Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Help! reglare alarma
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > Car Security - Alarme Auto
blackwire
Sunt nou aici asa ca va rog mult sa aveti indulgenta si sper la ajutorul domniilor voastre.
Problema mea este asemanatoare asa dupa cum urmeaza:
Am cumparat masina vw passat variant din 2000 Atj sh cu o singura cheie briceag montata pe masina de fostul proprietar ... eu am achizitionat o alarma noua (victor vt-200) cu 2 chei , am copiat cipul, am montat cu chiu cu vai alarma si pe langa functiile in plus care le are fata de cea veche imi deschide/inchide geamurile (fata singurele electrice) de fiecare data cand descui/incui masina (lucru relativ bun ...vara ) . Alarma veche nu facea acelasi lucru adica nu deschidea si geamurile prin urmare nu stiu ce sa fac sa o aduc la normal.
Daca cineva ma ajuta ii multumesc anticipat,

Am atasat si schema, Varianta nr. 2 (incercuita in poza este cea aleasa de mine ) defapt este cam singura care a mers.
cipz
Vezi daca nu este setat din alarma tipul inchiderii pneumatice(din cate imi aduc eu aminte la masina ta daca tii mai mult timp cheia in usa actionata pe inchis sau deschis,se ridica respectiv coboara geamurile),si verifica ce comanda apare pe firul de ridicare geamuri al alarmei (daca exista separat) si mai ales unde dau comanda pe masina nedumerire.gif Masina asta nu are un modul pe usa soferului ce comanda functiile astea ;inchidere centralizata,ridicare geamuri,oglinzi electrice,etc.?
iuliano_smile
QUOTE(blackwire @ 2 Jul 2009, 10:16)
Sunt nou aici asa ca va rog mult sa aveti indulgenta si sper la ajutorul domniilor voastre.
Problema mea este asemanatoare asa dupa cum urmeaza:
Am cumparat masina vw passat variant din 2000 Atj sh cu o singura cheie briceag montata pe masina de fostul proprietar ... eu am achizitionat o alarma noua (victor vt-200) cu 2 chei , am copiat cipul, am montat cu chiu cu vai alarma si pe langa functiile in plus care le are fata de cea veche imi deschide/inchide geamurile (fata singurele electrice) de fiecare data cand descui/incui masina (lucru relativ bun ...vara ) . Alarma veche nu facea acelasi lucru adica nu deschidea si geamurile prin urmare nu stiu ce sa fac sa o aduc la normal.
Daca cineva ma ajuta ii multumesc anticipat,

Am atasat si schema, Varianta nr. 2 (incercuita in poza este cea aleasa de mine ) defapt este cam singura care a mers.
*


Da zau, nam inteles nimica.

Recapitulam:
-masina ta are cheie briceag cu inchidere centralizata "pe ea"
-tu ai montat o alarma noua, care are functia geamurilor de deschidere/inchidere in functie de comanda aleasa deschidere/inchidere
- tu vrei sa mearga si aceasta optiune pe inchidere centralizata

Ei bine nu se poate, deoarece alarma ii da comanda geamului timp de x secunde sa inchida/deschida geamul.

Si totusi se poate daca ai face un montaj cu temporizator, dar care e rostul cand ai functia asta pe alarma blink.gif
romeo3108ro
inchiderea centralizata la vw este comandata cu minus (masa sau 0v) asa ca schema aleasa de tine nu este buna
$$ilvviu
Si eu cred ca e din timpul prea mare de inchidere/deschidere.
Daca nu lega bine facea scurt / nu functiona, etc.
blackwire
am ales si alta schema si tot asa face......sad.gif

13 Jul 2009, 08:58:
QUOTE(cipz @ 12 Jul 2009, 09:26)
Vezi daca nu este setat din alarma tipul inchiderii pneumatice(din cate imi aduc eu aminte la masina ta daca tii mai mult timp cheia in usa actionata pe inchis sau deschis,se ridica respectiv coboara geamurile),si verifica ce comanda apare pe firul de ridicare geamuri al alarmei (daca exista separat) si mai ales unde dau comanda pe masina nedumerire.gif Masina asta nu are un modul pe usa soferului ce comanda functiile astea ;inchidere centralizata,ridicare geamuri,oglinzi electrice,etc.?
*



