Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masina mea
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
bgdrenault
Sa incep si eu un mic jurnal de bord pentru masina mea, desi poze inca nu am facute cu ea si desi au trecut deja aproape 3 luni de la achizitie.

Pana anul acesta am avut un logan 1.4 mpi din octombrie 2004 cumparat de nou, cu care am facut 59500 Km. Anul trecut in 2008 am invcercat sa-l vand(anunturi ziar si TV post local) dar nu am reusit, chiar daca in final am lasat la pret.(motivul vanzarii era dorinta de a lua alta masina, si de a nu efectua reparatii la cea existenta-a se vedea distributie, etc.
Despre vechiul logan ce pot sa spun decat ca am fost foarte multumit, (cu rezervele de rigoare-zgomotos-s-a facut insonotizare proprie si cu efecte vizibile, motor subdimensionat, dar il turam corespunzator si nu m-a facut de ras chiar si pe autostrazile occidentale 2 ani la rand, etc).Reparatii zero( exceptand o supapa de la servofrana si 2 chedere usa spate inlocuite in garantie)-distributia nu am facut-o la 4 ani, urma sa o fac in luna Mai 2009, pentru a pregati masina pentru concediu, dar in data de 2 aprilie 2009 un var m-a sunat ca are un client pentru loganasul meu.Dupa negocierile de rigoare in data de 3 Aprilie 2009 l-am vandut.
Urmeaza o perioada cautari, desi sincer eram aproape convins ca voi lua tot un logan, exclus din start orice varianta de masina SH(nu facem polemica pe tema acesta deoarece aici trebuie sa ai si mult noroc). Suma de care dispuneam :10000 Eur( aproape cash-ma rog si ceva imprumut de la o ruda, fara termen si alte dobanzi).
Am fost la toti dealerii si la suma pe care o aveam nu obtineam decat masini mici, cu ceva dotari.La Renaultla 10300 era de vanzare un Megan sedan Prima cu motor 1.4 100 CP, cu aer conditionat, motor care am constatat la o ruda care are un megan cu acesta motorizare ca este destul de gurmand, mai ales in oras. M-am indreptat deci iarasi spre dacia( pentru revizii mai ieftine, casco mai mic, pierdere mai mica la revanzare, etc) si pentru ca datorita crizei financiare multe drepturi(financiare) la serviciu s-au diminuat si merg cu masina destul de mult am preferat un diesel(cunosc problemele aparute, sper sa nu le am , am 4 ani garantie, si peste acesti 4 ani sper sa pot vinde masina si sa iau alta).
Deci, de ce diesel?????? Pentru consum , pentru cuplu, pentru a schimba motorizarea dupa trei masini anterioare pe benzina, pentru etccc, DAR NU PENTRU ECONOMIE, CUM SPUN ALTII.
Am facut precontract in data de 10 Aprilie pentru un logan PH2, laureate 1.5 DCI 85 CP cu airbag-uri laterale si vopsea metalizata bleu electrique-9950 EUR dupa reducerea de 600 EUR acordata si 4 ani garantie sau 120 .000 Km, am negociat un set de covorase originale gratuit, m-am razboit putin cu Vocea Clientului pentru ca nu voiam sa cumpar trusa medicala si stingatorul pe care pur si simplu ti le baga pe gat prin facturare ca accesorii optionale solicitate de client prin facturare-nu am avut castig de cauza, termen de sosire perioada 7-13 Mai 2009, masina a sosit in 18.05.2009, ridicata in 20.05.2009.
Deci despre masina, acum cand am facut cca 5900 Km in mai putin de 3 luni:
Plusuri(putine):
-design mai placut atat interior cat si exterior.
-motor destul de puternic, face fata depasirilor in panta chiar cu aerul conditionat pornit.
-centurile cu pretensionare pentru fata sunt foarte usor de manipulat, si aproape ca nu le simti, nu deranjeaza.
-consum rezonabil, dar nu asa cum se lauda altii-la mers normal mai jos de 4.4 nu am reusit. Media pentru 5900 Km este 4,9 % cu viteze medie 47 Km/h.
-vopseaua parca este mai calitativa, nu se mai zgarie asa usor.
-franele foarte eficiente avand ABS si AFU.
Minusuri:-mai multe:
