Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce mai cea
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Clipuri video
am.
incredibil cand o porneste 173.gif
Marius97fer
E naspa. Si sigur are si o gramada de kilometri dati inapoi...
tiberiu.anghel
Din amintiri:
au fost construite 5, au supravietuit 3 pana azi; ultimul exeplar care si-a schimbat proprietarul a facut-o pentru aprox 10 mil USD, acum vreo 4-5 ani; modelele puteau fi cumparate decat de capete incoronate, unul dintre exemplare trebuia sa ajunga si la Regele Mihai I; motorul este construit fara vreo garnitura; depaseste 200 km/h si 200 CP.
verde57
"In 1935 sau 1939 guvernul francez cumpara masina si da comanda de recarosare intr-un "coupe de ville" unui renumit carosier francez, Henry Binder din Paris. Masina comandata urma sa fie facuta cadou de catre guvernul fancez, regelui Carol II al Romaniei si avea(are) compartimentul blindat si geamuri antigont.
Razboiul a izbucnit si comanda nu a putut fi livrata, masina a fost ascunsa pe tot timpul razboiului!
Din pacate caroseria originala roadster s-a pierdut in bombardamente."
lungime: 6,4 metri
Ampatament: 4,3 m
greutate: 3175 kg
motor: 8 cil. linie cu o lungime totala de 1,4 metri
greutate vilbrochen: 138 kg sprijinit pe 9 paliere
cilindree: 12,7 litri si un singur carburator bugatti !!!
jante: aliaj 24 toli
putere: 275/300 HP la 1700/2000 rpm
aprindere: magnetou si bobina, 2 bujii per cilindru
distributie: 3 supape pe cilindru, un singur ax cu came in chiulasa
cutie: 3 rapoarte, diferential blocabil manual
tractiune: spate
directie si frana: servo-asistate
viteza maxima: 160-200km/h
consum: 40-50l/100km
open road: 34 l/100km
city traffic: 157 l/100km


toate exista si sunt 6+1
MuciX
Si ultimul exemplar care a schimbat proprietarul a fost varianta 41.111 - Coupe de Ville Binder cumparata de V.A.G. pentru $20 mil. de la un colectionar american (tipul primise in 1996 o oferta pentru $11 mil. pe care a refuzat-o). In prezent masina este folosita de V.A.G. in scop publicitar si e plimbata de la un muzeu la altul.
am.
dupa 70 de ani

http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3300.asp?id=14253
Goladro
Anunturi vanzari auto. Perioada interbelica.
Bugatti Brescia, 250.000 lei
http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78767-...0/page__st__100
Markos
Deci corect se scrie Klm, nu Kmp nedumerire.gif
corbex
Corect e Klm-P.
T.rac3Er
as vrea sa vad unu din asta blinguit de jay-z
sa le stea inima la puristi si la roialisti.
o fi fost ceva acum 100 de ani dar acum e doar o piesa de muzeu.
PS: jante 24 standard, deci merg fara grija produse moderne adresate pietei de superlux pt incaltarea vehiculelor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.