fullhouse
19 Jul 2009, 17:08
Buna ziua tuturor. Am si eu o nelamurire in legatura cu chiulasa mea. Acu cateva zile am dus-o la un meserias pentru o reconditionare. Mentionez ca am o dacie pe injectie din 2000. Cand ma duc dupa ea nenea imi zice ca asta e chiulasa de 1600 nu de 1400, si imi arata diferenta de forma a camerei de ardere. De cand e masina la mine n-am umblat la chiulasa, e posibil sa fi fost echipata asa sau cineva mi-a schimbat-o? Si daca e clar ca e schimbata care sunt eventualele probleme care ar putea aparea daca umblu asa cu ea? Multumesc
vladut88
19 Jul 2009, 18:57
vei avea un motor decomprimat ,lipsa de putere ,consum mai mare porniri destul de greoaie
fullhouse
19 Jul 2009, 20:10
ma gandesc ca si garnitura de chiulasa e diferita, mecanicul mi-a montat o garnitura de 1400. Inseamna ca tre sa ma gandesc sa scap de chiulasa asta. Nu stiti cam cat m-ar costa o chiulasa second?
Sau nu pot face ceva cu chilasa asta sa o modific in asa fel incat sa fie ok? Motorul porneste f bine, o lipsa de putere parca sesisez, si consum putin cam mare
ca sa vezi ce fel de chiulasa este, te uiti la ea de sus, dinspre capacul de culbutori (e posibil sa trebuiasca sa il dai jos). undeva pe partea stanga, cum te uiti din fata masinii trebuie sa vezi stantat tipul chiulasei:
daca gasesti 1557 si inca un grup de cifre, e de 1600.
daca nu, s-ar putea sa gasesti ori un 102-13, ori 102-14, ori 1400, si atunci nu e de 1600.
In principiu, pe chiulasa se stanteaza capacitatea cilindrica si raportul de comprimare, dar s-ar putea sa mai gasesti in unele cazuri si tipul motorului.
camera de ardere la 1600, intr-adevar arata altfel decat la majoritatea celor de 1400, dar din cate stiu, la un moment dat au facut si chiulase de 1.4 cu camera de ardere similara cu 1.6, doar ca e mai mica.
fullhouse
19 Jul 2009, 22:53
mersi mult payty, maine o sa verific, merita sa verific inainte sa desfac iar chiulasa. Sper tare mult sa ai dreptate, daca cineva poate confirma acest lucru ii sunt recunoscator, noapte buna va doresc
SGM.MYKE
20 Jul 2009, 07:51
Tipul ala de chiulasa, pe care il stie "meseriasul" tau era la inceput cand s-a facut 1400, dar dupa revolutie, nu stiu exact cand, s-a schimbat forma camerei de ardere. Din aceasta chiulasa a derivat cea de 1600 prin marirea camerei de ardere.
fullhouse
20 Jul 2009, 13:01
Am verificat acum si m-am linistit, apare 1397/9, deci e clar ca e de 1400. Problema e alta acum. Nu stiu ce e cu garnitura aia care am montat-o, ca nu etanseaza perfect. Blocul motor imi e ud, pare ceva gen apa si ulei. Se vede ca dintre chiulasa si bloc a iesit. Chiulasa am restrans-o dupa 500 de km.
deceneu32
20 Jul 2009, 13:50
Chiulasa n-a fost stransa corect sau garnitura nu e corespunzatoare tipului tau de chiulasa.
daca curge, du-te sa o rezolvi ca daca intra apa in ulei nu e bine deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.