iwantthekeyhole
16 Jun 2009, 09:08
Ma aflu in plina operatiune de schimbare a tuturor articulatiilor si dintre toate, singurul care imi face probleme este surubul de la bratul superior. L-am degripat, l-am batut cu ciocanul si l-am rotit; degeaba, nu vrea sa iasa absolut deloc.
Stie cineva cum sa-l scot?
Help please!
Mr_Devil83
16 Jun 2009, 09:40
cu flexul
SGM.MYKE
16 Jun 2009, 09:44
E greu cu flexul, pentru ca risti sa tai urechile de prindere a bratului. Incearca sa bagi degripant intre surub si teava interioara a bucsei si dupa aceea iei un ciocan mai mare si dai cu sete.
iwantthekeyhole
16 Jun 2009, 09:58
deci problema provine de la faptul ca e surubul indoit sau ca atat de stransa sta bucsa in mod normal pe surub?
si daca e atat de greu de scos, cum se mai poate pune inapoi?
neamtzu25
16 Jun 2009, 10:22
sal
de pus inapoi pui altul nou pe care il dai cu un pic de vasilina,in plus va fi si bucsa noua ,deci va intra....bafta
iar daca e indoit at cred ca va iesi cu flexul
Mr_Devil83
16 Jun 2009, 12:50
flex, autogen, numai solutii de astea ai. Daca e si indoit atunci clar flex.
iwantthekeyhole
16 Jun 2009, 14:03
se pare ca voi apela la flex, cu ciocanul nu am nici o speranta.
dar ce anume trebuie sa tai cu flexul? intre urechiile bratului este camasa de la bucsa iar intre brat si stalp, nu incape fexul fara sa ating si altceva. am felx de 125.
deceneu32
16 Jun 2009, 15:12
Incearca si cu autogenul!Incinge-l bine,apoi bate-l!
iwantthekeyhole
16 Jun 2009, 22:59
multumesc pentru raspunsuri,
am reusit in cele din urma sa le scot, unul cu un arzator 70/30 butan/propan, celalalt cu flexul, pentru ca taiasem inainte cat am putut din filet si nu mai aveam cum sa bat bine in el.
se pare deci ca metoda cu incalzitul e cea mai buna.
deceneu32
17 Jun 2009, 11:47
Ma bucur ca ai reusit!
PH-06-BOA
21 Jun 2009, 17:58
Numai incalzit, si recuperai si surubul. Acum da-i bine cu vaselina, freaca-l si pe bucsa care i-o pui, si sa-l strangi bine, sa nu mai patrunda umezeala intre ansamble, ca d-aia se gripeaza.Si la cea inferioara, bagi vaselina in teava distantier.Strangi bine, sa nu poata patrunde apa pe la inbinari. Atentie cand la strangi. Pe toate trei ( la bascule si T-eu), le strangi in poizitia de lucru a masinii, adica pe roti, nu suspendata, ca altfel, cand vai pune masina pe roti, torsionezi bucsile si le-ai rupt din prima clipa.
deceneu32
21 Jun 2009, 19:55
QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Jun 2009, 17:58)
cand vai pune masina pe roti, torsionezi bucsile si le-ai rupt din prima clipa.
Asa am facut eu!
De fapt,nu eu,mecanicul.Mi-a schimbat tot sistemul cu masina suspendata pe patru suporti.Dupa ce i-am montat rotile si am coborit-o pe sol,bucsile s-au torsionat si cu timpul s-au deteriorat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.