Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Amestec incorect reglat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raduienasescu
Salut!

Am realizat ca motorul are un consum foarte mare chiar si in relanti (am folosit o sticla de plastic pe post de rezervor si aproape vezi cu ochiul liber cum scade). In plus bujiile sunt innegrite, aratand un amestec prea bogat. La evacuare se simte miros puternic de benzina nearsa. Aprinderea e OK; am scos o fisa si merge in 3 pistoane fara probleme, scanteia e buna.
Asadar m-am concentrat asupra carburatorului, acolo surubul de aer de la clapeta de acceleratie este strans la maxim; daca incerci sa il destrangi putin relantiul se opreste. De asemenea surubul de imbogatire nu rezolva nimic indiferent ca il strangi la maxim sau il desfaci aproape de tot. M-am uitat la el si e un pic cam indoit la varf (nu foarte tare).
Sa fie asta problema??? Trebuie sa iau un alt surub de imbogatire?

Multumesc
Sorin_18
poate fi :nivelul din cnc prea mare,sau retur infundat(de aici si consumul mare)
vizitatorul
QUOTE(raduienasescu @ 28 Jun 2009, 11:06)
Asadar m-am concentrat asupra carburatorului, acolo surubul de aer de la clapeta de acceleratie este strans la maxim; daca incerci sa il destrangi putin relantiul se opreste. De asemenea surubul de imbogatire nu rezolva nimic indiferent ca il strangi la maxim sau il desfaci aproape de tot. M-am uitat la el si e un pic cam indoit la varf (nu foarte tare).
Sa fie asta problema??? Trebuie sa iau un alt surub de imbogatire?

Multumesc
*


deschizand clapeta la maximul cursei data de surub,deja ai descoperit prima gaura de progresiune....prin aceasta ti se mnantine turatia de relantiu....
deci...cred ai problema pe canal intre progresiune si surubul de reglaj amestec(poa chiar surubul dupa cum spui)
sau...deschizand clapeta incepi sa-i dai aer,aer care poate ii lipseste din amestecul de relanti...cred ,probleme in jiglerul de aer(in fapt,orificiul calibrat) din capacul carburatorului
scoate pe rand jigler relanti si apoi surub reglaj amestec .si tureaza motorul pentru fiecare etapa in parte ,poa reusesti sa cureti circuitul in caz ca asta ar fi buba....daca nu,pune-o de-o "ciorba"...iar la sf te joci cu o seringa cu otet prin toate orif.


LE...sau...desfa surubul clapetei la limita cat aceasta sa nu frece pe pereti...poa acum incepe sa aiba efect si surubul de amestec....
oricum...sper ca dimineata sa incepi sa primesti sfaturi de la cei ce se pricep cu adevarat
adrianadrian
scuze ca postez aici...daca amestecul e mare se innegresc/afuma bujiile?zic asta deoarece masina imi facea figuri...era dusa platina si azi am schimbat-o si cand am reglat iar relantiul am strans de vreo 4 ori aerul...bujiile le-am curatat si erau innegrite...cand le-am curatat acu vreo luna juma nu erau innegrite aveau calamina din aia...
tzepesch
clapeta inchisa la maxim, sa nu sprijine surubul parghia de acc. insurubezi la maxim sau pana da sa moara aeru si desfaci usor pana devine stabil relantiul. clapta trebuie doar sa se sprijine pe surubul de reglaj. alt reglaj este incorect consider.

IRMA este un carb. nesimtit de simplu de reglat daca este curat.
Sorin_18
de unde scoateti fratilor sfaturile astea??initiatorul spune ca are si un un consum mare si ca a incercat reglajul din suruburi,ce mai ramane decat nivel mare si retur infundat.dati un sfat dar nici macar nu cititi tot postul,sau nu il intelegeti.
tzepesch
schimba si surubul de amestec.

cota CNC 7 si 12, 13 mm

baga pompa pe retur si da-i.

deceneu32
Ai curatat carburatorul?L-ai reglat?Cum e?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.