-motor foarte zgomotos, mult mai zgomotos decat cel de pe megane(probabil alta insonorizare) si chiar decat cel de pe MCV-ul cu care am facut Drive test in 2007 cans s-a lansat motorul de 85 CP. Dupa cca 4000 Km si dupa schimbarea uleiului cu Aral High tronic la 4800 Km zgomotul motorului s-a mai diminuat dar tot ramane un mic tractoras. Altii spun ca se va mai estompa dupa 10000 Km, desi putin probabil.nu stiu daca voi mai face vreo insonorizare la acesta masina, cred ca nu merita investitia si timpul pentru 20-30 decibeli in minus, ca atunci cand vinzi masina si ii spui posibilului cumparator ce ai facut in plus la masina sa dea din umeri si sa spuna ca nu il intereseaza.
-aeroterma are viteze mai mici ca cea de pe vechiul logan, viteza care creste mai mult cand dau pe dezaburire. Daca voi monta filtru de polen cum am montat si pe anteriorul logan s-ar putea ca in momentul in care dirijez aerul in fata sau/si la picioare treapta a doua de la ventilatie sa fie total ineficienta
-aer conditionat nu chiar eficient, si foarte zgomotos, mai ales in oras in momentul in care stai pe loc si porneste treapta a doua la GMV. se zguduie masina pur si simplu parca mergi cu vaporul nu cu tractorul.
-cutia de viteze JH 5 mult laudata este mai greoaie in explatare si mai zgomotoasa decat la vechiul logan.
-ambreiajul trebuie foarte bine dozat altfel masina smunceste, mai mult la sotie care este incepatoare dar si la mine cateodata desi am cca 200.000 Km facuti majoritatea pe masini pe benzina.
-la viteze mari consumul creste exponential, fata de o masina pe benzina la care creste aproape liniar, adica fata de viteze economica de 90 km /h. estimez ca la drum intins in conditiile in care dieselul este fortat consumul creste binisor apropriindu-se cu mult de cel de benzina. In conditii similare de trafic, aproximativ acelasi traseu( Piatra Neamt-Mamaia) si retur cu loganul 1.4 mpi am scos 6.2%, cu cel pe motorina am scos 4.9%, o diferenta de 1,3 litri( Mare economie la un drum de 950 Km 47 lei).
-calitatea materialelor din interior mult sub cele de la faza 1, desi sunt mai aspectuoase: manere scartiie cand tragi de ele, calitatea plasticului indoielnica, materialul panzat de pe portiere, scaune si plafon de asemenea zic eu ca este sub cel de la PH1.
-centura stanga fata (sofer) deja am inlocuit-o pe garantie deoarece se scamosa( acea un defect stricat icon_mrgreen.gif ).
-portiera stanga fata zdrangane, zornaie etc la denivelari-trebuie sa merg la service cand am timp sau sa desfac eu fata de portiera. Se pare ca si drepta in curand!( la loganul PH1 precedent la 59500 Km nu avea greierasi, fiind foarte multumit in acest sens).
-tabla la PH2 este foita de tigara, mult sub cea de la PH1(care nici ea nu era grozava). deja sunt cateva impunsaturi vizinile. Am ajuns un obsedat spunand sotiei si baiatului sa deschida cu foarte mare grija, sa nu se rezeme de masina, etc. Am deschis de cateva ori doar usa soferului cu cheia fara telecomanda si in dreptul yalei am o infundatura. am crezut ca a incercat sa o sparga cineva dar uitandu-ma atent in momentul in care folosesti cheia fara telecomanda tabla flambeaza foasrte tare ramanand incretita, lucru care nu s-a intamplat la loganul precedent la care utilizat acest mod de deschdere frecvent, cheia cu telecomnda fiind la sotie.
-suspensia pare mai ridicata si mai rigida decat faza 1, la drumuri cu denivelari fiind cam barcuta, si daca mai ai si viteze devin mai greu de controlat.
-cauciucurile continental cu care a venit din fabrica( rezerva Barum Brilliantis) sunt destul de zgomotoase pe asfaltul cu oarece rugozitati.
-deschiderea de la portbagaj nu se poate inchide separat din telecomanda, daca masina ramane deschisa in timpul mersului si portbagajul este dechis-te pot ajuta prietenii sa descarci bagajele la o intersectie, la semafor laugh.gif Mult mai comod la PH1 la care montasem descidere electrica din telecomanda alarmei si buton, si ramnea permanent inchis. Ca sa realizez aici acelasi lucru e un pic mai complicat. dacia putea sa prevada acest lucru, am vazut la alte masini ca in momentul in care lasi yala portbagajului intr-o anumita pozitie acesta ramane blocat, fara sa mai fie deschis la deschiderea portierelor din telecomanda.

