Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema Dacie 1976
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
wu2005
Salut
am si eu o problema de ceva timp cu batranica mea

de la un timp in timp ce mergeam cu ea 70-80 km/h deci in acceleratie motorul pur si simplu se oprea.Daca calcam ambreajul si apasam pedala de acceleratie sau chiar sa o tin pur si simplu apasata motorul isi revenea dar nu pentru mult timp, dupa care facea aceeasi faza
Am observat daca daca opresc masina si las sa se raceasca vreo 5 min isi revine si merge iar vreo 10-15 min dupa care aceeasi faza

Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi?
Va multumesc anticipat
P.S. precizez ca dacia are motor original segmentat ultima oara prin 2002
catalin7070
poate fi bobina de inductie ...
codrin_1300
nu sunt un mecanic foarte priceput dar cred ca ar fi din amestecul de carburant, cred ca are cum multa benzina si cam putin aer .Deci nu te baza 100% pe afirmatia mea. mai da niste detalii despre consum! daca scoate sau nu fum.
cred ca are dreptate domnul catalin 7070 dar totusi daca ar fi bobina de inductie ti-ar muri incet incet si in relanti
krapcarasu
nu se mai alimenteaza bine, nu mai are pompa debit suficient; poate fi si de la filtrul de benzina colmatat
wu2005
QUOTE(krapcarasu @ 12 Jul 2009, 21:43)
nu se mai alimenteaza bine, nu mai are pompa debit suficient; poate fi si de la filtrul de benzina colmatat
*



filtrul de benzina e din sticla cu sita si e curat la fel am curatat si pompa de benzina

faza cu debitul inca nu am verificat dar cred ca o sa iau o pompa de la un prieten si am sa o pun sa vad daca tot asa face

mersi
br17rfg
Bobina de inductie
Mr_Devil83
crapat ti furtunu cu duza?
br17rfg
QUOTE(Mr_Devil83 @ 13 Jul 2009, 00:56)
crapat ti furtunu cu duza?
*


Nu cred sa fie de la ala...omu a zis ca merge cu masina 10-15 min si apoi i se opreste dupa care dupa 5-10 min de stat o porneste si pentru inca 15 min mai poate merge cu ea......eu zic ca i se incalzeste bobina deci de acolo e toata buba
Minel
QUOTE(Mr_Devil83 @ 13 Jul 2009, 01:56)
crapat ti furtunu cu duza?
*




Simptomele de la furtunul cu diuza ( crapat sau diuza infundata ) ar fi in special un mers neregulat in ralanti la calcarea ambreiajului , motorul s-ar balbai si ar da sa moara ...dar in sarcina ar merge bine .

Suspectez alimentarea precara sau probleme la aprindere ( bobina de inductie ) .

Bafta !
wu2005
QUOTE(Minel @ 13 Jul 2009, 06:01)
Simptomele de la furtunul cu diuza ( crapat sau diuza infundata )  ar fi in special un mers neregulat in ralanti la calcarea ambreiajului , motorul s-ar balbai si ar da sa moara ...dar in sarcina ar merge bine .

Suspectez alimentarea precara sau probleme la aprindere ( bobina de inductie ) .

Bafta !
*




intradevar furtunul cu diuza e c-am fisurat
am sa il schimb si daca nici atunci nu isi revine voi schimba bobina
ce am observat la bobina e ca se c-am incalzeste
acuma nu stiu daca este normal sau si ea e dusa.Bobina e originala, de cand e si masina smile.gif
Minel
QUOTE(wu2005 @ 13 Jul 2009, 09:12)

ce am observat la bobina e ca se c-am incalzeste

*




Daca se incalzeste un pic , nu are nimic ... este normal

Dar daca bobina se incinge, cauza poate fi , si de la condensator "uscat', capacitate scazuta sau daca ai pus doi condensatori in paralel ori de la condensator partial in scurt sau alt scurt partial pe traseul primar.
Posibil si o tensiune de incarcare mai mare de cei 14,4 V produce incingerea, ca si o distanta prea mica la platine (creste -timpul cit bobina e sub tensiune - cu efect de crestere a temperaturii).
el_marcu
bobine de inductie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.