Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: temperatura ridicata la motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3
payty
electroventilatorul sufla in directia care trebuie, adica din afara spre interior. Am legat firele invers in asa fel incat sa sufle cum trebuie.


Electroventilatorul l-am montat tocmai pt ca elicea originala de pe pompa nu facea fata. Ce-i drept, cand nu aveam electroventilator aveam si alt radiator, dar cand l-am pus pe asta am zis sa pun si electroventilator sa nu ma mai supere. Am sa incerc sa il dau jos si apoi mai vad ce o fi.
tester
degeaba ai inversat doar polaritatea alimentarii... paletele ventilatorului sunt orientate intro anumita directie pentru un flux bun de aer.
payty
problema s-a elucidat:

aveam cureaua praf. Nu ma gandeam ca dupa un an si jumatate de folosinta, o curea de alternator poate ajunge cu rupturi in 5 locuri, de aia nu am verificat-o. Cureaua era de Fartec, noua, din magazin. Noroc ca am mostenit de la cineva cateva curele vechi (nefolosite) si am pus una din ele.



acum e totul ok, oricat asa accelera, acul urca doar un pic peste jumatate, apoi scade la loc.


panter1
vad ca multi dintre voi au probleme cu infundatul radiatorului.. si asta se intampla din cauza calcarului din apa de la robinet/fantana pe care o baga multi.. dar si din cauza antigelului prost care uneori lasa "resturi" solide prin radiator.

Saptamana asta am schimbat caloriferul de caldura din aeroterma(bord CN) l-am dat jos de pe masina si l-am luat in casa sa il spal, si surpriza.. a iesit din el mizerie de parca ar fi bagat cineva noroi in el. Eu bag de regula apa distilata dar... tor murdarie se afla in sinstalatie..

Ce ma gandeam eu.. ce ar fi sa confectionam un filtru de apa care sa filtreze gunoaiele din antigel, sa il curatam periodic pentru a nu se mai infunda instalatia cu diverse calcare sau depuneri de la antigel care se desprind de pe instalatie si se plimba pe acolo si care cu siguranta duc la o ineficienta.. La mine furtunele sunt sus de tot (cele care duc spre caloriferul aerotermei) si desi e asa de sus am gasit bulgari cand am spalat radiatorul de caldura care si asa era spart, nu vreau sa ma gandesc ce exista mai jos in blocul motor daca intr-un loc atat de sus exista atata murdarie. Daca am pune un filtru de apa.. murdaria si bucatile de calcar si depuneri care se mai desprind din cand in cand pe instalatie sa se opreasca in acel filtru.

Ce spuneti despre aceasta idee si din ce am putea sa il confectionam?? pentru a nu mai schimba radiatoarele la cativa ani si pentru a nu mai avea probleme cu infundatul instalatiei si respectiv racire proasta vara?

Cred ca am sa postez un mesaj asemanator la "imbunatatiri" asta in functie de ce parere aveti voi despre acel filtru
cristianrobert
am rezolvat problema ,am schimbat termostatul si nu se mai incinge.
ionut L.
am si eu o problema legata de incalzirea motorului, imi urca temperatura pana la prima liniuta de sus aproape de rosu dupa care coboara si tot asa, in timpul asta nici caldura nu baga (face asa cand dau drumu la caldura) cand e caldura oprita, foarte rar creste temperatura si coboara am bord CN. Eu banuiesc si o fisura mica in caloriferul de caldura, ar putea sa se comporte asa din cauza caloriferului de caldura? Vreau sa va spun ca am schimbat tot (garnitura chiulasa, chiulasa ) si tot asa face. Cum pot anula caloriferul (are rost?) pt a face o proba sa vad daca fara el mai urca temperatura

14 Sep 2009, 07:34:
cam cat costa un calorifer? pana sa-l schimb as vrea sa primesc niste sfaturi ca sa nu-l schimb degeaba (ca e greu de schimbat) stiu ca multi o sa ziceti ca astea sunt semne de garnitura arsa (ulei in apa sau apa in ulei nu da) dar e schimbata cu tot cu chiulasa care a fost rectificata si pusa la punct. Am aerisit bine instalatia... chiar nu mai am nici o idee decat cu acel calorifer de caldura si as vrea sa-l shuntez cumva sa vad cateva zile cum se comporta, dar nu stiu cum
ydaniel
un calorifer de sc romradiatoare bv sa e intre 80 si 130(depinde de unde il iei).caloriferele de CN-de obicei se fisureaza la capete.
ionut L.
si acele fisuri ar putea inducea aceste comportari ciudate ale instalatiei de racire? problema o am cred ca de un an jumate si nu i-am dat de cap. Imi da dureri de cap cand trebuie sa dau drumu la caldura atunci se agraveaza sad.gif

