Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia 1310 l
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adytzuincepator
salutare am si eu o dacie din 1986 si merge cat de cat bine dar daca bag piciorul in ea da in nas...stie cineva care ar fi problema cat mai sigura pt ca am schimbat f multe pe ea si nimic!
Sorin_18
spune ce ai schimbat sa nu vb aiurea
adytzuincepator
pai am schimbat si bujiile si platina si am pus chiar si aprindere electronica de la gotronic, am facut nivelul in carb...cred ca bine...adik trece o tigare pe sub plutitor....crd ca e bine si avansul...nu stiu ce sa ii mai fac...merge cat de cat bine dar cand bag piciorul fortat in ea...imi da in nas...si apoi se accelereaza....nu pot sa int de la ce e...
deceneu32
Pompa de acceleratie din carburator.
Mr_Devil83
ciocul de papagel...
razvaneluu
Din carburator este toate treaba ! desfal de tot si curatal..
krapcarasu
lasa tigara, vezi sa se umple corect CNC pin la jum pl inclinat.
danut 69-71
QUOTE(deceneu32 @ 27 Jul 2009, 21:27)
Pompa de acceleratie din carburator.
*


Pompa de spritz , nu are pompa de acceleratie in carburator wacko.gif
adytzuincepator
mda..krapcarasu explica`te mai bn ca nu inteleg ce vrei sa zici cu "CNC"...si carburatorul l`am curatat bn bn...si jicloare noi am pus pe el...nu stiu daca trebuie schimbata chiar si o garnitura pe acolo...din cate am citit eu pe forumul asta...cred ca e cea dintre cele doua parti ale carburatorului....sper sa nu ma insel...o fi de la avans...ori din cauza ca se cam impusca platina...nu inteleg...astept pareri multumesc baieti imi sunteti de mare ajutor
razvaneluu
poi daca se impusca platina intrerupe ...
krapcarasu
in camera de nivel constant, unde e plutitorul, urmareste sa se umple cu benzina pana la jumatatea planului inclinat, cum sa mai spus verifica circuitul spritului, cu gotronic nu ar trebui se mai impuste platina-pui noua si gata,platina0,3mm bujii 0,8; reglat avansul static-cu ledu,marit un pic in functie de uzura
adytzuincepator
pai si plutitorul cum ar trebui sa stea? adika cam ce distanta ar trebui sa aiba ca sa bage atata benzina cat trebuie??
AdrianP
Si eu am aceeasi problema.
Cand accelerez da in nas. Dar numai la prima accelerare. Dupa aia merge perfect.
Daca o las iarasi putin la relanti, revine problema cu datul in nas.
Deci dupa ce trece pe circuitul de relanti da in nas la accelerare.
Si am observat ca la prima accelerare nu da benzina pe ajutajul din mijloc.
Dar dupa prima accelerare pe ajutajul din mijloc vine mult mai multa benzina.
Si foarte fin pulverizata.
Si inca o observatie. Putul emulsor este aproape gol. Nu ar trebui sa aiba acelasi
nivel cu cel din CNC?
krapcarasu
nu merge la toate cu distante, desurubezi cele 4 suruburi de la capac, scoti benzina, pui capacu inapoi cu tot cu garnitura,tii apasat bine, dai la cama pompei pana simti ca nu mai baga -a inchis cuiu, scoti capacu, observi pana unde a urcat benzina,iar o scoti; tot asa pana urca pan la jum pl inclinat, metoda am vazut scrisa de ph-boa
adytzuincepator
aha...dar tuy crezi cu tarie ca de la nivel e toata treaba?? pt ca eu azi i`am schimbat capac delcou, rotor, garnitura de la pompa de spritz, garnitura de la carburator...nu stiu ce sa ii mai schimb...sad.gif( am sa incerc sa ii fac nivelul asa..ma termina cu nervii masina asta...sad.gif si am dat pe ia doar 19 mil...credeam ca am facut afacere...smile.gif) jumatatea planului inclinat insamna acolo unde se inclina partea dreapta din fundul carburatorului si benzina trebuie sa stea cam pana la jumatatea dintre fund si vrful pantei??
krapcarasu
eu asi pune fise tesla si bujii noi, macar brisk ;pl inclinat e sub poantou da, la jum lui
adytzuincepator
am incercat tot ce se poate....in afara de fise pe care am sa le schimbv cat de curand...daca nici asta nu e cauza ramane la ajutorul vostru...deja cu avansul reglat si debit de benzina.....merge cat de cat mai bn.....dar reamintesc...am aprindere electronica....adica de la gotronic si am schimbat mai toate....rog ajutor....sa fie oare de la fise???
Mr_Devil83
O sa va sece de bani nenorocita de dacie pana cand o sa intelegeti si voi ca da in nas de la gunoiul ala de cioc de papagal. Ala tra sa scuipe benzina, multa benzina. Ca motorul vostru sa nu inghita aer prea mult pana cand incepe benzina sa tasneasca din centratorul ala de cocos.

Un set de furtune pt stergatorul de parbriz, doua duze, ciocul ala de papagal si 2 saibe de cupru si furtunul ala de la avansul vacuumatic au costat 7,2 lei astazi la magazinul de troace din deva. Setul ala pt stergatorul de parbriz e in jur de 4 lei. Cat mama masii sa coste un rahat de cioc de papagal? 2 lei?

Da voi dati banii pe aprinderi de 1milion care in cazul unui delcou bun si a instalatiei de aprindere bine pusa la punct si reglata nu face efectiv nimic, mai bagati si fise beru si mai stiu eu ce, ca a zis unu pe aici ca in combinatie cu bobina de tico si dumnezeu mai stie ce merg bine.

La dacie si clasic, sistemul de aprindere e bun. Dar la daciile de 20 de ani se mai uzeaza una alta. Insa nu atat de mult fisele cat delcoul.

Dar voi continuati sa bagati bani in aprinderi si super bujii si sa va intrebati de ce naiba da in nas.
adytzuincepator
aha...mda mah devil ai si tu partea ta de dreptate...pai si daca am schimbat si ala ce imi mai ramane de facut??...probabil sa arunc masina nu??....am sa incerc totusi sa schimb fisele ca doar ele mi`au mai ramas de schimbat si apoi sa vad....dar totusi imi da in nas...si porneste greu...daca mai aveti idei sunt bine venite...multumesc baieti!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.