Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Metabond
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
augustin87r
Am constatat ca nu s-a discutat exclusiv despre asa ceva pe forum. AM o intrebare: poate multa lume a vazut experimentul care demonstreaza ca Metabond reduce frecarea si poti sa freci doua roti intre ele mult mai mult decat ai putea cu un ulei. Bun, aparatul acela functioneaza la rece.....si aici vin dilemele:

1.Cel care face experimentul apasa la fel de repede si cand pun doar ulei si cand pune Metabond? PT ca daca apas brusc sau mai tare din prima, blochez rotile. Daca abia apas cu degetul progresiv, atunci o sa poata duce mai mult uleiul.

2. In conditiile de functionare a motorului (temperatura ridicata, presiune, forte mult mai mari decat in experiment etc) mai e eficient METABOND? Cred ca e vorba de doua ipoteze diferite: una e aparatul la scara mica ce nu imita conditiile motorului si altul e motorul propriu zis.

3. Pretul: are un pret mare (cel la care il cumparam noi)----nu este oare mult umflat ca sa vina bani si la distribuitor, si la cel care e platina si la cel care e rubin(poate unii stiu- cei care au fost invitati la un suc pt a intra in afaceri MLM radmasa.gif -----) ?

PE mine ma intereseaza tipul C pt a-l amesteca cu uleiul si eventual alt tip care se baga in cutia de viteze. Altceva nu vreau sa iau,nici uleiuri de-ale lor nu vreau....
ramsen
te referi la tratament pentru ulei cu Metabond...eu am folosit aditiv Metabond dar pentru benzina...si sint multumit de el
augustin87r
Da, la tratamentul pt ulei ma refer.......ala ma intereseaza .......Sunt obsedat de prelungirea vietii motorului si reducerea frecarii... tongue.gif
costinasd.
Nu pune botu' la treaba cu reducerea frecarii.
Au demostrat astia ca si daca pun sapun/sampon care sa aibe continut de ~1% Zinc, reduce frecarea.

Am vazut un motor desfacut (1.4 mpi) defapt capacul de culbutori, care a folosit Metabond, totul era o depunere de culoare rosie.
Mie imi place sa vad motorul curat nu plin de depuneri ciudate.
Uite cum arata la mine motorul dupa 50000 km mergand cu un ulei BUN.
augustin87r
Arata impecabil....Deci se poate pacali. Cum am spus, nu am incredere in testul respectiv pt ca conditiile in motor sunt cu totul altele...

M-as fi asteptat ca la 50 k sa ai funingine, asa cum arata pe un flacon care se pune in ulei inainte de a-l schimba pt a curata depunerile....
misu78
Metabond=placebo! Eu unu nu as baga asa ceva in motor, rezervor sau cutie. Viata motorului se prelungeste utilizand un ulei bun si schimband-ul la timp. Pt. cutie, verificarea nivelului de ulei si eventual completare. Pt. benzina, bagati OMV 100(daca aveti bani) si mergeti fara grija. Restul e cancan.
marius80_eugen
Bai nu mai aruncati cu rahat in produse incercate de altii si care isi fac treaba ! Eu sunt multumit de Metabond si ca tratament de benzina si de motor si este cu totul altceva decat porcariile de 30-40 ron care le gasiti in cutii de tabla .
Motorul ala arata curat si atat , iar faptul ca nu i-ai facut nici un tratament se vede si nu este cu nimic mai bun decat orice alt motor netratat !
Daca alt motor are tratament facut si are alta culoare , asta nu inseamna ca este MURDAR sau cu depuneri , ci pur sis implu suprafetele de metal care au avut contact cu uleiul a fost tratat si innobilat , astfel incat rezista la mai multe probleme si reduce uzura .
DA , nu va obliga nimeni sa credeti toate porcariile de la tv sau de teste mincinoase , dar daca NU ati incercat un anumit produs , NU vb prostii !

Acel motor curat daca-l speli cu presiune de apa se duce totul de pe el , si ramane metal pe metal , toate celelalte tratate raman cu o suprafata care nu o poti spala cu apa , de o culoare de obicei rosiatica si care asigura un minim de frecare si uzura mai mica .

Mai interesati-va care-i diferenta intre un ulei / aditiv si un tratament !

In orice masina puteti baga benzina buna si "restul e cancan" si normal ca va merge bine , problema este cand vrei sa folosesti benzina normala de 95 , dupa ce ai avut 100 si apoi mai vb daca merita sau nu tratamentele .