Cam atat deocamdata. Sunt un pic dezamagit de noua calitate Dacia, ma asteptam ca acesta sa cresca sau macar sa ramana constanta, dar nu sa scada. desi am fost foarte multumit de PH1 1.4 mpi ca nivel performante, fiabilitate, costuri, si sunt oarecum multumit de PH2 sad.gif cred ca al treilea logan nu va mai fi, voi face eforturi pentru altceva peste cativa ani intrucat sincer sunt putin dezamagit. Ma asteptam la mai mult, acum cand Dacia isi face atata reclama cu vanzari in Germania si pe alte piete vestice.
Steel Tormentor
inceputul e promitator biggrin.gif
sorin1983
Ti-ai rezervat pagina?
parpanel
Mare greseala sa cumperi tot logan dupa ce ai vandut alt logan.
Esti sado? biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 10:25)
Minusuri:-mai multe:-motor foarte zgomotos, mult mai zgomotos decat cel de pe megane(probabil alta insonorizare) si chiar decat cel de pe MCV-ul cu care am facut Drive test in 2007 cans s-a lansat motorul de 85 CP
Nivelul de zgomot este identic.
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 10:25)
Minusuri:-mai multe:cred ca nu merita investitia si timpul pentru 20-30 decibeli in  minus
nici macar producatorii nu reusesc sa faca o scadere in felul ala a zgomotului. Vorbesti in nestiinta de cauza. 20dB insemamna scaderea zgomotului de 10 (zece) ori, 30dB insemna de 30 (treizeci) ori.
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 10:25)
-aer conditionat nu chiar eficient, si foarte zgomotos, mai ales in oras in momentul in care stai pe loc si porneste treapta a doua la GMV. se zguduie masina pur si simplu parca mergi cu vaporul nu cu tractorul
Ai un gmv cu pale neechilibrate. Se mai intampla, te duci si reclami. Nu compresorul este de vina.
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 10:25)
-cutia de viteze JH 5 mult laudata este mai greoaie in explatare si mai zgomotoasa decat la vechiul logan
Cat as dori sa am eu cutia aia pe mpi cu comanda pe cabluri. Inclusiv rulmentii din ea sunt diferiti, sistemul de ungere, etc ...
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 10:25)
-ambreiajul trebuie foarte bine dozat altfel masina smunceste, mai mult la sotie care este incepatoare dar si la mine cateodata desi am cca 200.000 Km facuti majoritatea pe masini pe benzina
Pentru ca are ambreiaj hidraulic. Este mult mai lejer in functionare, cred ca este o problema de adapatare pentru voi, experienta sau intelegere in functionare.
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 10:25)
-la viteze mari consumul creste exponential, fata de o masina pe benzina la care creste aproape liniar
Asta se intampla la orice masina cu motor diesel de capacitate mica. Nu este ceva special la Logan.
argon
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 09:25)
Deci, de ce diesel?????? Pentru consum , pentru cuplu, pentru a schimba motorizarea dupa trei masini anterioare pe benzina, pentru etccc, DAR NU PENTRU ECONOMIE, CUM SPUN ALTII.
*



cum vine asta?! oare m-am dilit eu..!?
tkx
in ceea ce priveste interiorul la logan ph 2 calitatea e mai scazuta la mocheta (arata de noua ca una tocita si face cute, ca si cum ar fi luata de pe alta masina mai mare) si la tunelul franei de mana care nu mai sta teapan si face onduleuri probabil din cauza plasticului prea subtire.

