Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cateva nelamuriri :|
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Tiristu'
1.Bun...sa incepem....am o berlina din 97...toate bune si frumoase;....acum doua zile...in schimb... a inceput nebuna sa trepideze cand plec d pe loc... cand dau drumu la ambreiaj ajunge intr un punct in care trepideaza ...aproape cand e gata cuplat.... :| presupun ca este ambreiajul sau placa d presiune nu ?sad.gif
2. Kilometrajul nu mi mai inregistreaza numaru d kilometri parcursi si mai nou scoate si un zgomot nashpa la peste 30 la ora.... si trepideaza acul vitezometrului..probabil trebuie schimbat...bun....cum fac asta k ma uit ca tampitu si nu i dau d cap fara indrumare :|

Mentionez k de 13 ani d cand am masina nu am umblat pe la ambreiaj niciodata :| (nu a fost cazul)
yon
Pai....1....eu din cate stiu, de vina pt trepidatiile alea este discul de ambreiaj, mai precis arcurile acelea de pe el care datorita uzuri nu mai atenueaza socurile si acestea se simt la debraiere, ca solutie temporara poti incerca ca la plecarea de pe loc sa turezi masina putin mai mult si ar trebui sa nu se mai simta asa de tare.
aaaa...2......la vitezometru poti avea noroc si sa scapi doar cu schimbarea cablului care se face relativ simplu, sa vb pe aici despre asta. Cat despre kilometraj nu cred ca merita sa ilocuiesti tot anasamblu de ceasuri pt ca nu stiu cat te incomodeaza faptul ca nu mai inregistreaza kilometri parcursi
PH-06-BOA
Discul e, dar nu din arcuri. Ce, n-au fost si discuri fara arcuri? Una, discul poate sa se fi inbacsit de ceva grasime cu praf, care face sa nu mai alunece , si alta, tabla dintre forodouri ( practic, suportul), trebuie sa fie putin ondulata, pentru a permite o patinare cu strangere lina. Din momentul cand placa si volanta , ating de ferodouri, cand suportul e ondulat, discul continua sa patineze, dar si pune usor in miscare masina, urmand ca cuplarea totala, sa s faca la eliberarea pedalei.Daca nu e ondulat, cuplarea totala, se face aproape instantaneu, necontrolabil usor (numai de catre cei cu experienta).Solutia, aceeasi, tureaza mai mult la pecare, sau spala cu benzina, in cazul in care e inbacsit.
Daca e cablul rupt, normal ca nici nu mai marcheaza, si face si zgomot pe manta , la rotire. Desfaci piulita din spatele ceasului (vitezometrului), tragi cablul in compartimentul motorului, desfaci si celalalt capat d la cutie, prin slabirea surubului de M6 (cu fixa de 10), si-l dai afara. Se monteaza in ordine inversa.Atentie ce cablu iei, ca sa i se ajunga capetele la reductor si ceas.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.