Anul trecut mi-am facut RK la motor, schimbat tot, rectificat arbore R1, cuzineti, set frantuzesc, placa de presiune, etc. Actual, am 7000 km parcursi. Dupa ce meseriasul (care e bun, a lucrat si la uzinele dacia inainte de '89) a pus motorul la loc, l-a pornit si surpriza: MOTORUL S-A BLOCAT dupa cateva secunde!! Omul a zis ca e pentru prima data cand vede asa ceva! L-a scos iar de pe masina si a depista cauza: placa de presiune avea urechile alea exterioare mai MARI, astfel ca s-a blocat in carcasa abreiajului. A dat placa putin la polizor si apoi totul a fost ok. Dupa reparatie, motorul are o vibratie doar la 1200rot/min. Taica-miu si mecanicul au zis ca sa astept sa se termine rodajul ca e probabil de la un cuzinet mai strans, insa nici in ziua de azi nu s-a remediat!
Am vorbit cu un coleg care a lucrat 23 de ani la IPA Iasi (unde se fac placi de presiune, discuri de ambreiaj si altele) si mi-a zis ca e posibil ca in fabrica sa se fi "sarit" peste operatia de strunjire exterioara a placii de presiune si echilibrarea ei! Oare ce sa fac? E posibil ca aceasta "tremurare" a motorului sa-mi distruga si cuzinetii de palier, sa ovalizeze arborele, etc! S-a mai confruntat cineva cu problema asta??? Placa de presiune noua descentrata???
QUOTE(Ov @ 18 Mar 2005, 11:30)
poate ai vibratia din pistoane care nu au aceeasi greutate
Set motor Perfect Circle...