in rest bordul, usile, tatiteria sunt chiar ok.

in legatura cu inchiderea portbagajului ce te impiedica la semafor sa te incui cu totul. asa nici nu risti sa dea buzna cineva in masina
AR-18-MOS
QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Aug 2009, 09:25)
-motor foarte zgomotos, mult mai zgomotos decat cel de pe megane(probabil alta insonorizare)
*


Nu stiu ce versiune de Logan ai avut inainte, dar versiunile mai ieftine, pe benzina nu sunt insonorizate aproape deloc. Iar un Prestige dCi, in turatii de peste 3.000Rpm mi se pare mult mai silentios decat un 1.4 peste 4.500Rpm. Dar la ralanti, intr-adevar e mai zgomotos.
bgdrenault
Pt Parpanel- nu sunt sado, este singura masina diesel noua sub 10000, alta era cel putin cu 2500 E mai mult, si scuza-ma cu 2500 E faci un concediu pe cinste. Masina nu ma reprezinta.Sunt lucruri mai importante pe care sa cheltui banii, Si in plus nu uita ca am fost foarte multumit de primul logan

Pt Ironick-orice ai spune am mers cu megane cu acelasi motor, mi se pare mult mai silentios.
-20-30 decibelli-probabil ca ai dreptate, nu am ideea transpunerii in practica a unor diferente de ordinul a 10 decibelli ph34r.gif
-ptr gmv -am fost la Automoldova si bla, bla, bla-asa face toate, zgomot normal, etc, voi mai incerca, merci mult de sugestie.


Ptr Argon: sa vedem: -2050 E in plus fata de 1.4 mpi si 1600 E fata de 1.6 mpi
-cam 60 E pe an in plus la casco
-cam 50E in plus la fiecare 15000 km la revizii-filtrul de motorina si ulei mai mult.
-ITP mai scump( nesemnificativ cei drept 20 Ron la 2 ani).
-aproximativ 120 E pe an dobanda la cei 2000 E in plus dati pe diesel pe care as fi putut sa-i pun in banca wink.gif
-grija deosebita pentru statiile PECO de unde alimentez(mi-am facut contract cu Rompetrolul-Qprotect).
-GHILOTINA INJECTOARELOR BULITE-CARE SINCER STA DEASUPRA CAPULUI sad.gif
Deci unde-i economia, poate m-am dilit eu?????

Ptr AR -18-MOS-turatia de 3000 in utilizarea cotidiana a masinii( la care daca nu ma insel am cam 120-130 Km /h) se atinge destul de greu. Zgomotul deranjant este la relanti si in primele 3 trepte de viteza, de asemenea la rece este foarte zgomotos. Dar asta este!( daca ai ocazia mergi cu un megane 1.5 dci 85 cp si cu un logan cu acelasi motor-vei vedea clar diferenta de zgomot- pe probate).

IRONICK
QUOTE(bogdanbiciusca @ 11 Aug 2009, 18:19)
Pt Ironick-orice ai spune am mers cu megane cu acelasi motor, mi se pare mult mai silentios.
-20-30 decibelli-probabil ca ai dreptate, nu am ideea transpunerii in practica a unor diferente de ordinul a 10 decibelli ph34r.gif
-ptr gmv -am fost la Automoldova si bla, bla, bla-asa face toate, zgomot normal, etc, voi mai incerca, merci mult de sugestie.[..]
Eu am comparat cu mcv, nu cu megane. Ca l-ai adus in discutie si pe ala.
QUOTE(bogdanbiciusca @ 11 Aug 2009, 18:19)
Dar asta este!( daca ai ocazia mergi cu un megane 1.5 dci 85 cp si cu un logan cu acelasi motor-vei vedea clar diferenta de zgomot- pe probate).
Pai si nu ti se pare normal sa fie Megane mult mai insonorizat decat Logan? Numai daca enumeri diferente de materiale si de solutii tehnice suplimentare care sunt pe Megane termini toate degetele pe care le are un om ...
Oricum, ala de 85 este mult mai putin zgomotos decat cel de 65. Nu stiu daca ai avut placerea sa conduci unu.
Totusi, eu cred ca tu nu te asteptai la asa ceva de la un diesel. Asta si pentru ca ai precizat de zgomotul de rece.
Cocojambo
Cred ca diferenta de zgomot este data de antifonare. Normal mai buna la megane, care este si mai scump:)
IRONICK
Pai cand materialul insonorizant depaseste 5cm in unele locuri ce crezi ca se intampla? La Logan evident lipseste.
lethal88
hai si cu poze:P
argon
QUOTE(Cocojambo @ 11 Aug 2009, 18:41)
Cred ca diferenta de zgomot este data de antifonare. Normal mai buna la megane, care este si mai scump:)
*



