razvanamza
30 Jun 2009, 20:49
Totul a inceput intr-o seara de noiembrie. Dupa o zi intreaga de schimbat surse, mausi si reinstalat windows-uri
ajung la un client mai vechi, dealer de masini....
Dupa inspectia unui laptop indaratnic si multe vorbe cu utilizatorul, imi arunc ochii prin curtea mare, plina ochi de masini care mai de care, unele noi, altele mai vechi. Imi spune interlocutorul ca tocmai va incepe sa aduca masini recuperate de la leasinguri, la preturi bune pentru vremea aceea, practic adevarate chilipiruri si ma pofteste sa observ cateva, printre care si una mai negricioasa(la caracter).
Cum tot romanul face nunta, si unii mai si scot ceva profit, m-am trezit in fata a ceea ce cautam, atat eu, cat si sotia: un mijloc de locomotie practic, incapator, economicos, dar mai ales ieftin. Cum tedeiurile nu suna bine pentru nici unul, iar miile de kilometri ne provoaca adevarate dureri de cap, am purces la inspectarea curtii respectivului alaturi de draga mea sotie in urmatoarea seara dupa serviciu.
O saptamana mai tarziu, primeam cheile de la un minunat Logan Easy 1.4 MPi, cu doar 2803 km la bord, care inca mirosea a nou.
De ce am spus "negricios"...pai dragul nostru Golan avea bare pe plafon, folie si paravanturi. daca puneam o manea ma incadram perfect in fauna de pe la tara. Asa ca a doua zi am dat jos "tiuningul"....si am ramas cu Loganul.
driverx
30 Jun 2009, 20:55
Uite, unu smart
Ok. Hai aici
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=152532&hl= si poate il trezesti tu la realitate pe bylexus...
Felicitari. Multi km. Zero probleme. Sa le dai in gura la Passatisti si TDIsti.
QUOTE(driverx @ 30 Jun 2009, 21:55)
Sa le dai in gura la Passatisti si TDIsti.
si la aia cu relantiul instabil
razvanamza
30 Jun 2009, 21:17
Ce a urmat: un spalat zdravan interior-exterior, pentru a elimina si ultimele ramasite de praf. Chiar inainte de Craciun, un accident cam dubios cu trecut pe galben, si mai nou, o creanga de copac pe capota. La sfaturile amicilor de pe forum, am purces la schimbarea oglinzilor cu unele de MCV, superioare ca aspect cat si ca vizibilitate. S-a mai adaugat un mustiuc ("mufler") cromat pentru a astupa haul dintre bara si esapament, cat si o oglinda interioara cu vizibilitate larga.
Becurile Osram Silverstar isi fac pe deplin treaba, asistate de pozitii Philips BlueVision. Cauciurile de iarna sunt Dunlop SP WinterSport M3, iar cele de vara Vredestein Hi-Trac. Montanele au zburat cu prima ocazie....sper sa nu mai am de-a face cu asa ceva vreodata. Aparatorile de noroi, originale, imi asigura Golanul ca nu va deranja nici un alt participant la trafic. Stergatoarele de Dacia au lasat locul unora Aero ieftine, care mai deunazi au cedat locul unor stergatoare Valeo 550/500. Diferenta se simte. [attachmentid=1627534933] [attachmentid=1627534926] [attachmentid=1627534927] [attachmentid=1627534931]
Alte poze la cerere...
bradone
30 Jun 2009, 21:43
sa va bucurati de ea in continuare!
gotronic
30 Jun 2009, 23:13
Si cat a costat masina? ca nu vad.!
razvanamza
1 Jul 2009, 09:05
Masina a avut un pret cu 2000 de eruo mai mic decat oferta de la acea vreme pentru Easy...cam 6000 de euro.
cat te-a costat sa schimbi oglinzile? ma intereseaza si pretul oglinzilor si manopera ( se pot schimba usor?... aka.. e chiar nevoie de service?
)
poti sa pui poze cu oglinzile vechi? date jos
Ce culoare e, ca nu ma prind?