14 Sep 2009, 12:06:
pot astupa intrarea catre robinet ca sa nu mai intre apa in calorifer cum am desenat in atasament?
ydaniel
tu ai bord de cn,nu?
la cate masini am intalnit fisurarea caloriferului-nici una nu a avut simptomele enumerate de tine.
vladut88
scoti turu si returu care intra in calorifer si le legi prin intermediul unee tevi
ionut L.
da, e bord cn... desenul robinetului l-am gresit sad.gif are o intrare si o iesire. Stiu ca sunt ciudate siptomele de la a mea dar asta a mai ramas ca restul sunt schimbate. O sa unesc si turul si returul si daca tot asa face nu stiu ce sa-i mai fac. Imi poveste cineva ca tot asa a patit la o dacie cu calorifer din ala normal, il avea fisurat si ii lua aer instalatia sper ca asta sa fie si la mine cauza.
ydaniel
e greu de zis asa din spatele monitorului.dar daca poti sa faci rost de un alt calorifer si sa-l montezi de proba >vezi atunci ce se intampla.
ionut L.
vreau sa-l anulez o zi doua sa unesc turul cu returul printr-un furtun sa vedem daca mai face asa .
iulian1986
lamuritima si pe mine cu o problema va rog...am o dacie 1310 si dimineata am plecat de acasa cu ea(este ft frig)am mers vreo 3 km apoi a incepu apa din borcan sa fiarba,se auzea sub capota si in mers.am oprit imediat si am ridicat capota iar in borcan fierbea apa si dadea pe afara....am oprit motoru am stat 5 min iar apa sa dus toata din bocan..am pus din nou apa si am plecat cu ea ca nu aveam de aleas.Specific ca nici caldura nu mai dadea desi ieri sau in celelate zile aveam caldura detula!!o fi inghetat ceva pe la motor ,se poate intampla ceva daca mai merg cu ea???va rog sa ma lamuriti..ms

2 Feb 2012, 16:22:
am uitat sa spun ca am antigel!
maho
Cred ca va trebui sa schimbi garnitura de chiulasa. Verifica si pana la ce temperatura tine lichidul tau de racire, n-ar strica, pe vremea asta.
dacia98
Salut
Daca ai apa atunci a inghetat apa in radiator si s-a oprit circuitul....sad.gif daca nu atincu ti s-a dus garnitra de chiuloasa...
PH-06-BOA
Sigur ca ti-a inghetat apa in radiator. Multi nu stiu ca, antigelul (poate nu toate tipurile) pus gol, fara apa, tine la -12 grade, iar in combinatie cu apa, la -30. Ar trebui ca orice om care are o masina, sa aiba obligatoriu un densimetru in casa, pentru antigel. E 5 lei, nu prea mult. Garnitura e posibil sa fie buna. Daca dupa ce ai pus apa, a mers corect, Schimba lichidul de racire, cu ceva peste -30. Chiar zapada daca s-a facut in radiator, era ca si infundat, mai ales cand ai plecat, s-a facut sloi. Daca aveai in fata un carton, s-ar fi dezghetat. N-ai vazut acul? ca el s-a ridicat cu mult timp inainte sa fiarba, inainte de 1Km, si apoi faptul na n-aveai caldura, ori nu era apa ori era inghetat traseul. Si inghetat a fost.
iulian1986
garnitura de chiulasa e noua...si dupa ce am mers cu ea si a inceput sa fiarba si sa dea apa afara am pus mana pe radiator si era caldut deci ori se dezghetase ori nu era inghetat delok.u n lucru e sigur...furtunele care duceau la caloriferul din bors erau singurele care erau reci....ddupa ce am completat iar cu apa+antigel si am mai mers vreo juma de ora a incepu sa dea iar caldura deci inseamna ca sa dezghetat caloriferul nuu si ala era problema cred eu???

