Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Incalzire motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bamse2008
Salutare,eu sunt Nicu si detin o dacie break din 95. De curand am schimbat cate ceva pe la ea,inclusiv segmentii, de aici si problema. Motorul a inceput sa fiarba, mai exact apa in borcan,binenteles ca am oprit, am mai aerisit etc, etc.Am demontat radiatorul,l-am spalat cu otet pe interior,la exterior am curatat toti fagurii de insecte etc, dar problema incalzitului tot ramane.Mecanicul care mi-a segmentat-o mi-a spus ca e oarecum normal sa se incalzeasca mai tare deoarece segmentii sunt noi iar frecarea este destul de mare.Oare asta sa fie si daca da cum suparare sa circul asa cu motorul supraincalzit?

Ca sa va faceti o idee despre cat de repede se incalzeste, am plecat din Drumu Taberei iar la Unirii am tras dreapta.
Mr_Devil83
cuzinetii i-ai pus exact cum erau inainte?
vladut88
ai presiune la ulei? poti avea un segment rupt sau bloc fisurat termostat blocat
bamse2008
Pai s-a schimbat tot, mai putin pistoanele si camasile.
Presiune este,cand plec la drum sta la maxim, dupa vreo 3km scade la jumate si acolo intepeneste.
Apa in borcan este curata, pompa de apa nu face zgomot,iar termostatul e scos, fum nu scoate, motorul merge ceas.
diaconuliviu
Si face bulbuci in borcan? Garnitura de chiulasa sau chiulasa n-a fost planata.
ionut L.
si a mea scoate bulbuci si am schimbat, chiulasa, plaman gpl si tot scoate bulbuci sad.gif
bamse2008
Garnitura schimbata,chiulasa planata,cateva supape schimbate,cuzineti inlocuiti,totusi se pare ca si-a mai revenit,temperatura creste putin peste jumate, fara sa mai fiarba apa in borcan.Sa speram ca va fi ok,si asa investitiile m-au cam adus la fundul sacului.
payty
probabil nu era aerisit circuitul de racire cum trebuie. oricum cat e in rodaj, se incalzeste mai tare pana se rodeaza piesele unele dupa altele.

verifica totusi si cureaua de alternator sa nu aiba rupturi si sa nu se mai intinda bine.
fullhouse
destul de nasol sa faci un rk la motor pe caldurile astea, vara asta chiar a fost canicula. Cu ani in urma ma patit si eu chestia asta, chiar nu era nici o problema dar motorul fiind putin strans genera prea multa caldura, sistemul de racire nu facea fata. Dupa vreo 2000 de km n-a mai avut nimic
bamse2008
Am facut deja vreo 300km si nu mai incalzeste chiar asa tare,ideea e ca se cam tine cu ghinion:azi s-a blocat un etrier si am cam fortat motorul pana sa ajung la mecanic.Furtunul era infundat,facea presiune pe piston dar nu revenea inapoi.
Acuma om vedea in timp ce inseamna sa faci rodajul din semafor in semafor.N-am urcat cu turatia mai sus de 2500 sau viteza mai mare de 80km/h........

Curea verificata biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.