Ok, nu cunosc exact denumirea elementelor dar voi explica cum pot. Am 13500 km, 10 luni, si azi am observat ceva ciudat (pt mine). Sub borcanasul cu lichid de frana, pe corpul acela metalic din care pleaca cele 2 conducte verzi (corpul pompei sau cum se numeste), e o pata (pelicula foarte fina, tip "transpiratie") de lichid provenit evident din borcanas. Este vreo problema? Un coleg mi-a spus ca este ceva frecvent intalnit la multe masini, ca ar fi de la imbinarea plastic-metal imperfecta. Oare temperaturile mari din vara au favorizat "transpiratia", pt ca prin primavara parca nu era pata...
p.s. - imi cer scuze daca pun intrebari puerile, dar e prima mea masina noua (la 1310 eram obisnuit sa curga de toate peste tot) si intreb si eu de una, de alta...
daca ai luat tot Dacie trebuia sa te astepti la chestiile astea, nu-ti mai bate capul cu toate nimicurile, ma refer aici si la alte topicuri ale lu' matale. Cand n-ai de lucru ridici capota si studiezi?
Pai... da !!!
Cand ma plictisesc iau o lanterna de buzunar si cotrobai peste tot... Deocamdata am sters cu o carpa zona si astept sa vad daca mai apare. Totusi, poate imi spune cineva daca fenomenul e uzual...? (scurgerea, nu altceva...
)
Nu e uzual sa curga nimic. Daca zici ca transpira pe la imbinarile corp pompa- vas s-ar putea sa fie o garnitura nasoala (acolo sunt garnituri, nu este imbinare directa). Totodata verifica sa nu curga e la capacul vasului (strange-l mai bine).
Nu e pe la capac (corpul vasului este perfect curat). Fix pe unde intra metalul pompei in vas (dedesubt) transpira. Am sters de 2 zile, inca nu se manifesta nimic(nu s-a mai patat).