26-Kbe
16 Jul 2009, 21:04
Salut,
Am o intrebare pt voi, daca nu mai am toba de mijloc (intermediara) imi mai ies noxele la ITP??? precizez ca finala este sport
si la sfarsitul luni august trebuie sa fac ITP-ul..
Va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre.
djasu82
16 Jul 2009, 21:53
Catalizatorul sa fie bun, bujiile si injectoarele.
26-Kbe
16 Jul 2009, 22:15
Sunt super nu am probleme...in loc de toba mijlocie eu am teava de urlat nu urla suparator dar imi este teama de noxe din cauza asta cer sfaturi
ti3sto
16 Jul 2009, 22:47
fiind vorba de itp eu am acu la sfarsitu lunii itp niste sfaturi la ce pot sa pic usor?
Victoras2001
16 Jul 2009, 23:00
Ai lista cu ce verifica, in fiecare statie ITP. Sa nu vorbesc cu pacat, da la ce vad io-n avatar, pregateste meleonu' sau pune-o pe picioare.
ti3sto
16 Jul 2009, 23:24
fama sa te inteleg ca nu vad nimic deosebit ... prelungirea la bara nu mai exista
moderator edit: nu mai da quote la postul anterior
and_rei
16 Jul 2009, 23:24
QUOTE(26-Kbe @ 16 Jul 2009, 22:15)
Sunt super nu am probleme...in loc de toba mijlocie eu am teava de urlat nu urla suparator dar imi este teama de noxe din cauza asta cer sfaturi
QUOTE(ti3sto @ 16 Jul 2009, 22:47)
fiind vorba de itp eu am acu la sfarsitu lunii itp niste sfaturi la ce pot sa pic usor?
26 Kbe nu are treaba.eu la itp l-am intrebat pe mecanic daca avea ceva daca aveam toba sport.a zis ca nu.deci nu sunt probleme
ti3sto vezi ca e promotia aia la autocobalcescu.nu ar strica sa-i vizitezi.macar sa stii ce are.eu am avut probleme doar la rotile de pe spate.una frana mai bine ca cealalta.bafta
Victoras2001
16 Jul 2009, 23:33
QUOTE(ti3sto @ 17 Jul 2009, 00:24)
fama sa te inteleg ca nu vad nimic deosebit ... prelungirea la bara nu mai exista
Tefac. Cand mam dus la ITP, nam avut de loc emoti. Ii facusem revizile pe bune. Apia ajteptam sa se lege de ceva ca sa sar la gatul lor.
Daca sti ce cauta aia la ITP iar tule ai pe toate bune, nu vad de ce tiai face probleme.
ti3sto
16 Jul 2009, 23:52
QUOTE(ianys_andrey @ 16 Jul 2009, 23:24)
ti3sto vezi ca e promotia aia la autocobalcescu.nu ar strica sa-i vizitezi.macar sa stii ce are.eu am avut probleme doar la rotile de pe spate.una frana mai bine ca cealalta.bafta
ianis :
stiu de promotie maine la 10 ma prezint pe splaiu unirii sa imi faca o mica verificare la ce fac ei pe gratis
QUOTE(Victoras2001 @ 16 Jul 2009, 23:33)
Tefac. Cand mam dus la ITP, nam avut de loc emoti. Ii facusem revizile pe bune. Apia ajteptam sa se lege de ceva ca sa sar la gatul lor.
Daca sti ce cauta aia la ITP iar tule ai pe toate bune, nu vad de ce tiai face probleme.
victoras
da am niste mici chestii de care imi este frica cum ar fi niste rugina ..... sa vad ca nu mai merge stopu pe frana pe partea dreapta ....
si frica vine din neexperienta si din necunoastere ca nu stiu ce imi cer aia acolo
26-Kbe
17 Jul 2009, 07:21
Chiar daca nu am toba de mijloc zici ca-mi dau Itp-ul... o mica problema mai am la furtunele de la etrieri care trebuie neaparat sa le schimb (sigur se ia de crapaturiile din ele) in rest nu am probleme cu masina....
