Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kitzsteinhorn91
Salutare ! Am si eu o problema. Am o Dacia 1310 din 1992. Motorul merge brici, dar singura problema este la pornire. Daca vreau sa o pornesc normal din cheie, motorul incearca la nesfarsit sa porneasca, dar nu o ia. In schimb daca dau putin la pompa de benzina, apoi incerc din nou sa o pornesc, pleaca imediat. Care poate fii cauza ???

7 Jul 2009, 16:03:
Nu ma ajuta si pe mine chiar nimeni ? sad.gif
Adrian_Boy
cauzele pot fi multe, gen > carburator, bobina, bujii, lulea ... etc.
daca esti sigur pe tine ca-i de la pompa de benzina, pune una noua de scornicesti wink.gif

scoate gatul de lebada de la carburator, accelereaza si vezi daca stropeste, asa verifici daca ai benzina in carcburator, pentru ca eu cred ca ai.
kitzsteinhorn91
Eu zic ca din carburator nu e nimic, fiindca porneste de exemplu acum la prima cheie fara soc fara sprituri, fara nimic, iar peste 10 minute trebuie sa dau la pompa de benzina pana ma plictisesc ca sa porneasca. Fise noi, bujii noi, o sa schimb maine platina si condensatorul + pompa de benzia (cred ca de la asta vine toata problema). Si inca o intrebare: care ar fii reglajele potrivite ale carburatorului pentru un regim optim de functionare ?
krapcarasu
nu-i bine sa porneasca la rece fara soc , asta inseamna amestec prea bogat; vezi ca a mai schimbat cineva peaici o pompa degeaba, problema era o teava infundata, vezi si filtrul de benzina. Pompa se poate repara, curata, pastilele se schimba, membrana. Si un por dezamorseaza pompa. Cauti minimul din oblic si max din orizontal. Culbutori si avansul e bine sa fie reglate inainte de carb
Mr_Devil83
si daca cuiul pontou nu inchide bine? Sau pur si simplu pata calda nu are garnitura aia termoizolanta intre ea si carburator si se vaporizeaza putina benzina...
kitzsteinhorn91
Am revenit ! Am rezolvat problema. I-am schimbat pompa de benzina si i-am montat aprindere electronica, am schimbat platina. Masina pleaca la prima cheie acum, dar a aparut alta problema. Cand accelerez, da sa se opreasca, ca si cum s-ar ineca. Din ce cauza ?
tzepesch
nivel incorect CNC, plutitor spart,

necorelare cote jigler de benz cu cel de franare aer
kitzsteinhorn91
Revin. Am schimbat jiglerele de la carburator, garnitura, membrana la pompa de sprit, futune, bobina, am pus aprindere electronica, am schimbat bujiile, platina, luleaua, filtrul de aer, pompa de benzina, capsula vacuumatica. A pornit la prima cheie. Am mers cu ea vreo 20 de km iar cand am ajuns la bloc si am dat sa pornesc din nou dupa vreo 10 minute, refuza cu incapatanare sa porneasca !!! Ce e de facut ! Nu stiu ce sa mai verific !!!


Va rog mult sa ma ajutati !!! Nu mai stiu ce sa fac !!! Chiar nu ma ajuta nimeni ?

8 Jul 2009, 22:24:
AJUTOR !!! plange.gif plange.gif plange.gif
bygy007
avansu daca nu e reglat corect sau jiglerul cu bila nu inchide bine si mai curge benzina in galerie dupa ce ppresti motorul si asfel se inneaca
deceneu32
Cum zicea si Mr Devil,cuiul poantou l-ai verificat?Exista riscul ca acesta sa nu mai inchida.De asemenea,pe caldurile astea se mai vaporizeaza si benzina din CNC.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.