Cred ca e Gri Comet
Faina jucaria.. Ce dotari are? Ca stiu ca la vremea respectiva era ABS Plus si Easy..
slider2
1 Jul 2009, 11:32
QUOTE(razvanamza @ 1 Jul 2009, 09:05)
Masina a avut un pret cu 2000 de eruo mai mic decat oferta de la acea vreme pentru Easy...cam 6000 de euro.
in primul rand s-o stapanesti sanatos, in al doilea rand cam ce inseamna vremea aceea, ca de cateva luni cu 6000euro iti logan ph1 prestige 1.6 16v din 2007....
la 2000 de km e ceva ciudat, nimeni nu face leasing si intr-o luna isi da seama ca nu are din ce il plati...sa nu fi fost pocnita..
vijelie
1 Jul 2009, 13:26
A murit pensionarul care folosea masina pana la piata
razvanamza
1 Jul 2009, 21:15
Nu e deloc dubios. Este vorba de noiembrie 2008, masina fiind "nascuta" in octombrie 2007. Atunci un Easy 1.4 era fix 8200 de euri. Masina a fost testata calumea, si kilometrii sunt reali. La revizia de un an (efectuata imediat dupa achizitie), am avut confirmarea , gasind filtrul strans "taraneste", adica din fabrica, si ulei de Dacia....am inlocuit cu Aral 5w40.
Oglinzile mi s-au rupt cand mi-a cazut o ramura mare de copac pe masina. Pentru acest lucru, consulta forumul dedicat, la Imbunatatiri. Ca fapt divers, oglinda dreapta imi merge pe dos. Adica dau stanga pentru dreapta si in jos pentru sus. Cred ca se poate umbla din mufe dar m-am obisnuit acum. oricum trec prin service zilele astea ca am gasit aripa dreapta si bara jupite in parcare.....
Teoretic, snt plug&play, dai jos fata de usa, ai acolo doua suruburi, pe care le desfaci si gata. Oglinzile vechi le-am lasat celor din service. suportii erau rupti, si nu stau sa fac bisnita cu resturi. Am schimbat atunci si parbrizul.[attachmentid=1627535109] [attachmentid=1627535110]
Iti pot prezenta si o alta imbunatatire de vizibilitate: [attachmentid=1627535110]
Zanzie, normal ca are AC daca este o echipare superioara Laureate-ului. este un fel de Ambition fara ABS, din pacate.
QUOTE(argon @ 1 Jul 2009, 14:21)
la 2000 de km e ceva ciudat, nimeni nu face leasing si intr-o luna isi da seama ca nu are din ce il plati...sa nu fi fost pocnita..
Zici tu? Io stiu de unu care si-o luat doua Q7 si n-o fost in stare nici macar sa plateasca prima rata, si o ramas fara masini
, prosti sunt destui ...
razvanamza
1 Jul 2009, 21:33
Al meu prostan cred ca vroia sa faca taximetrie, ca am gasit gaurele date in bord, dar n-a mai apucat sa puna firele
La 2000 de km cat avea, cred ca nici nu apucase sa treaca de prima sau a doua luna, ca avea datorie la societatea de leasing cam 150 de milioane intr-un an....deci practic a luat-o si luna urmatoare a dat-o inapoi. Pe de alta parte, s-a simtit si rodajul nefacut. Multi la care le-am dat masina initil au zis ca tragea mlt mai slab decat trebuia. Acum, la 12.000 de km, este o alta masina. Deci era in rodaj, deci kilometrii erau cat se poate de reali. Iar prostia fostului prop. a fost norocul meu.
daca ai testat-o la un service serios, si e OK e bine, s-o folosesti sanatos.
Lostboy
2 Jul 2009, 08:01
QUOTE(razvanamza @ 1 Jul 2009, 22:15)
.....
Zanzie, normal ca are AC daca este o echipare superioara Laureate-ului. este un fel de Ambition fara ABS, din pacate.
Și dotată cu un motor puternic...
razvanamza
2 Jul 2009, 09:06
Nu toata lumea vrea sute de cai, unii vor taxe mici si un motor fiabil.
aleksanders
2 Jul 2009, 09:27
din poze nu am vazut tetierele spate - are asa ceva?
slider2
2 Jul 2009, 11:54
QUOTE(razvanamza @ 1 Jul 2009, 21:15)
Zanzie, normal ca are AC daca este o echipare superioara Laureate-ului. este un fel de Ambition fara ABS, din pacate.
pe asta de unde ai scos-o?? versiunile abs si easy erau un amestec de dotari intre ambiance, preferance, mici chestii de pe laureat si ambition. deci erau inferioare laureatului, care era un ambition fara abs, jante aliaj si geamuri electrice spate. daca vroiai abs pe motorul de 1.4 trebuia sa cauti laureat plus (dar astea sunt putine) sau kiss fm.
Dar tu de unde ai scos-o?
