Vin in atentia forumistilor cu ultima mea problema aparuta la berlina si anume:
-acum vreo 3 saptamani in timp ce ma intorceam de la un drum mai lung am observat ca se aprinde becul la benzina(asta in timp ce eu mergeam pe gaz),si ajungand acasa,am incercat sa o trec pe benzina ,dar...surpriza,rezervorul era gol.Mi-am spus ca poate mi-au furat hotii benzina.Am pus din nou vreo 5 litri si dupa o saptamana iar,rezervorul gol.Nu am mai dat vina pe hoti.Am zis ca este rezervorul spart,dar nu mirosea deloc a benzina pe langa masina dupa ce stationa.In fine,aseara dupa ce-am mers nintel pe benzina pana la statia de gaz si apoi ajungand acasa am observat ca la relanti masina se ineca si se oprea motorul.Mi-am dat seama ca intra si benzina si gaz in acelasi timp,desi la comutator era pe gaz.Am observat ca si atunci cand eram pe 0 si cand eram pe benzina la comutator motorul mergea p benzina.
AM MAI OBSERVAT O CHESTIE:-la electrovalva de benzina firul de masa (-) era pus la borna de (+) a electrovalvei si firul galben(+) care vine dela comutatorul din masina era legat la borna de (-).
Am inversat pozitia de conectare a firelor si am vazut ca merge k.A trebuit sa refac reglajul relantiului (surubul din centrul vaporizatorului,cel de relanti l-am mai strans cu cateva ture).Inainte imi pornea greu la cald,ACUM...LA PRIMA CHEIE.
La voi cum sunt facute legaturile firelor la electrovalva de benzina?
Am mai vazut o masina si tot la fel era :firul de (-) conectat la borna (+) si viceversa.
Cum este corect?
Scuze ...am scris cam mult.
Am atasat schema electrica a instalatiei.
18 Jun 2009, 15:40:
Se pare ca nu s-a gasit nici un GPL-ist care sa ridice capota si sa vada cum sunt facute conectarile la bornele de la electrovalva de benzina.