2 Feb 2012, 21:58:
nu cred ca apa incepe sa fiarba si sa dea afara daca garnitura e arsa....ce treaba are???
maho
Si ce daca garnitura e noua ? Daca mergi un timp fara racire se poate duce dracu' garnitura (nu confunda efectul cu cauza). Da' daca ti-e greu s-o verifici, las-o asa, si roaga-te sa fi fost doar un dop de gheata in radiator (si daca tot n-ai folosit clasicul carton in fata radiatorului pe viscolul care-a fost, macar fa-i un pustiu de bine si prepara-i un amestec apa-antigel ca lumea, nu dupa ureche).
iulian1986
imi poti da id tau de mess??
sebymesteru
subscriu,am patit-o si eu cand au fost -26 de grade pe-aici. Dimineata apa era ca gemul in furtune. A pornit(la prima cheie tongue.gif),am plecat cu ea si dupa maxim 1 km la semafor am vazut ca acul se ridicase sus de tot,la limta la rosu. Am plecat de la semafor si sa ridicat mai sus aprinzandu-se si becul de avertizare. Noroc ca eram aproape de unde trebuia sa merg si m-am oprit,am oprit motorul,am deschis capota,furtunul gros de la radiator era jumate cald-jumate rece. Binecuvantata fie supapa de la vasul de expasiune ca tine si nu mi-a fiert apa. Am lasat-o asa vre-ora dupa care am pornit-o si se dezghetase. Antigel am Agip in ea dar e cam de -20 si de-asta sa facut asa. Daca zici ca ti-a borbolosit in borcan bine ar fi sa nu se fi dus garnitura,asta vei vedea curand,e deajuns sa fi facut un por mic,ala se va marii si te va fac e sa pui mana pe chei. Poate ai noroc si scapi totusi,desi ma indoiesc...
iulian1986
pai nu stiu ce sa zic..de abia am schimbato acu o luna...si nu am apucat decat 2 km maxim sa merg cu ea..nu mam uitat la nivelu din bord ca opream mai repede.da totusi cum imi dau seama daca sa dus garnitura???

3 Feb 2012, 17:01:
scz de exprimare...2 km am mers cu masina pana sa fiarba apa!:)
sebymesteru
pai cele 2-3 clasice indicii de garnitura arsa: spuma galbuie pe joja sau ulei in vasul de expansiune sau borboloseala tot in vasul de expansiune sau fum alb la evacuare si disparitia apei din borcan treptat. Daca ai unul sau mai multe dintre cele de mai sus e clara treaba din pacate sad.gif
iulian1986
mam uitat aseara dar in vasu de expansiune e curat lichidu,,,pe joja e ulei si nici urma de altceva de bolborosit nu mai aud nimik....acu sa vad daca mi se duce apa din vorcan:D.oricum ms mult
maho
Mai bine uita-te la lumina zilei (naturala) la joja si lichidul din borcan, e mai sigur. Daca nu s-a schimbat nimic, si nu pierzi intr-o zi - doua din lichid, e bine, ai scapat fara fisuri, cu garnitura intreaga si uleiul nepoluat. Asigura-te, totusi, de o concentratie corespunzatoare a amestecului apa/antigel, care sa reziste la cat mai multe grade sub zero, ca nu se stie ce vreme mai vine (si nu ezita sa pui un carton in fata radiatorului pana se-ncalzeste motorul, daca-i ger cum a fost).
iulian1986
mam suparat si iam mai pus un bidon de antigel nediluat in vasul de expansiune ca sa fiu sigur(nu stiu daca am facut bine) dar in fine...e o idee buna sa ma uit si la lumina zilei.sper sa scap de schimbat iar garnitura ca mam saturat sa tot dau bani avand in vedere ca de abia am schimbatu acu o luna!!masina inseamna bani!!!

4 Feb 2012, 14:39:
dar daca totusi pornesc motoru,o las la relanti si ma uit in borcan si o mai si accelerz si totusi nu se vede ca face bule inauntru nu ar trebui sa fiu sigur ca nu e garnitura de chiulasa???
maho
Asa cum ti-a zis si PH-06-BOA, antigelul nediluat are o temperatura mai ridicata de inghet decat cel diluat in proportia corecta (cam pe toate bidoanele de antigel scrie proportia si temperatura aferenta). Tu nu stii acum ce proportie de apa/antigel ai, deci nu te poti orienta corect asupra temp. de inghet, de-aia zic sa masori cu un tester, ca sa n-ai surprize.
Daca-l accelerezi putin la relanti, si nu face bule, n-ai semne de ulei in borcan, atunci e ok garnitura, mai ales ca in 2 zile am inteles ca nu ti-a mai scazut nivelul ? Vezi ca daca ai schimbat garnitura, dupa ce faci vreo 600-700 km, trebuie stransa din nou (daca nu stiai) chiulasa.
Bafta.
payty
de ceva timp am si eu probleme cu supraincalzirea motorului.