Daca la 50.000 km avea funingine , apoi ce motor mai era ala ? Nici la 1300 nu aveam vre-o problema la motor nici dupa 120.000 km , cum sa ai funingine ? Ce catalizator mai aveai dupa 50.000 km care aveai funingine in motor ?
Doamne cate aberatii !

Stiti din ce este compus acel ulei care il bagati in motor ? Nu contine cumva si detergenti si aditivi ?
ramsen
QUOTE(marius80_eugen @ 7 Aug 2009, 11:08)
Bai nu mai aruncati cu rahat in produse incercate de altii si care isi fac treaba ! Eu sunt multumit de Metabond si ca tratament de benzina si de motor si este cu totul altceva decat porcariile de 30-40 ron care le gasiti in cutii de tabla .
Motorul ala arata curat si atat , iar faptul ca nu i-ai facut nici un tratament se vede si nu este cu nimic mai bun decat orice alt motor netratat !
Daca alt motor are tratament facut si are alta culoare , asta nu inseamna ca este MURDAR sau cu depuneri , ci pur sis implu suprafetele de metal care au avut contact cu uleiul a fost tratat si innobilat , astfel incat rezista la mai multe probleme si reduce uzura .
DA , nu va obliga nimeni sa credeti toate porcariile de la tv sau de teste mincinoase , dar daca NU ati incercat un anumit produs , NU vb prostii !

Acel motor curat daca-l speli cu presiune de apa se duce totul de pe el , si ramane metal pe metal , toate celelalte tratate raman cu o suprafata care nu o poti spala cu apa , de o culoare de obicei rosiatica si care asigura un minim de frecare si uzura mai mica .

Mai interesati-va care-i diferenta intre un ulei / aditiv si un tratament !

In orice masina puteti baga benzina buna si "restul e cancan" si normal ca va merge bine , problema este cand vrei sa folosesti benzina normala de 95 , dupa ce ai avut 100 si apoi mai vb daca merita sau nu tratamentele .

Daca la 50.000 km avea funingine , apoi ce motor mai era ala ? Nici la 1300 nu aveam vre-o problema la motor nici dupa 120.000 km , cum sa ai funingine ? Ce catalizator mai aveai dupa 50.000 km care aveai funingine in motor ?
Doamne cate aberatii !

Stiti din ce este compus acel ulei care il bagati in motor ? Nu contine cumva si detergenti si aditivi ?
*


Ai cea mai mare dreptate in ce spui tu Mariuse...bravooo...si eu sint unul din acei solenzari care au si mai folosesc aditiv de benzina METABOND... am avut ocazia sa folosesc decit vreo 120 ml de aditiv si credeti-ma pe cuvintul meu de onoare ca se simte diferenta...nu mai bagati tot felul de aditivi de curatat injectoare si tratamente de 2 lei ca nu isi au efectul...pentru cultura d-voastra dragi colegi eu folosesc numai ulei ELF 5 W 40 iar dupa 100.000 km voi cauta un ulei 5w50...benzina numai petrom 99+ si masina imi merge struna,beton etc etc...bafta
misu78
QUOTE(marius80_eugen @ 7 Aug 2009, 11:08)
Bai nu mai aruncati cu rahat in produse incercate de altii si care isi fac treaba ! DA , nu va obliga nimeni sa credeti toate porcariile de la tv sau de teste mincinoase , dar daca NU ati incercat un anumit produs , NU vb prostii !
Acel motor curat daca-l speli cu presiune de apa se duce totul de pe el , si ramane metal pe metal , toate celelalte tratate raman cu o suprafata care nu o poti spala cu apa , de o culoare de obicei rosiatica si care asigura un minim de frecare si uzura mai mica .
In orice masina puteti baga benzina buna si "restul e cancan" si normal ca va merge bine , problema este cand vrei sa folosesti benzina normala de 95 , dupa ce ai avut 100 si apoi mai vb daca merita sau nu tratamentele .
*