exista Megane mai ieftin ca un Logan..
IRONICK
Apropo de comparatii de 2 lei ... tu te-ai urcat intr-un Megane ieftin? Dar intr-un Clio 3 la oferta aia de 9000Euro? Ca ti-e sila de interior si de lipsuri la fel ca in Logan.
argon
eu in Megane mai nou e 2005 nu m-am urcat, si vorbeam de Megane Prima, 1,4 - 100 de cai, care costa cat un Logan berlina mai dotat, si e mai ieftin decat un Logan MCV tongue.gif
IRONICK
Ok, te inteleg. Pentru tine conteaza numele (Megane suna mai frumos si altfel te vede lumea), iar comparatia era evident cu un MCV.
argon
Nu conteaza neaparat numele, dar are aceleasi sau mai multe dotari decat un Logan la acelasi pret('full'), aceasi putere, o fi mai bine insonorizat, si are 5 stele la siguranta.
IRONICK
Intradevar sunt lucruri pe care nu le are loganul si nici nu o sa le aiba niciodata (evident ca nu merita comparatia). Dar orice comparatie pe care o faci tu este versiune cheala Megane/versiunea cea mai scumpa Logan/MCV. Loganul nu prea are reduceri si oferte, Megane primeste reduceri la greu/plus lichidari de stoc.
argon
tocmai ca nu e cheala versiunea de Megane de care ziceam, tocmai m-am uitat la configurator si are standard AC manual, servodirectie(variabila!), ABS-AFU(dar astea-s obligatorii) si alte nimicuri gen folou mi hom. Intradevar are reducere de 2000(sau 2500) euro, dar nu conteaza asta, e vorba de pretul final platit daca maine ai lua o masina. SI nu comparam cu MCV care poate fi mai scump decat Meganul, ci cu Logan berlina.
IRONICK
Are in plus directie asistata electric, 1 airbag in plus pentru cap, bancheta rabatabila, card, regalj la volan in profunzime si cam atat. ABS-AFU are si dacia acum in serie.
Aerul conditionat este LIPSA!

PS. Tu ai comparat cu MCV, nu eu.
argon
nu-i lipsa, e AC manual...pe Serus m-am uitat.
IRONICK
Eu ma uit pe renault.ro.