Am radiator mare de cupru
Fulie mica pe elice
Nu am electroventilator
Antigel preparat corect in raport 50/50 cu apa.
Nu par sa existe scurgeri
Motor de 1600.
Termostatul functioneaza- testat cu o lampa de gaz se deschide.



Pana acum ceva timp, cu aceeasi combinatie masina mergea perfect. A stat in garaj o iarna si cu ocazia asta am scos tot antigelul din ea. Dupa asta, am pus alt antigel, am facut aerisirea si totusi se incinge la greu.

Sincer m-a disperat, pt au fost mai multe simptome.

1. s-a evaporat toata apa din borcan. Am inlocuit capacul cu supapa din el, am completat apa si acum nu se mai evapora. Circuitul pare sa fie etans.

2. Daca merg cu caldura pornita datorita racirii suplimentare, acul coboara ceva si sta acolo, sub a doua linie. Dar evident, nu am cum sa merg cu caldura pornita vara.

Practic am remediat tot ce stiam eu din experientele anterioare ca poate duce la supraincalzire.

Are cineva vreo idee ce sa mai fac?

Adrian Frigo
Ești sigur că ceasul din bord indică corect?
BLUE R 19
QUOTE(payty @ 13 May 2017, 22:24)
Termostatul functioneaza- testat cu o lampa de gaz se deschide.

*



- adica ai pus flacara pe el pana s-a deschis ? Daca e asa nu are relevanta - falcara are vreo 600 grade, in sistem doar max. putin peste 100. El poate nu deschide, testeaza-l in apa fiarta, cu termometru.
- mai ramane problema depunerilor masive, obturarilor in motor, traiecte, radiator - de investigat
- si...pompa de apa, starea rotorului, distanta dintre pale si corp, daca se invarte paleta pe ax (la Dacia mai greu).
- ai pierderi ca sa traga aer ? garnitura de chiulasa e buna ?
payty
Am scos de tot termostatul.
Rezultatul e ca tot se incinge, dar mult mai greu. Inainte mergeam 2-3 km si deja acul era sus de tot. Acum am mers cam 30 de km prin oras ca sa se intample asta.


Radiatorul nu are depuneri, a fost verificat inainte de a-l pune pe masina (e modelul mare de cupru).


Cum verific daca garnitura de chiulasa e ok? A fost schimbata acum vreo 2 ani si strasa la cuplu, apoi stransa din nou dupa vreo 2-3 sute de km.


Termostatele pe care le aveam prin garaj erau porcarii. Le-am pus in apa care fierbea (deci 100 de grade) si unul nu misca deloc, celalalt se deschidea vreo 2 mm.

Cand le-am probat cu lampa de gaz, se deschideau de tot, pana la capatul cursei. Cat de mult ar trebui sa se deschida in mod normal?





sobolan
QUOTE(sebymesteru @ 3 Feb 2012, 19:14)
pai cele 2-3 clasice indicii de garnitura arsa: spuma galbuie pe joja sau ulei in vasul de expansiune sau borboloseala tot in vasul de expansiune sau fum alb la evacuare si disparitia apei din borcan treptat.
*



spuma galbuie pe joja se mai face si iarna de la condens,ulei in vasul de expansiune la dacie apare cand deja chiulasa-i terminata la plan sau ciupita rau......


Daca pompa de apa nu supureaza pe la ax treaba-i ok,termostatu-i dat jos si tot urca apa nu e ok.....la dacie totul e simplu,eu as schimba garnitura de chiulasa si gata....in 2 ore o faci fluierand....pan' la urma lichidul din borcan a disparut o tura ,oare unde ? rolleyes.gif
Antigelul pur ingheata mai repede decat diluat corect,asta ca sa fie lamurit,e testat de mine....se face gelatina in prima faza si apoi cristalizeaza.....
Eu am patit acum ceva ani in urma la o dacie sa am garnitura de chiulasa impuscata si a facut o data bule in borcan apoi am mai mers 300km si n-avea nici pe dracu' .....bineinteles ca si-a revenit inpoi la starea de kkt dup' aia laugh.gif
Primul semn de garnitura dusa e temperatura apei care urca,cand totul e normal pe componente si apa urca de la prima pornire pana la 80 intr-un minut sau doua maxim la ralanti apoi treaba nu e ok.....
FiveThreeFive
Cu foarte multi ani in urma, cauza unor simptome similare la o Dacia 1310 s-a dovedit a fi pompa de apa. Rotorul se corodase excesiv si practic nu mai avea pale cu care sa pompeze.
Daca masina a stat ceva timp fara lichid de racire, este cu atat mai probabil sa se intample acest lucru.
Poate n-ar strica sa dai jos capacul pompei de apa si sa-l verifici, eventual sa-l inlocuiesti.
payty
am sa verific si pompa de apa, s-ar putea sa fie asta, pt ca am senzatia ca desi radiatorul e ok, nu prea circula apa cum trebuie prin el.

