Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru de aer.
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Havvy
Salut la toti.

Cine imi poate spune si mie mai multe despre filtrul de aer (model vechi cred ca o "toba"). Langa intrarea in "toba" a aerului are si o iesire putin in jos spre motor, iar motorul la randul lui are o intrare pentru aer... iesirea aceea trebuie sa fie unita cu motorul prin ceva? ma refer la un burduf ca acela de intra in carburator.

vladut88
da exista un tub ca si de hota de aluminiu se gaseste la magazine de piese ,4/5 lei costa furtun aer cald filtru aer
Havvy
QUOTE(vladut88 @ 7 Aug 2009, 12:45)
da exista un tub ca si de hota de aluminiu se gaseste la magazine de piese ,4/5 lei costa furtun aer cald filtru aer
*




Asa... si mai e o chestie... mi se incalzeste rau motoru si alea pe acolo o fii din cauza ca nu am acel tub? Cand plec cu ea si merg mai mult de vreo 10-20 minute... nu imi mai porneste... haraie electromotorul. Cand este rece porneste la sfert...


Iar la filtrul ala de aer vorbeau 2 mecanici ca e obturat... si mi-a pus un cauciuc de cade capota peste el.. acolo la iesirea unde ar trebui sa fie tubul ala.
vi_escu
Vara nu are niciun rol acel "furtunas", admisia aerului se face pe alta cale. Readu partea de admisie a aerului la forma initiala. Verifica/aeriseste instalatia de racire, inclusiv colectia de insecte din radiator.
Modul de pornire a motorului la cald difera de pornirea la rece.

Havvy
QUOTE(vi_escu @ 7 Aug 2009, 17:33)
Vara nu are niciun rol acel "furtunas", admisia aerului se face pe alta cale. Readu partea de admisie a aerului la forma initiala. Verifica/aeriseste instalatia de racire, inclusiv colectia de insecte din radiator.
Modul de pornire a motorului la cald difera de pornirea la rece.
*



Ceea ce nu inteleg este ca imi mergea foarte bine masina. iar cand am fost odata la cineva mi-a pus cauciucul ala (are doua masina pe care vine capota) ca si capac la iesirea spre motor a filtrului de aer... iar la intrare trebuie sa fie capacul filtrului cel cu arc inchis... "sa nu poti sa bagi mana pe acolo" iar daca mai pun la intrarea aerului 3 degete merge mai bine motorul.


daca poti da-mi un id de messenger poate vorbim online si mai verific si pe la masina din cand in cand. sau dati-mi add careva care stiti mai bine cu astea id este havvvy
deceneu32
QUOTE(Havvy @ 7 Aug 2009, 17:47)
Ceea ce nu inteleg este ca imi mergea foarte bine masina. iar cand am fost odata la cineva mi-a pus cauciucul ala (are doua masina pe care vine capota) ca si capac la iesirea spre motor a filtrului de aer... iar la intrare trebuie sa fie capacul filtrului cel cu arc inchis... "sa nu poti sa bagi mana pe acolo" iar daca mai pun la intrarea aerului 3 degete merge mai bine motorul.

Nu prea am inteles care-i treaba cu bagatul mainii,a degetelor si cu bucata de cauciuc. smile.gif
Havvy
QUOTE(deceneu32 @ 7 Aug 2009, 20:11)
Nu prea am inteles care-i treaba cu bagatul mainii,a degetelor si cu bucata de cauciuc. smile.gif
*



La iesirea aerului spre motor:
* Daca ii scot acel cauciuc masina fiind pornita moare imediat motorul, daca e oprit motorul nu imi porneste deloc.

La intrarea aerului in filtru "toba" :
* Daca pun acolo 2-3 degete, motorul fiind pornit imi merge un pic mai turat.

Uite un desen poate iti dai seama ce zic eu aici smile.gif

user posted image

8 Aug 2009, 12:58:
UP mellow.gif
rokos
pe acolo nu iese aer.
poti pune sa traga aer dinspre galerie motor cald sau aer mai rece din exterior functie de anotimp.
Havvy
QUOTE(rokos @ 8 Aug 2009, 14:03)
pe acolo nu iese aer.
poti pune sa traga aer dinspre galerie motor cald sau aer mai rece din exterior functie de anotimp.
*




Si cum fac sa imi raceasca mai bine motorul?
tichondrius95
Motorul ti se incalzeste din cauza sistemului de racire, vezi dak ai aierisit bine instalatia de racire, vezi cureaua de transmisie sa fie intinsa calumea, vezi sa nu ai termostatul blocat( in cazul in care ai) , si vezi k dak iti fierbe apa in borcan, nu merge asa cu masina k inseamna k motorul e supraincalzit si il calezi, posibil de aia sa nu iti porneasca la cald. Ai mare grija cu racirea motorului k nu e de joaca. Posibil sa ai si radiatorul infundat, pot fi multe. Incearca o aierisire la motor , strange curea de transmisie si scoate termostatul. Daca mai ai probleme dupa aia , mai vb.
vi_escu
QUOTE(tichondrius95 @ 10 Aug 2009, 12:30)
Ai mare grija cu
*


limbajul de mirc
QUOTE(tichondrius95 @ 10 Aug 2009, 12:30)
k nu e de joaca.
*

tichondrius95
Ma gandesc sa pun un filtru de aer sport, sa scap si de dita mai cutia aia de tabla de acolo, stie cineva unde s-ar gasi si cam cat ar fi, sau a mai facut cineva adaptarea asta!
ydaniel
se gaseste prin targuri.
dar arata f nepotrivit la dacia 1310.
mai bine un filtru de calitate!
argon
ce importanta are cum arata? blink.gif n'aveti capota?
tichondrius95
E capota, dar ma gandesc k e mai practic si motorul va ''respira'' mai usor, e poate k si mai estetic. O sa caut unul si o sa fac o incercare, dak e de folos o sa va comunic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.