kitzsteinhorn91
14 Jul 2009, 18:43
Salutare ! Am revenit cu inca o problema. Merg cu masina si trage bine, la relanti merge bine, fara probleme, insa atunci cand apas pedala iar motorul este pe la 2.000 rpm, in orice viteza, motorul are un moment de vreo 2 secunde in care se ineaca (se gatuie) apoi cu cat continui sa apas acceleratia merge bine. Am mai strans surubul de aer de la carburator si acum vad ca merge bine, dar banuiesc ca o sa consume mult mai mult. In schimb daca ii dau mai mult aer iar incepe sa faca asa. Ajutati-ma si pe mine va rog. Multumesc !
krapcarasu
14 Jul 2009, 18:57
la care zici tu aer? Eu stiu amestec si relanti; aer aveau solexurile. verifica cioc, pompa sprit, tub emulsor, avans sau nivel
kitzsteinhorn91
14 Jul 2009, 20:47
Zic de aer la cel de amestec. Cel cu arc din partea de jos a carburatorului. Am schimbat garnitura si membrana la pompa de sprit, avansul e reglat, plutitorul la fel, nu stiu la ce te referi cand spui tub emulsor ? Ce ar trebui sa reglez aici ?
Mr_Devil83
14 Jul 2009, 22:19
baga o sarma de la peria de sarma prin ciocul de papagal, curata-l bine, asigura-te ca jiglerul pompei de spritz nu scapa benzina pe langa (adica strange-l sanatos) si ca nu iti curge benzina pe langa ciocul de papagal.
neajiji
14 Jul 2009, 22:58
Probabl trage aer fals pe undeva, deschide capota si pune urechea langa carburator si accelereaza brusc de la relanti la 2500-3000 ture daca se aude un fasait e clar ca trage aer prea mult pe undeva. Daca nu verifica ce au zis cei de mai sus.
krapcarasu
15 Jul 2009, 08:08
tubul emulsor e sub jicloru de aer
kitzsteinhorn91
15 Jul 2009, 08:12
Am verificat tot ce mi-ati zis, mai putin acel cioc de la pompa de sprit. Ce ar trebui sa verific acolo ?
Sorin_18
15 Jul 2009, 11:34
verifica jiglerul cu bila
15 Jul 2009, 11:36:
si cum arunca benzina ciocul de papagal,mai verifica si membrana pompei de acc,nu verifica numai starea membranei,verifica si acel arc din spatele ei,poate fi slabit eu l-am blocat cu super glue
neajiji
15 Jul 2009, 12:02
QUOTE(Sorin_18 @ 15 Jul 2009, 11:34)
verifica jiglerul cu bila
<span class='edit'>15 Jul 2009, 11:36:</span>
si cum arunca benzina ciocul de papagal,mai verifica si membrana pompei de acc,nu verifica numai starea membranei,verifica si acel arc din spatele ei,poate fi slabit eu l-am
blocat cu super glueLa cata benzina e acolo fi sigur ca lipitura aia nu are viata lunga
kitzsteinhorn91
15 Jul 2009, 13:32
Am orpit azi si am scos gatul de lebada din capul carburatorului si am lasat-o cu motorul oprit si cu ala scos. La un moment dat prin ciocul de papagal a inceput sa curga benzina, dar fara sa actionez acceleratia sau altceva, pur si simplu. Din ce cauza ?
krapcarasu
15 Jul 2009, 15:30
nu lucreaza biluta de sub cioc
kitzsteinhorn91
15 Jul 2009, 15:39
Si ce trebuie sa schimb ? Ciocul ala cu tot cu jiglerul care il tine ? Deci acum inteleg unde se duce benzina din camera de nivel cand opresc motorul si de aceea nu mai porneste decat daca dau eu la pompa de benzina...
krapcarasu
15 Jul 2009, 15:48
daca ciocu e bun po sa-l lasi, corpu cu biluta si neaparat inelutele de cupru ca nu tin 2 strangeri
kitzsteinhorn91
15 Jul 2009, 16:05
O sa ma duc in seara asta la piese auto sa cumpar acele piese. Sa inteleg ca din aceasta cauza scapa benzina in carburator cu motorul oprit si nu o mai pot porni apoi ?
Sorin_18
15 Jul 2009, 16:10
QUOTE(neajiji @ 15 Jul 2009, 12:02)
La cata benzina e acolo fi sigur ca lipitura aia nu are viata lunga
tine foarte mult!iti spun din proprie experienta
freeman30
15 Jul 2009, 20:48
QUOTE(neajiji @ 15 Jul 2009, 14:02)
La cata benzina e acolo fi sigur ca lipitura aia nu are viata lunga
crede-ma ca am schimbat 2 carburatoare pana sa imi dau seama ca de fapt arculetul pompei de acceleratie era prea slab.Si de tinut tine sigur ca pe acolo nu circula benzina ,e in spate arculetul.
Sorin_18
15 Jul 2009, 21:01
QUOTE(freeman30 @ 15 Jul 2009, 20:48)
crede-ma ca am schimbat 2 carburatoare pana sa imi dau seama ca de fapt arculetul pompei de acceleratie era prea slab.Si de tinut tine sigur ca pe acolo nu circula benzina ,e in spate arculetul.
si eu tot la sfatul tau am lipit acel arculet,si nu am avut probleme
kitzsteinhorn91
17 Jul 2009, 13:28
Am patit alta chestie azi. Am mers cu ea perfect, pana am oprit motorul. Cand am dat sa il pornesc iar, a inceput sa mearga foarte intrerupt si s-a oprit. Cand am scos gatul de lebada de la carburator si am tras de clapeta de acceleratie si a scuipat benzina in el, a inceput sa iasa asa un fum albicios... Nu stiu ce sa ii mai fac...
PH-06-BOA
19 Jul 2009, 17:36
Mai, da' speriat mai esti!
Benzina iti curge, cu ciocul demontat(chiar si montat), pentru ca supapa din camera de nivel, poate sa aiba acea gaurica de refulare astupata, prea mica sau deloc, ca atunci cand opresti motorul, carburatorul fiind cald, se creeaza gaze care imping benzina din pompa de sprit in sus, in los sa o readuca in camera de nivel, prin acea gaurica a supapei.E o varianta. Ca-ti ies acei vopori, e normal.
La membrana de sprit, Sorin, puteai sa-i pui arcul celei vechi. Cand cumparati membrane, incercati-le , ca strangandu-le intre cele doua degete mari, cu greu sa se poata comprima.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.