QUOTE(andr3y_yoo @ 17 Aug 2009, 12:37)
eu inainte sa schimb caseta de directie bagam 1L la 2 -3 zile max
la inceput mai completam cate putin , mai mult , mai mult ....pana a ajuns sa picure pe jos
asa ca pregatitiva sa o schimbati cu totii
Eu am avut noroc ... scriu aici cum a fost la mine poate ajuta si pe altii.
M-am trezit intr-o buna zi ca masina face un zgomot ffff urat la miscare volanului, parca se rupea masina nu alta. M-am speriat si direct in service cu ea... s-a constat lipsa cu desavarsire a lichidul de servo, insa nu era nici o urma pe unde ar pierde.
Mecanicul mi-a completat cu lichid urmand sa revin sa vedem pe unde se murdareste. Zis si facut, dupa vreo 3 luni am ajuns in aceasi situatie.
Am revenit la service:
Mecanic: "Domne nu se vede pe unde curge, dar aproape sigur este caseta de directie costa 14 mil sa o schimbam"
Eu: "
Nu merci, are ceva daca completez la 3 luni ?"
M: "N-are da peste ceva timp o sa piarda mai mult si tot o sa o schimbati"
M-am mai interesat si chiar aici pe forum am citit ca este o problema comuna la Solenza.
Intre timp am facut si o revizie, lichidul se evapora ca prin minune... nici o urma, nici o pata.
Am dus-o asa cam 1 an de zile apoi cand am completat am pierdut lichidul in 3 zile
.
M-am uitat sub masina... pata destul de maricica.
Am fost in service unde au putut constata usor cauza: "Conducta de joasa presiune"
Cost: 3 mil. N-a fost ieftin da macar nu am dat 14
Deci: verificati si conducta de joasa presiune
Edit
P.S. In caz ca o cumparati (eu am fost singur sa o cumpar pt ca nu aveau in service) e bine de stiut ca, exista 2 tipuri: una pentru modelele cu a.c. si alta pentru modelele fara a.c.