contacte ferme la bornele bateriei (curata-le si strange-le daca este cazul)
chiar daca se aprind farurile si functioneaza starterul, pt. electromotor curentul necesar este f mare
AC
QUOTE(irinel75 @ 10 Mar 2005, 13:19)
Va multumesc..baterii am vreo 2 ..una e chiar pe  masina si mere ca aia se incarca mereu, cind merg cu masina..o prima constatare..am cumparat rotor nou din podul de piatra, polonez, era mai ieftin 1.5 mill..si daca va vine sa credeti avea spirele pe invers...biggrin.gif, unul de sacele e la 2.200.000.., l-am schimbat, acum sa vedem ce stiri mai imi da mecanicul..
*


unde-i magazinul asta din podul de piatra?
paulp
BRAS
irinel75
Nu BRAS, Paul..ala e serios..este asta care are si vulcanizarea alaturi..linga mag PRACTIC..e NON-STOP, si are un bot de masina afara facut din componente..in fine cu ceva scandal micutz, mi-a dat banii inapoi...cit despre borne, nu l-am mai montat pe masina, faceam proba pe baterie direct..mecanicul meu inca e plecat cu el , la un meseriash din metalurgie care are ceva aparate faine de verificat fiecare componenta..
paulp
Scuza-ma ca te intreb, dar mecanicul asta a tau n-are un bec si 2 fire sa verifice un rotor daca e in scurt?

Iti mai dau eu unu, dar mare brinza nu poti face cu el, dar daca-l vrei wink.gif
Totusi un ELM nu e un capat de tara de facut, mai nasol e daca se arde ceva ca sint scumpe piesele smile.gif
paulp
S-a rezolvat. Era vorba de acea mizerie care se depune pe poli si da la masa statorului, si rotorul mort.
Topic closed!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.