Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: porneste greu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Florin_Mihai
am o dacia 1310 berlina din '95 ...dimineata porneste la prima cheie , dupa cateva ore cand o pornesc iar porneste greu, trebuie sa ii dau de mai multe ori la aurtomat sau sa tin ~4-5 secunde la automat sad.gif
Lucian MC
Pai mai dupa amiaza de ex cand e cald nu te astepta la sfert ca nu se intampla nici la injectate ca se evapora benzina din carburator si adio pornire pana vine benzina in carburator
Daca vrei pornire la "sfert" deschizi frumos capota inainte sa pornesti si dai de cateva ori la pompa de benzina impulsuri pana ii dai putina benzina in carburator
Dupa pornesti sigur la sfert
Mr_Devil83
sau cand e motorul cald apesi o data acceleratia la fund si apoi ii dai la automat.
danut 69-71
QUOTE(Florin_Mihai @ 2 Aug 2009, 01:15)
am o dacia 1310 berlina din '95 ...dimineata porneste la prima cheie , dupa cateva ore cand o pornesc iar porneste greu, trebuie sa ii dau de mai multe ori la aurtomat sau sa tin ~4-5 secunde  la automat  sad.gif
*


Foarte posibl sa aiba si putina uzura cuiul pontou si o inneaca .
Cristixx
Daca calci acceleratia pana in fund si o tii la automat si apoi porneste cu un fum negru si gros, atunci sigur e inecata. De aceea dimineata la rece iti porneste si la cald nu, in cazul asta cred ca e cuiul pontou (am avut aceeasi problema).
sspoitoru
Si eu ii dau la automat de o ia dracu cand e motorul cald si dimineta, chiar si iarna o ia la sfert.Cand totusi porneste la cald dupa cateva secunde de invartit scoate un fum albicios.Asta cu evaporatul benzinei nu prea e plauzibila ca doar nu da nimeni la cama noaptea ca sa pot eu porni la sfert dimineata. wacko.gif
Minel
Daca totul e in regula la aprindere, carburatie, etc, atunci masina sufera de innecare la cald ceea ce probabil ca trebuie verificat de ce se intimpla. Debitul de benzina prin circuitul de relanti ar putea fi intr-adevar de vina. S-ar putea sa mai fie si "vapour lock" adica o bula de aer pe traseul bezinei (in carburator) care se dilata la cald si rezultatul e ca nu-ti ajunge benzina in galerie.

Camera de nivel constant are legatura (pentru egalizarea presiunilor) nu cu atmosfera direct, si cu intrarea in carburator (deasupra obturatorului). Benzina evaporata din cauza incalzirii carburatorului umple spatiul de acolo (cagula) cu vapori, amestecul fiind foarte bogat. Remediul este apasarea cit mai lenta a pedalei la fund .
A, apasind pedala la fund, cit mai lent ca pompa de sprit sa lucreze cit mai putin daca supapa ei din CNC este prevazuta cu acel orificiu de descarcare, vei aduce un mic surplus de benzina prin pompa de sprit, dar, deschiderea fiind maxima, amestecul va saraci relativ repede, lucru care nu se va produce in cazul clapetei inchise.

Bafta !

sspoitoru
Multumesc.Voi incerca si asa.Scz de raspunsul intarziat dar se pare ca astia de la dacia club nu mai dau mailuri de reply.
fullhouse
La injectata mea chiar nu am nici o problema de pornire la cald si foarte cald, fata de berlina lui bunicu care da la automat destul de mult biggrin.gif
CGDBZ
Nu e vorba de injectie si de cat de bine e pusa la punct masina , a lui taicamiu (Dacie 1980) porneste foarte bine mereu .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.