Ce vreau eu sa spun, versiunile chele pe care le scot astia de la Renault, sunt cu multe lipsuri. Daca vrei sa iti cumperi o masina fara lipsuri, iei versiune mai dotata.
bgdrenault
Inainte de a lua loganul am fost si la Renault. Megane Sedan Prima cu motor 1.4 100 CP era 10149 E fara vopsea metalizata. Era intr-adevar cu AC Manual in standard( noul Prima are AC) dar doar 2 airbag-uri deci nu cred ca mai are 5 stele.optional era doar vopseaua metalizata, ajungea 10149+230 E vopseaua+42 E trusa medicala=10421 E. Loganul meu diesel 85 CP a ajuns 9949 E cu vopsea metalizata si airbag-uri laterale.
In plus cred ca megan prima are altfel de materiale, parerea mea!Era foarte saracut si plasticat.
silvian.voinea
Salutare ! Sunt si eu posesorul, de fapt co-posesorul ( taica-meu se plimba mai mult cu el ) unui logan dci 85 CP. Ca si impresii sunt in parte de acord ca materialele folosite sunt de proasta calitate, plasticul, insonorizarea, etc. Pe de alta parte drumurile noastre sunt de cea mai proasta factura, lucru care accentueaza aceste minus-uri.
Revenind la masina, motorul mi se pare a fi de departe extraordinar. In rodaj consumul pe CB arata 3.8%, in credibil dar si ireal plin la plin cam 4.1 - 4.2 ( in conditii de schimbari de viteza la 2500 rot/min - max 110 km/h ). Dupa 7000 km un drum de 400 km - (360 km exterior 40 interior ) consum de 17 l ( ce-i drept e un chin sa umpli rezervorul pana in buza - prima linuta s-a stins pe la 330 km ), cu alte cuvinte doar mersul pe bicicleta e mai ieftin. Amortizoare f. bune, cel putin acum, masina e foarte rigida si trece bine peste denivelari, o gramada la mine in oras.
In afara de acest lucru am impresia ca scartaie scaunul soferului, la ralanti se aude o vibratie din bord, la fel si in mers la 1500 rot/min, foarte stresanta, practic se aude doar la mersul in oras, in rest schimb peste 2500 rot si nu ajung in tr superioara la 1500. Sunt de parere ca e si un pic cam usoara (asa contribuie la consumul redus), pe la 130 km/h te cam poarta un vant mai puternic in ce directie vrea.
Per total eu zic ca am facut o afacere buna, am benficiat de reducere de 1600 E din 10300 pt ca nu avea abs si se grabeau sa o vanda. E o masina buna la raport pret/calitate, de-aia o cumpara si nemtii.
kog
10.300? pe o masina noua fara abs? blink.gif
argon
mai pui cateva sute si iei Peugeot 308 cu toate dotarile din stocul 2008...si nemtii cumpara Sandero-uri de 7000 - 2500 euro prima de casare, deci 4500 euro, adica venitul unei familii pe 1-2 luni.
silvian.voinea
Am specificat ca au facut reducere de 1600 E din 10300 = 8700 E (pretul include TVA si vopsea metalizata ) pe un Laureate de 85 cai - masina noua, fara ABS ce-i drept. Daca nu beneficiam de aceasta reducere nu o luam.
Am studiat un pic si alte oferte, dar luand in considerare pretul pieselor si al manoperei service-urilor, nu cred sa fi fost o oferta mai buna la momentul acela. Am sa revin si cu pareri dupa mai ce trec de 15000 km.
parpanel
QUOTE(argon @ 22 Sep 2009, 14:04)
mai pui cateva sute si iei Peugeot 308 cu toate dotarile din stocul 2008...si nemtii cumpara Sandero-uri de 7000 - 2500 euro prima de casare, deci 4500 euro, adica venitul unei familii pe 1-2 luni.
*



Pacat ca sunt scumpe rau reviziile la peogeot; toate sunt peste 300 euroi.
bgdrenault
Nu am mai intrat de mult pe aici. Masina merge bine, are acum 10500 Km. Consumul nu este chiar atat de spectaculos. M-am hotarat sa fac lunar acest consum, prin metoda CB(resetat in data de 01 a lunii respective si prin metoda plin-plin. astfel pe luna Noiembrie consumul pe CB =5.5, in realitate conform calculelor este de 5.6. Ca eroare, am consumat 49.2 litri pe CB, si in realitate 50.32 litri la pompa, plin-plin in aproximativ aceleasi conditii de temperatura, motorina Rompetrol, s-a mers 45 % oras, oarecum la ore de varf), 55 % extern cu viteze de 70-130 KM/h.
Ca si minusuri, in afara de cele relatate:
-cand trec peste denivelari in anumite cazuri se aude un zgomot infundat, am fost la service, spun ca totul e ok.
-de ceva timp la relanti se aude ca o vibratie a unei table, conducte, scut, etc.De asemenea inca nu au gasit cauza, desi au verificat totul, voi mai vedea, tampoanele sunt OK. Au inaintat ipoteza de pompa de vacuum( pentru turbo, etc....) dar ramane in studiu, desi eu cred ca este de la capacul de plastic de la motor sau vreo conducta de AC.Zgomotul a aparut de pe la 8000 KM, deci nu se poate spune ca a fost de nou.
spy_oh_joy1389
se aude ca un târâit? daca da aveam si eu la fel la symbol si a reusit sa il faca sa taca pentru cateva sute de km, ca iar incepuse. era nu stiu ce tabla un fel de scut protector pe la catalizator parca. i-a dat cateva ciocane, a strans-o si uite asa tacuse.
bgdrenault
da, cam asa ceva, vom vedea.