Bai, ia cumparati-va in continuare Metabond si inchipuitiva ca mergeti cu avionul! Am incercat si eu. Concluzia: promit ca nu mai fac in viata mea asa ceva. Dati voi banii pe prostii in loc sa luati ceva bun la copii(masina).
Daca dupa 100 bagi de 95 si merge mai prost, nu crezi ca e normal? Baga in continuare de 100 si o sa mearga la fel de bine.
Probabil urmatorul pas sau topic(dupa mosor si impamantare) va fi despre tratamente. O fi bun Gerocosenul la tabla sau nu? Sa fac un drum pana la Ana Aslan la Braila? Ce ziceti se merita?
marius80_eugen
Daca nu esti in stare sa aduci dovezi , motive sau cel putin sa impartasesti experienta ta altora in mod decent , oare de ce te manifesti in halul asta ?
Crezi ca intereseaza pe cineva mistourile tale ? Crezi ca ai fost on-topic ?
Daca nu esti multumit de un produs spune care este el , de ce l-ai luat , la ce te asteptai si ce a facut de fapt ( daca a avut vre-un efect ) , altfel lasa-i si pe altii sa aiba propriile pareri .
Acest topic se putea face despre orice alt aditiv si produs , ca si altele ca exista si alte topicuri , dar nu se doreste a fi nici o anti-reclama , nici o pro-reclama , ci pur si simplu parerea si concluziile unor persoane care au folosit aceste produse . .

Nu sunt dealer si nici nu am nici un fel de castig de pe urma acestui topic , dar sunt deranjat de reactia unora la anumite produse .
augustin87r
Cred ca am sa pun si eu la iarna....De pierdut, am sa pierd 2 milioane, dar cum sunt curios din fire, rau zic ca nu ii face. Daca o fi sa dau banii pe apa sambetei, atata sa fie problema....Va anunt eu daca a fost bun cand o sa am 400 k cu masina radmasa.gif radmasa.gif
marius80_eugen
La ce sa dai 2 milioane ? Tratamentul este 1,4 mil . Tu ai gasit ulei Metabond la 2 mil .
AR-18-MOS
QUOTE(augustin87r @ 6 Aug 2009, 21:44)
M-as fi asteptat ca la 50 k sa ai funingine
*


La ce turatii vede motorul ala, nu prea are ce sa se depuna.
augustin87r
AM vazut pe net ca costa 160 RON plus 20 RON transportul cu curierul....deci cam 2 milioane...
marius80_eugen
Se gaseste in targ la Vitan , la o firma de piese si consumabile , de pe coloana de mijloc , de la 1,4 mil si are mai multe feluri !
La 2 mil ... chiar nu as da atat !
sergiu1949
augustin87r
post 6 Aug 2009, 02:40
From: Rm.Valcea(prez student in SB)

Am constatat ca nu s-a discutat exclusiv despre asa ceva pe forum. AM o intrebare: poate multa lume a vazut experimentul care demonstreaza ca Metabond reduce frecarea si poti sa freci doua roti intre ele mult mai mult decat ai putea cu un ulei. Bun, aparatul acela functioneaza la rece.....si aici vin dilemele:

1.Cel care face experimentul apasa la fel de repede si cand pun doar ulei si cand pune Metabond? PT ca daca apas brusc sau mai tare din prima, blochez rotile. Daca abia apas cu degetul progresiv, atunci o sa poata duce mai mult uleiul.



M-a tot batut la cap o cunostinta sa vad experimentul si am ramas
wacko.gif -nu-mi venea sa cred.Dupa ce l-am innebunit pe tipul cu experimentul cu intrebarile m-a lasat sa ma joc cu aparatul. Cand a vazut cat de tare apas intrase in disperare ca-i stric cantarul de la aparat radmasa.gif De altfel a fost foarte amabil. M-a convins sa bag si eu in Loganul meu.Sincer sa fiu nu este vb.de placebo-se pare ca lichidele lor fac treaba buna,merge super.
augustin87r
Asa as face si eu, as apasa pe ala sa vad daca chiar are efect sau e magie (iluzionism)...se pare totusi ca sunt persoane care au avut rezultate....Totusi, pt mine tot cam 2 mil costa tratamentul pt ca daca e sa ma duc in Vitan, il fac si mai scump de atat (adaugand drumul pana la Buc). Cunosc doua persoane uracioase care vand in SB si la care nu vreau sa apelez pt ca incearca sa ma convinga sa intru in afacere, ceea ce nu ma intereseaza....Mie din cauza afacerii imi pare produsul suspect....dar o sa il incerc, dupa cum spuneam.Intai in motor, apoi in cutia de viteze...
ramsen
QUOTE(augustin87r @ 25 Aug 2009, 07:49)
Asa as face si eu, as apasa pe ala sa vad daca chiar are efect sau e magie (iluzionism)...se pare totusi ca sunt persoane care au avut rezultate....Totusi, pt mine tot cam 2 mil costa tratamentul pt ca daca e sa ma duc in Vitan, il fac si mai scump de atat (adaugand drumul pana la Buc). Cunosc doua persoane uracioase care vand in SB si la care nu vreau sa apelez pt ca incearca sa ma convinga sa intru in afacere, ceea ce nu ma intereseaza....Mie din cauza afacerii imi pare produsul suspect....dar o sa il incerc, dupa cum spuneam.Intai in motor, apoi in cutia de viteze...
*


