De vro 2 saptamani gasesc lac pe presul din partea mea a soferului si trebuie sa completez cu apa in vasul de expansiune mai tot timpul, m-am uitat pe unde curge si curge fix pe la o gaura de sub plasticul aerotermei. As dori ceva sfaturi in cum as putea sa schimb acel calorifer fara sa dau tot bordul jos sau am auzit ca se decupeaza din partea cu torpedoul, se da torpedoul jos, se taie plasticul unde intra furtunele se scoate caloriferul, se inlocuieste, se lipeste cu silicon, ce parere aveti? Sau se poate lipi acel radiator?
Cauza este sigur dopul cu supapa de presiune pe care l-am pus la vasul de expansiune necesar vara(sub presiune am observat ca nu se mai incinge motorul asa tare) doar ca mi-a spart aeroterma de caldura care ori era sa cada ori nu rezista la 1 bar sau cat s-a format acolo ca oricum supapa vasului da afara la un moment dat sa nu creasca peste 1 bar sau chiar mai putin
Acum i-am mai pus un robinet de inchidere caldura si pe celalalt furtun, care duce la aeroterma sa nu mai intre nici un fel de presiune in el si nici sa nu mai curga. Dupa ce repar aeroterma, vara voi lasa ambele robinete inchise pe timp de vara sa nu mai intre presiune iar iarna las busonul de la vas nestrans(sa nu mai faca presiune) cat timp folosesc aeroterma pe friguri, ca oricum cand e frig afara nu e nevoie de presiune in instalatie ca si asa e frig afara si face fata radiatorul fara presiunea care e necesara vara.
Deci cum as putea sa o schimb?