Alarma nu are setare pentru geamuri si nici fir de legare separat.Da, masina are modul pe usa soferului ce comanda inchiderea centralizata si geamurile....de la butonul de inchidere imi vin 2 fire care le-am legat la alarma.
dry.gif
cipz
Tipul comenzii pentru inchiderea centralizata se seteaza la alarma ta dintr-un strap(jumper) si trebuie sa fie setat pe inchidere electrica(timp mic de actionare) si nu pneumatica(timp mare de actionare)
Nu am mai montat de ceva vreme pe vw dar imi aduc aminte ca inchiderea centralizata se lega pe un singur fir si comanda se facea pe 2 nivele de tensiune.
Eu iti sugerez sa desfaci firele de comanda pt. inchidere ale alarmei de tot si sa incerci sa dai comenzi cu ajutorul unei lampi de control cu consum foarte mic de curent(ATENTIE!!!-altfel poti ARDE MODULUL DE PE MASINA),sau SI MAI BINE APELEAZA LA CINEVA SPECIALIZAT, Bafta!
blackwire
mersi tuturor am sa incerc asa si revin cu rezultate.
megane_brotac
verifica .INFORMATII (+)12V -INCHIDERE -NEGRU/ALBASTRU (m)
-DESCHIDERE –NEGRU/GRI (m)
Localizate in forma de cablu din usa soferului ce duce la actuator.

INFORMATII USI (-) TEMPORIZAT -Fir –MARO/ALB (m) Localizat sub ornament stalp stanga sus,sau la baza stalp stanga intr-o cupla VERNIL pe randul orizontal de cuple primul de sus (stalp stanga fata).

LIMITATOR USA SOFER (-) Instantaneu – MARO/NEGRU (s)
Localizat in usa sofer in forma de cablu de la actuator.

COMENZI INCH./DESCH. (-)Curat, Inclusiv CONFORT
INCHIDERE - ROSU/VERDE (s)
DESCHIDERE - ROSU/ALBASTRU (s)

LIMITATOR PORTBAGAJ (-) Fir –MARO/NEGRU (s) Localizat in prag stanga sub mocheta spre scaunul soferului.

LIMITATOR CAPOTA (-) MARO/ROSU (s) Intr-o cupla CREM (Cupla pentru semnale ) la baza stalp stanga,sau in compartiment motor la modelele mai vechi intr-o cupla GRI in spatele farului stanga sub ornamentul NEGRU ce acopera vasul cu capac VERDE.

SEMNALIZARI (+) ST. –NEGRU/ALB (m)
DR. –NEGRU/VERDE (m)
Localizate in cupla CREM de la baza stalp stanga.

CLAXON (+) 12V NEGRU/GALBEN (G) In spatele panoului cu relee de sub bord stanga (Rel.claxon ,al doilea releu din stanga jos.),sau in cupla ROSIE pe acelasi rand de cuple cu conectorul de semnalizare.

STOPURI FRANA (+) ROSU/NEGRU (m) In cupla PORTOCALIE de la baza stalp stanga.

[+] 12V Permanent -ROSU (G) -Bara (+) sub panou relee bord stanga.
[+] 12V ACC 1,2 -NEGRU/GALBEN -------//////---------
[+] 12V Ignition - NEGRU (m)
[+] 12V Demaror - ROSU/NEGRU (m-g)
[+] 12V ACC 1,2 - NEGRU/GALBEN (m-g)
Localizate in forma de cablu de la butuc.

DIFUZOR DR.F. (+) - MARO/ROSU (m)
(-) -MARO (m) Localizata in cupla din mijloc pe primul rand orizontal de la baza stalp dreapta jos.

BLOCARE MOTOR TDI [ELECTROVALVA AER]
Fir VERDE/ALBASTRU (s) comanda cu (-). Se va intrerupe firul de comanda al releului si se va reface circuitul prin intermediul unui releu NI cu contactul [ C ] spre electrovalva ,contactul [NI ] spre calculatorul de motor iar contactul [ND] la masa, releul fiind actionat de sistemul GPS. Firul este localizat in compartimentul motor in partea dreapta ,electrovalva aflandu-se sub tubulatura de aer a motorului.

BLOCARE MOTOR BENZINA – Fir pompa combustibil (Fuell Pumpe)
-VERDE/GALBEN (m-g) Localizat in prag stanga fata , sau la baza grupului de cuple de pe stalpul stanga jos.

DESCHIDERE PORTBAGAJ -Fir MARO/GRI (s)Intr-o cupla de la baza stalp stanga jos.

LUMINI POZITIE (+)
- GRI/NEGRU (m)
- GRI/ROSU (m)
- GRI/GALBEN (m)
Localizate in cupla de semnale (CREM).

MARSARIER (+) – ALBASTRU/ROSU (m) In cupla de semnale.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.