mai bine te opresti in Pitesti si gasesti asa ceva la MELANIA SRL
sergiu1949
Daca esti din Valcea mergi prima sau ultima joie din luna inauntru la Palatul Copiilor de pe terasa la ora 19.Acolo face tipul de care ti-am zis prezentari,intrarea e libera si nu cred ca ajunge la 200lei tubul ala.Nu stiu cum il cheama pe tip,e unul tuns zero cu barba.
augustin87r
Mersi de informatie. Il iau din Valcea....
einstein1984
Are dr_mke poze cu un E7J de supernova la 100 000 km fara nici un tratament de ulei. Si nu are nici o uzura sesizabila. Doar ulei bun (si foarte bun uneori) si schimbat la timp.
IRONICK
Tradare! Cum poti sa spui asta???????? Adica fara nici un aditiv minune motorul poate sa functioneze perfect? Frate ce descoperie ....
dr_mKe
Pai mai bag in el cate-o cutie de chibrite din cand in cand, sa aiba fosfor din belsug la distributie, sa nu se uzeze radmasa.gif De la fasole mirosea urat esapamentul radmasa.gif
Nimic nu inlocuieste un cimentaj sanatos si un ulei bun wink.gif

PS >einsteine, ai putea confirma stilul turbat de croaziera pe autostrada ori drum national ca nu-i prea mare diferenta, sa nu se mai mire Ironickul atata de ce-s bujiile mele asa de frumos rumenite tongue.gif
misu78
QUOTE(einstein1984 @ 26 Aug 2009, 14:27)
Are dr_mke poze cu un E7J de supernova la 100 000 km fara nici un tratament de ulei. Si nu are nici o uzura sesizabila. Doar ulei bun (si foarte bun uneori) si schimbat la timp.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Cu pretul unui flacon de metabond se poate cumpara un schimb de ulei foarte bun, NU? Dar bineinteles, uleiul este pentru masini nu pentru rachete! Va urez voiaj placut in cosmos. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
corbex
Metabond2 e depasit deja. A aparut noul aditiv metabond3 despre care se spune ca nu se mai pune in motoarele noi, ci chiar in sarjele de otel sau cauciuc destinate productiei de componente de automobile.
Pentru a nu-i lipsi de posibilitatea de a-l utiliza pe cei care au cumparat automobile de la citiva producatori mai recalcitranti care n-au vrut sa achizitioneze produsul (ford, general motors, japonezii aia izilationiosti si chiar renault) producatorul a decis, desi urmeaza sa piarda bani buni, sa dea publicitatii o versiune a retetei aditivului, simplificata, de uz domestic, dar care are 90% din efectul celei originale:

- se ia un tub de metabond2 asa cum se gaseste si se amesteca cu:
12 g fixodent
10 g tetraclorura de carbon
30 g pulbere extrafina rezultata in urma folosirii unei pietre de polizor cu
ganulatie medie si duritate 8
15 g superglue de buna calitate
200 ml diluant profesional, 98% cetone

Se amesteca circa 20 de minute, incalzit la 36,7 graDE CELSIUS
Se lasa la maturizat 12 ore, acoperit etans, dupa care se pune in chiulasa, prin orificiul destinat uleiului. Primii 200 km nu se va depasi turatia de 2500 rpm, dupa care nu mai sint restrictii.
Modul in care actioneaza e usor de inteles. Pasta cu un pronuntat coeficient de curgere patrunde in toate spatiile dintre piesele aflate in miscare si umple toate adinciturile aparute ca urmare a uzurii sau prelucrarii initiale a acestora. Se formeaza un strat corespunzator de ciment dur, dar cu o suprafata extrem de fina, cu caracteristici pronuntate de autolubrifiere. Asa incit uleiul nu mai are decit rolul de racire.
Producatorii apreciaza ca pina si soferii ordinari (vezi DEX !) vor realiza in scurt timp ca uleiul este absolut insuficient pentru a pastra masina in perfecta stare.

