kitzsteinhorn91
7 Jul 2009, 14:02
Salutare ! Am si eu o problema. Am o Dacia 1310 din 1992. Motorul merge brici, dar singura problema este la pornire. Daca vreau sa o pornesc normal din cheie, motorul incearca la nesfarsit sa porneasca, dar nu o ia. In schimb daca dau putin la pompa de benzina, apoi incerc din nou sa o pornesc, pleaca imediat. Care poate fii cauza ???
7 Jul 2009, 16:03:Nu ma ajuta si pe mine chiar nimeni ?
Adrian_Boy
7 Jul 2009, 15:11
cauzele pot fi multe, gen > carburator, bobina, bujii, lulea ... etc.
daca esti sigur pe tine ca-i de la pompa de benzina, pune una noua de scornicesti
scoate gatul de lebada de la carburator, accelereaza si vezi daca stropeste, asa verifici daca ai benzina in carcburator, pentru ca eu cred ca ai.
kitzsteinhorn91
7 Jul 2009, 15:19
Eu zic ca din carburator nu e nimic, fiindca porneste de exemplu acum la prima cheie fara soc fara sprituri, fara nimic, iar peste 10 minute trebuie sa dau la pompa de benzina pana ma plictisesc ca sa porneasca. Fise noi, bujii noi, o sa schimb maine platina si condensatorul + pompa de benzia (cred ca de la asta vine toata problema). Si inca o intrebare: care ar fii reglajele potrivite ale carburatorului pentru un regim optim de functionare ?
krapcarasu
7 Jul 2009, 16:08
nu-i bine sa porneasca la rece fara soc , asta inseamna amestec prea bogat; vezi ca a mai schimbat cineva peaici o pompa degeaba, problema era o teava infundata, vezi si filtrul de benzina. Pompa se poate repara, curata, pastilele se schimba, membrana. Si un por dezamorseaza pompa. Cauti minimul din oblic si max din orizontal. Culbutori si avansul e bine sa fie reglate inainte de carb
Mr_Devil83
7 Jul 2009, 19:39
si daca cuiul pontou nu inchide bine? Sau pur si simplu pata calda nu are garnitura aia termoizolanta intre ea si carburator si se vaporizeaza putina benzina...
kitzsteinhorn91
7 Jul 2009, 21:53
Am revenit ! Am rezolvat problema. I-am schimbat pompa de benzina si i-am montat aprindere electronica, am schimbat platina. Masina pleaca la prima cheie acum, dar a aparut alta problema. Cand accelerez, da sa se opreasca, ca si cum s-ar ineca. Din ce cauza ?
tzepesch
7 Jul 2009, 22:35
nivel incorect CNC, plutitor spart,
necorelare cote jigler de benz cu cel de franare aer
kitzsteinhorn91
8 Jul 2009, 15:46
Revin. Am schimbat jiglerele de la carburator, garnitura, membrana la pompa de sprit, futune, bobina, am pus aprindere electronica, am schimbat bujiile, platina, luleaua, filtrul de aer, pompa de benzina, capsula vacuumatica. A pornit la prima cheie. Am mers cu ea vreo 20 de km iar cand am ajuns la bloc si am dat sa pornesc din nou dupa vreo 10 minute, refuza cu incapatanare sa porneasca !!! Ce e de facut ! Nu stiu ce sa mai verific !!!
Va rog mult sa ma ajutati !!! Nu mai stiu ce sa fac !!! Chiar nu ma ajuta nimeni ?
8 Jul 2009, 22:24:AJUTOR !!!
bygy007
9 Jul 2009, 00:16
avansu daca nu e reglat corect sau jiglerul cu bila nu inchide bine si mai curge benzina in galerie dupa ce ppresti motorul si asfel se inneaca
deceneu32
9 Jul 2009, 17:34
Cum zicea si Mr Devil,cuiul poantou l-ai verificat?Exista riscul ca acesta sa nu mai inchida.De asemenea,pe caldurile astea se mai vaporizeaza si benzina din CNC.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.