QUOTE
Seria limitată Logan Easy va fi comercializată începând cu 9 aprilie 2007 la toate punctele de vânzare Dacia din România. Concepută pe baza versiunii Laureate, Logan Easy este dotată în serie cu trei tipuri de accesorii: pentru protecție (alarmă, kit radar de recul), pentru confort (cotieră centrală, covorașe de cauciuc) și pentru design (ornament pentru eșapament).
slider2
2 Jul 2009, 12:45
da intr-adevar asa e... e doar un laureat cu cateva briz-briz-uri.
imi cer scuze pentru confuzie. eu stiam ca abs plus este sub laureat si am considerat ca si easy e tot pe acolo pe undeva.
Andy_ACS
2 Jul 2009, 12:50
ABS Plus e Preferance cu ABS (si posibilitatea de AC)
@razvanamza - macar un set de capace la roti ar schimba mult aspectul. Nu zic jante ca poate sunt scumpe si poate nu merita, dar un set de capace sigur merita si.... e easy
Bafta!
razvanamza
2 Jul 2009, 13:49
Stiu ca este easy, ca mereu surubaresc pe la ea, si imi place la nebunie. Tetierele spate sunt date jos, ca nu le sufar! La fel si capacele, model Bucuresti. Capacele erau intr-o stare buna, dar nu imi plac. Astept sa iau niste aliaje frumoase vara viitoare. acuma e criza si le-am eliminat din buget.
fiindca lucrez in bucuresti si o mai utilizez la serviciu, de unde am o Dacia Break 2003, prefer sa vad bine, ca pe strazi e mai rau ca in jungla. Nu am nici un incident cu ea din vina personala. cu breakul am reusit sa n-am loc pe o straduta...dar a costat doar un far.
QUOTE(razvanamza @ 1 Jul 2009, 21:15)
Zanzie, normal ca are AC ...
Atunci s-o stapanesti sanatos si benzina fara numar. Merita banii dati.
razvanamza
2 Jul 2009, 21:33
Sigur ca merita. si chiar daca as avea acuma banii de una noua, parca as vrea tot din-asta. Alarma este deosebit se simpla, dar suficienta. poate nu stiati, dar are senzor de miscare in interior, si daca las geamurile deschise, suna dupa 5 minute, verificat de zeci de ori. radarul de recul merge absolut perfect, si nu am reusit sa iau nici un stalpisor, desi am parcat in tot felul de locuri si parcari. Am fost lovit usor in bara spate de un Peugeot 307. Bara mea n-a avut nimic, ala avea vopseaua sarita toata de pe spoiler....
[attachmentid=1627535310] poza este pentru a se vedea oglinzile si soferul.
Era sa uit: masinuta nu vede doar asfalt....si se descurca super pe off-road datorita garzii inalte . Vai ce-as vrea un Stepway Easy
QUOTE(razvanamza @ 2 Jul 2009, 14:49)
Tetierele spate sunt date jos, ca nu le sufar!
Bănuiesc că nici pasageri nu ai pe banchetă, că altfel n-ai făcut bine ce-ai făcut.
P.S. S-o stăpâniți sănătoși, asta da ofertă!
razvanamza
9 Jul 2009, 13:23
Multumim!
razvanamza
11 Sep 2009, 18:51
Intre timp masinuta a suferit cateva upgrade-uri.
S-a inlocuit din nou parbrizul...de data aceasta cu Hishler. Sper ca am scris corect. Servisarea s-a facut la Gimarom, filiala Pilkington de langa Filaret.
Tot pe casco, schimbat bara de berlina cu bara de MCV. Aspect imbunatatit considerabil.
Am montat plafoniera de Megane. Lumina multa si puternica.
Am montat filtru de polen. Cu ocazia reviziei.
Sper ca se vad becurile de semnalizare Osram Diadem....Daaaa?
Catalinmodena
11 Sep 2009, 19:18
De megane ca de megane,dar de care megane,ca la mine parca nu-i asa plafoniera.Adica cu 3 becuri!
Megane 2, are si cu 3 becuri, asa am si eu montate doua.
razvanamza
11 Sep 2009, 21:15
Ca fapt divers, a fost 40 de lei in targul Vitan. Este mai multa lumina in masina, si arata si simetric.
Sa adaugam ceva poze pe intuneric....
Multiplicatorul de prize de bricheta a fost 24 de lei la Carfur. Slotul de sus este USB, unde se pot incarca absolut orice device-uri.
Se poate vedea efectul deosebit al osramurilor Diadem de pe semnalizari.
Io am dat doua beri pe amandoua + plafoniera veche
razvanamza
11 Sep 2009, 21:57
Si ce te lauzi?