In plus, odata aplicat tratamentul, pe parcursul a 150.000 km se poate utiliza orice ulei, chiar in amestec cu antigel sau lichid de frina.
sergiu1949
Zica lumea orice o vrea-Metabond-e dragostea mea wub.gif .Stiti cat costa schimbarea unui set de injectoare distruse din cauza carburantului de calitate din Romania mad.gif ....? Plus ca nenea mecanicul a zis ca bine ar fi sa schimb si pompa de injectie,sa fac si spalarea rezervorului wacko.gif ....Ma costa distractia cat masina. Fratilor, merge masina si acum dupa ce am bagat Metabond in rezervor. Sa aiba sanatate prietenul care m-a tarat la prezentare smile.gif
ramsen
in primul rind specifica cu ce carburant merge masina ta...daca te referi la pompa de injectie inseamna ca ai logan diesel
psychoo
eu am 130.000 km si nu imi consuma deloc ulei intre schimburi (10.000km). nu sfatuiesc pe nimeni sa bage "miracole" in motor! sunt supernove si solenze cu peste 200.000 km in bord si merg bine mersi.
de asta nu imi place mie sa iau masini second...n`ai de unde sa stii ce fel de tratamente au fost aplicate.
raul binelui este mai bine-le!
bafta.
sergiu1949
Pentru psychoo:eu am 130.000 km si nu imi consuma deloc ulei intre schimburi (10.000km). nu sfatuiesc pe nimeni sa bage "miracole" in motor! sunt supernove si solenze cu peste 200.000 km in bord si merg bine mersi. de asta nu imi place mie sa iau masini second...n`ai de unde sa stii ce fel de tratamente au fost aplicate. raul binelui este mai bine-le! bafta.
Tot asa de increzut eram si eu pana sa am probleme la injectoare,dar acum recunosc ca si din lipsa de informatie. Acest "miracol" dupa cum bine zici mi-a salvat injectoarele. Nu stiu cat or mai merge,dar totusi nu le-am schimbat.Ma intreb,nu era mai bine daca bagam pana a avea probleme?
Apropo de faptul ca nu-ti plac masinile SH: ce marca de masina noua ti-ai luat? Cumva un JUMBO-JET? Ca prea te rotunjesti...Aceeasi bafta!
sergiu1949
[quote=corbex,21 Sep 2009, 14:58]
Ma, tu vrei, la rindul tau, sa ne tirasti pe noi la o prezentare ! radmasa.gif


Ma...ciobane! Eu doar am relatat din experienta mea.Nu stiu de unde ai dedus tu ca intentionez sa te tarasc pe tine undeva. smile.gif
augustin87r
Reinvii topicul pentru a-l desfiinta definitiv. Desi era sceptic, am pus in cele din urma aditiv in uleiul din cutie. Nu am simtit nici o imbunatatire. Oricum, intra bine in viteze. Acum intra la fel de usor. La inceput, cam 2 zile mi s-a parut ca intra mai usor, dar teoretic atunci nici nu isi intrase aditivul in drepturi...

Acum am descoperit un film pe youtube care explica smecheria cu masinaria de la Metabond cu care faca aia demonstratie. Cam cum ziceam eu in primul post, cel care apasa face smecheria. Testele astea cu masina FALEX sunt numite `one arm bandit`, dupa slot-machine-ul din salile de jocuri de noroc.


Aici sunt mai multe detalii despre mirajul aditivilor. Sunt niste porcarii. Americanii au desfiintat prin priocese mai multe marci de aditivi> nu se bazau pe dovezi foarte concludente, iar rezultatele erau exagerate.

http://www.carbibles.com/additives.html



28 Dec 2012, 21:56:
E o hotie totala. Produsul se gaseste doar in Balcani + Italia...
Iulikk
De curiozitate: cat ai dat pe tampenia asta?
augustin87r
Am dat 80 de lei pe cea din cutie. Pt motor nu am luat pt ca era dublu > 150 lei si nu aveam bani.. Acum cea pt motor e 190 lei si cea de cutie 120 lei...
Iulikk
Pai cu banii astia schimb uleiu de doua ori la motor si o data la cutie... ies mai castigat tongue.gif .
augustin87r
Face cat un schimb de castrol la motor...

30 Dec 2012, 11:41:
Ieri am schimbat uleiul. Am pus Castrol 5W40.
Am manometru de ulei la bord. De la un timp, aveam presiunea de ulei in jur de 2,8 atm/2000 rot/min, iar la relanti cam 1 atm. Dupa ce am schimbat uleiul, mi-a revenit presiunea la 4 atm/2000 rot/min. Deci uleiul meu din motor era uzat (am mers 12 000km cu el), iar eu credeam ca s-a uzat motorul.... Daca as fi pus MEtabond, ziceam ca a facut un miracol ca mi-a crescut din nou presiunea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.