In dreptul elicei, in special in partea de sus, e foarte rece iar langa iesire fierbinte.
sobolan
cea mai mare tampenie sa scoti lichidul de racire din motor si sa o lasi asa,face calamina,serpi si balauri prin interiorul chiulasei si pe langa cilindri.....daca era apa apoi asta e ca deh crapa blocu' iarna.....normal se pune antigel si cu el mergi mereu,pompa de apa se "unge" cu antigel pe la simering....
Acuma s-o fi incarcat paletii pompei de apa cu rugina darrr...unde a disparut primul borcan de apa ? chiar s-a evaporat un plin de borcan de la dopul neetans ?

QUOTE(payty @ 13 May 2017, 22:24)
1. s-a evaporat toata apa din borcan. Am inlocuit capacul cu supapa din el, am completat apa si acum nu se mai evapora. Circuitul pare sa fie etans.
*




Nu stiu daca sunt la noi testere dar am vazut ca e un tester cu lichid care montat in locul busonului radiatorului se schimba la culoare daca dadea de vapori de benzina,iti faceai o idee daca ajunge "compresia" in antigel......
Idee oarecum tampita : Daca pui apa chioara cu vopsea de oua pe racire si te uiti la esapament pe teava ? iei o nuanta mai stridenta,un galben ceva......
payty
lichidul l-am scos pt ca nu stiam in ce stadiu de diluare este (am tot completat cu apa sau ce am avut si eu la indemana) iar garajul nu e incalzit. Nu vroiam sa risc sa crape blocul.


sobolan
corect......
Tu fa asa : da pompa jos si vezi paletii in ce stare sunt,a zis bine colegul de mai sus.....
De-a lungul timpului,umbland prin remat,am dat jos multe chiulase de la masini fara apa/antigel in bloc...cu blocul uscat....am gasit chiulase cu orificiile alea de fi10 infundate...practic intr-un motor de ala degeaba pui apa ca tot se incinge,senzorii is in chiulasa sus,apa nu mai circula decat prin chiulasa,pompa o recircula partial.....e posibil ca garnitura sa nu aiba nimic dar din cauza colmatarii orificiilor ei dintre ea si bloc ca apa sa nu mai circule corect......asa ca oricum ai sa arzi garnitura mergand asa la un moment dat....termostatul scos nu e decat o solutie de moment la fel si scosul lichidului de racire din bloc......nu recomand nici una si nici alta decat la nevoie si pe perioade foarte scurte.....
BLUE R 19
Cand dai jos capacul pompei sa ai grija cu suruburile, sa bati in ele inainte de a le desface.
payty
o sa desfac capacul.

legat de canale infundate, chiulasa a fost schimbata cu totul acum vreo cativa ani si s-a refacut planul. Canalele nu erau infundate, evident.

razvan1985
Am avut o problema similara,la un motor reparat la inceput de iarna,mers fara termostat toata iatna,montat termostat,la inceputul primaverii,a inceput sa incinga,dupa multe luni chinuitoate,in care incingea chiar si fara termostat,a urmat demontarea motorului,moment in care am constatat cu stupoare ca fusta ynei camasi era fisurata,pana la planul de asezare al.garniturii...
sobolan
cand e cilindrul fisurat dispare simtitor apa la cald,motorul merge oarecum intrerupt din cauza vaporilor de apa care dau in camera de ardere.....e posibil sa mergi mult cu asa ceva si sa nu iti dai seama,e foarte posibil dar pana intr-un anume punct.....
Eu ziceam ca la el e posibil sa fie chiuloasa infundata ....chiar daca acum X ani/luni a fost refacuta complet..... rahatul ala de calamina si "zaharul" ala alb de la antigel se intinde si corodeaza la greu aluminiul.....nu ai cum sa tii un motor gol atat de mult timp,ruginesc cilindrii rau pe exterior,rugineste blocul rau pe interior,toate elementele de aluminiu se ataca......eu cu ochii mei am vazut cand am dat chiulasa jos de pe un motor statut mult fara lichid in el si era pe dinauntru infundata,a trebuit sa sau jos capacul sondelor si sa bag prin ea sarme s-o desfund.......nu inteleg ce fel de aluminiu e asta si nu inteleg de ce unii pun antigel de doi lei....acum nu fac referire la nimeni,generalizez.....
Daca pompa are paletii ok eu fac pariu ca trebuie data jos chiulasa......
payty
Gata, am desfacut capacul pompei de apa si pe urma pompa cu totul de pe chiulasa.