Din cauza tobelor ( teava +finala ) imi faceam griji
pot sa ma duc cu o saptamana mai devreme ? in caz ca trebuie schimbate tobele sa am timp si sa pot circula cu masina....
Ti3sto daca nu ai probleme cu franele si directia restu le mai trec cu vederea dar pt frane si directie nu poti sa faci nimic ...
ti3sto
17 Jul 2009, 09:35
aha am inteles pai o sa ma duc sa vad ce zic cei de autocobalcescu legat de frane . directia este ok
djasu82
17 Jul 2009, 15:37
In primul rand nu se trece daca la noxe nu se scoate chitanta iar pentru pacalirea sondei trebuie sa fie incalzita cu 2-3 brichete si asta daca vrea mecanicul. Dupa aceea franele daca nu tin sau tin diferentiat pe chesuri... se uita la seria motorului ,caroseriei verifica furtunele de la etrieri jocul la directie si luminile . La mine s-a verificat faza lunga ,scurta, pozitii, stopuri farul de ceata.
26-Kbe
17 Jul 2009, 15:49
Asule depinde si de statia ITP nu toate sunt asa exigente daca nu ai probleme cu franele sau directia restu se rezolva cu o mica atentie...eu nu sunt adeptul atentiilor si nu din zgarcenie, daca masina nu corespunde tehnic, practic imi platesc singur drumul la grsoniera cu usa in tavan
)
S.Alex-F
17 Jul 2009, 17:00
La ITP de pe Cheiul Dambovitei de langa targul vitan!
DNS ul meu acum 3 luni dupa ce in prealabil a suferit o exploatare normala!
Mi-a dat revenire pentru!
-racoarde etrieri imbatranite
-racord frana undeva la puntea spate prezenta urme de frecari si m-a pus sa-l schimb si pesta si ca sfat mia zis sa il imbrac cu un arc lung
-bieleta directie dreapta
-far ceata defect
-dezechilibru frana spate
-repartitor defect
-frana de parcare prost reglata
-farurile prost reglate
-burduf planetara stanga spart(a zis ca daca au joc...planetarele...trece itp-ul...daca are burduf..nu)!
Si cam atat.....,A,le-am rezolvat pe toate la VIOREL(APpPatriei) cu 150 plus 500 ciubucul lui PITIKU!
si da,.,...itp-ul l-am facut pe bune!
PS:...inn urma operatiunii m-am ales si cu un repartitor de origine in plus..nounout!Cine vrea...stie sa dea de mine!
and_rei
17 Jul 2009, 19:46
QUOTE(26-Kbe @ 17 Jul 2009, 07:21)
Chiar daca nu am toba de mijloc zici ca-mi dau Itp-ul... o mica problema mai am la furtunele de la etrieri care trebuie neaparat sa le schimb (sigur se ia de crapaturiile din ele) in rest nu am probleme cu masina....
Din cauza tobelor ( teava +finala ) imi faceam griji
pot sa ma duc cu o saptamana mai devreme ? in caz ca trebuie schimbate tobele sa am timp si sa pot circula cu masina....
Ti3sto daca nu ai probleme cu franele si directia restu le mai trec cu vederea dar pt frane si directie nu poti sa faci nimic ...
poti sa te duci si maine
djasu82
17 Jul 2009, 20:13
Alexe sunt bulangi cei de langa turn de la vitan tot acolo am facut eu in noiembrie anu trecut . De comentat trebuia sa comenteze doar la furtunele de la etrieri ca cica erau imbatranite . Si inca ceva nu iesea chitanta
dar al naibi nu daduse din sonda lor apa fiindca au scos sonda si a curs multa apa din ea ... iar eu am mers cu masina in aceeasi zi cam 50 km. A sos apa din sonda si rapid a iesit chitanta. Franele au tinut forte bine identic pe fata la fel pe spate si mai ales s-a lasat de fund cand a pus ala frana sa sara dupa tamburi
Nu stiu daca o sa mai fac la astia desi e aproape de casa , iti cauta nod in papura si asta nu-mi place.