bgdrenault
Din pacate vesti triste pentru mine. Loganul meu PH 2 din 20.05.2009 a suferit o dauna totala la cca 14800 Km( a doua zi trebuia sa ii fac revizia de 15.000 km). Costul estimativ al reparatiei este de 39200 lei. Asiguratorul intentioneaza sa-mi dea 8000 E si epava. Inca nu am finalizat tot dosarul, se astepta aprobare, etc, etc.Deci ar cam fi de vanzare, in Piatra Neamt, probabil incepand cu saptamanile care urmeaza:
-motor 1.5 dci E4. 14.780 km, neatins, doar radiatoarele sunt sparte , motor din 20.05.2009 .
-scaune fata cu airbag-uri in regula.
-plansa de bord PH 2 cu airbag-uri sarite
-2 cauciucuri iarna bune cu tot cu jante.
-rezerva noua
-4 cauciucuri continental cu 10000 km.
-2 oglinzi electrice cu incalzire
-bancheta spate si sezut.
-portiere dreapta nelovite.
-capota portbagaj nelovita
-stop spate stanga intact, stop spate dreapta intact, dar putin zgariat
-embleme fata -spate ok.
-fete interioare portiere PH 2 fara nici o zgarietura
baterie
-instalatie audio
-compresor ac
-cutie viteze
-planetara stanga( si absolut tot ce este pe stanga fata si stanga spate)
- alte maruntisuri, interiorul masinii nefiind afectat.

Un sfat de la cei cunoscatori, cam cat as putea cere pe intreaga caroserie ?
Cat as putea cere pe motor, cutie? As vrea un pret cat mai real pentru a putea cumpara o masina noua cu o pierdere cat mai mica.

Si un numar de telefon 0721289086.
adrian_c
Imi pare rau !

Dar ce si cum s-a intamplat nenorocirea ?

Este cineva cu masina cumparata in 2009 si nelovita ? Ca mai toti de pe forum cu masini din 2009 le-au sifonat mai putin sau mai mult sau de tot.
eduardsebe
ceva poze?
bgdrenault
Poze nu am , are asiguratorul, voi face la nevoie.

Intamplarea face ca intr-o curba de 90 grade in panta , am gasit o masina care taia curba, si nu ma incadram, am tras dreapta, unde era o zona cu nisip, pietris, am inceput sa derapez, frana cu tot cu abs nu m-a ajutat, am incercat sa redresez masina si m-am dus pe contrasens, unde am cazut intr-o rapa mai mica.
adrian_c
Si zici ca iti iei tot Logan ? Sau Duster ? sau Sandero ?
rtBK
mor pe astia care taie curba... si taicamiu incerca sa ma invete asa si intr-o curba imi tineam banda si m-am trezit cu un destept din asta ca mi-a trecut milimetric pe langa oglinda. I-am zis vreo 2 si lu taicamiu si mi-am vazut de drum cum stiu eu ( asta cand eram incepator ).
BZN
Eu zic ca e bine 8000 si epava. Din cate imi dau seama din relatatrea ta, masina e intr-o stare mult mai buna decat epava mea ( fostul Logan). Eu am luat atunci, (iun '09) 6400ron pe ea.
Unde este acum masina? Vezi de taxa de pastrare si atentie ca de regula dispar componente... mad.gif
bgdrenault
Service dacia nu mi-a cerut taxa de pastrare, masina este predata lor deocamdata cu proces verbal, urmand sa ma hotarasc ce fac . Masina este foliata total.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.