In concluzie, rotorul e intact. Nu e niciun dinte rupt, nimic. Exista calcar in capacul pompei, dar in zona unde e furtunul de calorifer (cel care vine jos, sub pompa -> cred ca e intrarea aia, nu?)


Rulmentul e ok nu haraie, de curs apa nu curge. Totusi, daca agit capacul ala se aude un zdranganit ca si cand ar avea o saiba care se misca. Se poate desface rotorul ala in vreun fel? E posibil sa piarda presiune pe acolo?Desi ma gandesc ca daca nu era etansa, curgea apa totusi din ea.


In rest, nimic notabil, e ceva mizerie in pompa dar putina, iar in chiulasa, cum prevazusem, nu se vede nicio depunere (atat cat am putut vedea).


Daca tot am scos pompa, am sa o curat cum trebuie. Depuneri mai mari erau in zona stuturilor, dar pe exterior. Am sa o refolosesc ca e pacat de ea.

Adrian Frigo
Cu riscul de a ma repeta dar
QUOTE(Adrian Frigo @ 13 May 2017, 23:06)
Ești sigur că ceasul din bord indică corect?

sobolan
QUOTE(payty @ 18 May 2017, 21:10)
Gata, am desfacut capacul pompei de apa si pe urma pompa cu totul de pe chiulasa.

In concluzie, rotorul e intact. Nu e niciun dinte rupt, nimic. Exista calcar in capacul pompei, dar in zona unde e furtunul de calorifer (cel care vine jos, sub pompa -> cred ca e intrarea aia, nu?)

*



turul e la sofer,returul e la pasager,ambele au stut in pompa de apa,caldura merge indiferent de termostat...
concluzia ta care e ? de ce se incalzeste chiar si fara termostat? mie imi pare a garnitura.....dupa ce-ai planat chiulasa ai facut restrangerea la 500km ? aci e ceva dubios....

QUOTE(Adrian Frigo @ 18 May 2017, 22:30)
Cu riscul de a ma repeta dar
*



o fi si aia......dar cand dispare apa nu e aia,e aia din clingherit radmasa.gif
payty
QUOTE(Adrian Frigo @ 18 May 2017, 21:30)
Cu riscul de a ma repeta dar
*



Ar fi bine sa fie doar atat. Dar toturi nu prea vad cum. Masina mergea fara probleme pana sa scot lichidul din ea.
maho
Daca pompa n-ar fi functionat, n-ai fi avut nici caldura. Tot canale infundate suspectez si eu, dar poti verifica si radiatorul, daca se incalzeste cat de cat omogen.
sobolan
Pana in clipa de fata eu rezolvam problema indiferent care ar fi ea.....oricum eu am impresia ca scriu in gol aici....pe mine m-ati pierdut....va salut !
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 19 May 2017, 12:45)
...am impresia ca scriu in gol aici....

Doar ai impresia! happy.gif
payty
QUOTE(sobolan @ 19 May 2017, 11:45)
Pana in clipa de fata eu rezolvam problema indiferent care ar fi ea.....oricum eu am impresia ca scriu in gol aici....pe mine m-ati pierdut....va salut !
*


E vorba si de timpul disponibil wink.gif
payty
Mi-am facut timp si am demontat chiulasa - exact ce speram sa scap de facut smile.gif


Nu era stransa la cuplu. Adica nu a fost restransa cand trebuia.

Eu imi aminteam ca am facut asta dar confundam cu alt motor pe care il facusem in aceeasi perioada. Chestia s-a intamplat acum cativa ani, masina asta a stat ceva timp nemiscata.

Apa nu cred a intrat in ulei ca nu a urcat deloc nivelul dar probabil se facea presiune in circuitul de racire (apa urca in borcan) si apa fiind fortata afara din motor, practic era mereu ca si cand ar fi neaerisit.

Sa schimb totusi uleiul? Se poate verifica in vreun fel daca are apa? La joja apare curat, cum arata de obicei.

N-am gasit decat slabe urme de calcar la gaurile alea mici din chiulasa, dar le voi curata si pe alea.

Maine pun totul la loc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.