DJMaxx
18 Jul 2009, 10:02
yo am facut itp acum 2 luni sau 3 ... yo zic ca peste tot unde te duci o sa iti gasesca probleme la repartitorul de la frana , am vb cu un tip de acolo si au zis ca 9 din 10 le gasesc repartitoru dus ... valabil si pt solentze ... in rest mia gasit o gramada de prostii becuri care nu mergeau , desi cu o seara inainte mergea ala depe frana noroc ca aveam unu la mine , amortioarele lea gasit si pe alea duse , furtunurile de la etrier imbatranit , in fine ma costat 250 lei , 150 taxele cu tot cu revenire si 100 "atentia" , imi zeaca baiatu ca marea majoritate au belele la repartitor , desi daca ma uit la maina mea acuma e ca dracu troncane din toate incheeieturile , plus ca am o roata mai in fata decat cealalta ... e belea
S.Alex-F
20 Jul 2009, 08:55
QUOTE
Alexe sunt bulangi cei de langa turn de la vitan
VITAN...e zona bulangiilor
....s-au smecherit cu tontii ca acolo e targu,masini straine...etc!
QUOTE
iti cauta nod in papura si asta nu-mi place.
TOTI fac asta!
@all
totul a costat la mine 110ron intrarea pe itp si 50 revenirea!
Precizez de pe acum...ca...
aveam volanul schimbat cu unul sport
amortizoarele toate curse(deci nu s-au luat de ele)
Pe interior imi lipseau centurile spate..s-a uitat...a plecat
folie pe geam....la osuta de mii vechi!
Asule.....
QUOTE
Nu stiu daca o sa mai fac la astia desi e aproape de casa
..da sunt bulangii nostri...asai??
Bafta!
ti3sto
20 Jul 2009, 15:51
am fost azi la itp l-am trecut cu brio ..chiar .. o mica observatie la cauciucurii ca sunt un pic cam invechite cele pe spate .. dar nu a fost o mare problema la testu noxe 0,00
am iesit ... inainte sa ma duc la itp am bagat alto 101 de la rompetrol de 350 de mii si am rulat-o un pic mai tare circa 3 km vai ce fuge cu alto 101
dar e cam scump
cam asta a fost itpu la dsnu meu
djasu82
20 Jul 2009, 15:57
mda avansul se regleaza si asta dupa co benzen desi limitele sunt mici fata de co95 fiindca motorul a fost proiectat evident si scris programul pentru benzen cu co 95.
ti3sto
20 Jul 2009, 16:55
nu am alimentat niciodata cu alceva in afara de 95 fie rompetrol ,petrom ... dar acum am zis sa pun ceva cu cifra mai mare si 101 cred ca e cel ami mare de pe piata ce se gaseste
puteam sa cumpar aditiv sa cresc cifra octanica dar nu mai aveam nici multa benzina si am zis sa ma duc cu rezervoru jumate si la itp a fost ok
am pus in practica sfatu tau sa merg cu motoru mai turat asule...
DJMaxx
20 Jul 2009, 20:27
adica tu ai fost la itp nu ti-au gasit aia nimic decat cauciucurile? miramas ... ya am facut la renault la service itp si gaseau aia la o gramada de masini mai noi din gama dacia , a mea e din 2003 ultima generatie veneau baieti cu solentele intro veselie cu revenire ... oricum noxele iti ies bine(am vb cu tipu de acolo de la itp si mi-a zis ca la noxe iti ies bine motoarele astea ) nustiu de ce turati asa motoarele astea pe benzina ca nu e diesel .. e dejuns sa mergi normal pana se incalzeste motoru
ti3sto
20 Jul 2009, 20:49
doar atata da.... era si un prieten
ca nu faceam eu itp la radacini degeaba
DJMaxx
20 Jul 2009, 20:55
poi zi asa ...
