Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Miros de benzina - Dacia Break
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
paulik
Deci am o Dacie Break din 96, iar cand alimentez mai mult de 5 litri imi muta nasu din loc un miros puternic de benzina. ce as putea sa ii fac??? Am verificat si nu am vreo spartura sad.gif
sweetboy89
schimba garnitura de la sonda, eventual dai si cu silicon de etansare. e 7 lei siliconul si gasesti la piese auto
am patit-o si eu
deceneu32
Exact,schimba garnitura de la traductorul(sonda) de combustibil din rezervor.
Nu folosi,insa,solutie de etansare cu 7 lei tubul ca o topeste benzina cand faci plinul rezervorului.E slaba.Ia un tub de LOCTITE,rezistent la ulei si benzina,e vreo 40 de lei dar merita.Din pacate,nu stiu sa-ti spun codul acestuia ca e in garaj si afara ploua.
Lunaticul
Ieri am reparat Dacia unui prieten (berlina 96) si printre altele avea si aceasta problema. Am schimbat garnitura si tot nu etansa cum trebuie. A trebuit sa montez doua garnituri. Te chinui un pic la montat sonda si siguranta. Verifica si suprafata pe care se aseaza sonda, sa nu fie deformata.
ct-03-tvy
bre ma lasi? umpli dreptughiu ala cu silicon...si peste sonda...si pa,.... benzina ne intra in contact direct cu ala,.. tongue.gif

daca ii dai sare p.... logic..ca ...il inmoaie
Lunaticul
1. Care dreptunghi ? Acolo ai, sa zicem, doua cercuri concentrice.
2. Daca omului ii miroase a benzina, nu e doar de la vapori, i se imbiba mocheta din portbagaj cu benzina, implicit benzina ajunge la silicon.

Crede-ma, nu rezolvi nici cu silicon normal nici cu cel rosu (pentru temperaturi inalte).
ATM
Dupa principiul "2% din politisti sunt inteligenti, restul de 98% sunt puternici si foarte puternici" tin sa te contrazic Lunaticule. Merge si cu silicon rosu, dar iti blestemi zilele pana nimeresti cum trebuie etansarea. Zic cum am facut eu: mers pana rezervorul a fost aproape gol, sters bine-bine cu servetele si carpa cercurile concentrice, pana au ramas curate de tot, lasat sonda de benzina la soare, sa se usuce de benzina,pus garnitura, introdus repede sonda uscata in rezervor, pus silicon (sau mai exact incarcat cu silicon toata talpa sondei, la modul nesimtit), lasat sa se intareasca, etansat, am mai pus un strat, sa fie acolo, au trecut 9 luni de atuncea, toate bune. Dar , cum am spus, e enervant, mi-a luat vreo ora sa reusesc, fiindca cum aparea o picatura de benzina cum se topea siliconul. In cazul de fata eu am intrat la cei 98%, ca nu m-a dus capul sa iau silicon rezistent la benzina.
deceneu32
QUOTE(ATM @ 5 Jul 2009, 06:57)
In cazul de fata eu am intrat la cei 98%, ca nu m-a dus capul sa iau silicon rezistent la benzina.
*


radmasa.gif De ce n-ai luat de-ala reazistent la benzina?Ca nu te chinuiai toata ziua,iti lua numai zece minute.
Eu glumesc acum,nu te supara. E foarte scump unul bun,rezistent la ulei si la apa.Pleaca de la 40 de lei si ajunge pana la 150-200 lei.Eu pentru etansat semicarterele motorului de Oltcit am gasit Loctite 418 la 150 de lei si Victor Reinz,la aproape doua milioane.Scumpe ale dracu'!
ATM
F**k, asa mult? wacko.gif hai ca la 40 de lei , n-ar fi mare scofala, dar 150 lei ...pai stau toata ziua sa ma chinui cu silicon rosu si tot nu dau atatia bani...bine, presupun ca la semicartere nu ar merge silicon rosu. Dar de curiozitate, Oltcitul nu are si el garnituri acolo? pentru ca siliconul asta smecher ar face practic treaba unei garnituri de textolit, dar costa cat tot semicarterul blink.gif
deceneu32
Nu.Oltcitul n-are garnitura la etansarea semicarterelor motorului.Etanseitatea se asigura prin planeitatea perfecta a acestora.Semicarterele mentin si semicuzinetii ambielajului iar o garnitura de pasla i-ar distanta.
Motorul se etanseaza cu un produs anaerob,de precizie pana la 0.5 mm si care sa reziste la temperaturi cuprinse intre -50 grade/+200 grade.
In comert se gasesc,cam la 1,5 mil urmatoarele:
LOCTITE 574-150grade
LOCTITE 648-175 grade
dmhyou
pe la garnitura de la sonda de benzina.... am avut si io probleme cu mirosul...
deceneu32
Daa?Si cum ai rezolvat-o?
Andyno
O fi trecut pe gaz. rolleyes.gif
baranga
solutia cea mai buna: garnitura noua si sapun de casa.pui garnitura noua si apoi in loc de silicon dai cu sapun de casa putin inmuiat si astepti sa se usuce wink.gif
metoda oldschool de pe vremea in care nu se gasea victor reinz
ktaleen
Am avut si eu problema cu miros de benzina la un break, pana nu am schimbat furtunul care leaga gatul rezervorului de teava in care se prinde busonul, nu am scapat de miros. Vezi ca e un furtun mai gros, care de obicei se crapa de la imbatranire.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.