Sa-ti fac trafic pe topic
De ce ai lipit sticker-ul ala pe spate?
Apropo, cat ai dat pe Osram-uri? Si ce tip sunt? P21W cumva? S-o stapanesti sanatos in continuare.
razvanamza
12 Sep 2009, 19:18
Stickerul este pentru ca lucrez cu calculatoare, si becurile osram diadem au fost 24 de ron in vitan, per bucata. Osramurile de far au fost 20 bucata in metro.
aphophis
12 Sep 2009, 19:48
QUOTE(razvanamza @ 11 Sep 2009, 18:51)
Intre timp masinuta a suferit cateva upgrade-uri.
S-a inlocuit din nou parbrizul...de data aceasta cu Hishler. Sper ca am scris corect. Servisarea s-a facut la Gimarom, filiala Pilkington de langa Filaret.
Tot pe casco, schimbat bara de berlina cu bara de MCV. Aspect imbunatatit considerabil.
Am montat plafoniera de Megane. Lumina multa si puternica.
Am montat filtru de polen. Cu ocazia reviziei.
Sper ca se vad becurile de semnalizare Osram Diadem....Daaaa?
intr-adevar, arata mai bine cu noua bara. Cred ca nu au fost probleme de adaptare.. NU au carait nimic aia de la casco, ca vroiai de mcv?
razvanamza
12 Sep 2009, 21:03
Ba da. Am cumparat eu grilele de plastic de sub bara.
einstein1984
17 Sep 2009, 10:16
CAt a costat parbrizul si manopera?
razvanamza
18 Sep 2009, 06:23
Din cate stiu, cam 350 de lei parbrizul cu manopera. Cauta pe net Pilkington si fa-le o intrebare. Preturile sunt standard, si lucreaza deosebit. Monteaza orice fel de parbriz.
razvanamza
11 Oct 2009, 14:58
Pentru cei dornici sa afla continuarea povestii, Golanul este la vopsit. Un vecin "binevoitor" s-a oprit in aripa si portiera mea. Poze cand o fi gata. Pentru aceasta operatiune am ales BAD auto service, de langa Bulevardul Marasesti. Domnul cu care am vorbit este Adrian, si se lauda ca Luni intra la vopsit.
razvanamza
20 Oct 2009, 10:33
Este gata. Se pare ca a fost afectata si directia, asa ce se schimba caseta cu totul. Mai e putin sa pun alte poze.
razvanamza
11 Nov 2009, 22:27
Intre timp, un mic upgrade pe partea de audio: Brisbane SD48. Ma lupt sa-l pup cu un HDD extern Prestigio DataSafe 250GB !
robyvol33
11 Nov 2009, 23:00
"scuze"
o sa faci nunta cu ataita muzica(cred ca nu te-ai suparat de replica mea)
Bafta multa cu masina si sa o stapinesti sanatos
razvanamza
16 Nov 2009, 13:28
Am facut deja nunta. Masina este rezultatul ei.
Desi hdd-ul este de 250, maximul posibil pe fat32 este de...32GB. Mai mult nu stiu controllerele. Dar e destul, believe me. Cam 2 saptamani de muzica non-stop.
razvanamza
18 Nov 2009, 22:49
Upgrade lumini interioare: a doua plafoniera, pentru eventualii pasageri din spate, si pentru a gasi mai usor diverse chestii din spatele scaunelor.
Este o plafoniera de preferance, cu un singur ber. Nu va faceti griji, becurile vor fi inlocuite cu leduri....o sa am o vorba cu Dsign cand mai strang ceva bani.
Andy_ACS
18 Nov 2009, 23:03
QUOTE(razvanamza @ 16 Nov 2009, 13:28)
maximul posibil pe fat32 este de...32GB.
Chiar exista limitarea asta? Nu imi aduc aminte exact, insa eu parca am avut partitii mai mari. La FAT16 era o limitare naspa la 2G parca, insa la 32 nu sunt sigur
Edit:
FAT32
In order to overcome the volume size limit of FAT16, while still allowing DOS real mode code to handle the format without unnecessarily reducing the available conventional memory, Microsoft implemented a newer generation of FAT, known as FAT32, with cluster values held in a 32-bit field, of which 28 bits are used to hold the cluster number, for a maximum of approximately 268 million (228) clusters. This allows for drive sizes of up to 8 terabytes with 32KB clusters, but the boot sector uses a 32-bit field for the sector count, limiting volume size to 2 TB on a hard disk with 512 byte sectors.
http://en.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table#FAT32Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.