ca nici yo nu l-am facut pe bune
djasu82
20 Jul 2009, 21:42
eu l-am facut pe bune la bulangii aia pe care alex ai face
m-am si speriat de moaca aluia care imi verifica masina. A ramas tampit cum de am atata ulei si vasleina sub ea zic eu de colo asa o sa o duc la groapa daca o fi sa fie .
ti3sto
20 Jul 2009, 23:21
ce vrei djasu nu toti ne-am nascut in bmw mercedes smd ..... eu sunt la concluzia urmatoare "cu ce am cu aia defilez"
o sa dau si eu cu vaselina + ulei cand ma duc la tara
djasu82
21 Jul 2009, 17:22
eu m-am nascut tot intr-o nemtoaica veche din 69
recunosc si acuma e la tara pe butuci si al naibi fier inca rezista.
ti3sto
22 Jul 2009, 01:12
tu si Louie Anderson
26-Kbe
28 Aug 2009, 08:38
Gata am rezolvat si cu ITP-ul ....
Diferenta de franare pe spate
Furtunase etrieri imbatrinite
In rest au iesit toate bine doi ani nu mai are treaba
)
Maskatu
28 Aug 2009, 08:43
Eh na, poate sa pice orice prietene...
Inafara de motor si cateva piese, nu tine nimic 2 ani la sn, decat daca o tii parcata in garaj
26-Kbe
28 Aug 2009, 08:50
Sa sti ca de 3 ani nu am schimbat nimic la ea inafara de set si distributie si ulei ...am ramas uimit ca nu a gasit nimic pe fata la pivoti, bucsi etc... sau luat de geamuri si de toba sport dar le-am rezolvat ...geamurile cu autorizatia si toba cu atentia
mihaicuc2000
28 Aug 2009, 11:50
Dar ce au zis de toba ???
Doar ai voie sa ai toba asport nu?? sau trebe si pentru aia sa mergi la ei sa iti dea autorizatie???
26-Kbe
28 Aug 2009, 11:54
Sau luat de toba ca face zgomot si ca nu este standard si i-am zis calm ca toba tot nu o schimb din motivul ca are 3 ani de cand este pe masina si nu a ruginit nici acum, daca puneam toba normala schimbam 10 pana acum
mihaicuc2000
28 Aug 2009, 11:55
bun am inteles ca face zgomot si ti-au testat-o [entru nivelul de decibeli????
Ca daca esti sub nivel atunci nu au ce sa zica!!!
26-Kbe
28 Aug 2009, 11:57
Nu au testat nimic ca nu aveau cu ce
cred
...stiam ca trebuie sa se ia de ceva dar s-a rezolvat ..
mihaicuc2000
28 Aug 2009, 11:59
No bine asa ii la noi in Romania daca nu se iau de ceva nu is buni!!! In fine deci pot si eu sa imi scot intermediara!! oricum mai am itp pana la anu asa ca nu ma intere.
Bafta la vanzare!
(off topic)
26-Kbe
28 Aug 2009, 12:21
Poti sa scoti intermediara dar va face zgomot ...
Merci
mihaicuc2000
28 Aug 2009, 13:23
Hmm asta e idea
, macar sa sune a bolid daca nu este unul inca!!!
la itp nu trebuie sa masoare nivelul decibelilor,in rntr exista cod pentru zgomot excesiv si se trece in raportul de inspectie tehnica periodica defect major
26-Kbe
28 Aug 2009, 14:58
La mine face zgomot doar daca o turezi peste 3000 ....nu a trecut nimic in raportul de care zici @tud. au fost de treaba
pai in general cei de la itp sunt de treaba,nu aveau dece sa tureze masina peste 3000 pentru ca proba de noxe in turatie se face intre 2000 si 3000 rpm
26-Kbe
28 Aug 2009, 15:31
da asa au procedat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.