Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme vibratii motor dupa reparatie RK
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AC
Anul trecut mi-am facut RK la motor, schimbat tot, rectificat arbore R1, cuzineti, set frantuzesc, placa de presiune, etc. Actual, am 7000 km parcursi. Dupa ce meseriasul (care e bun, a lucrat si la uzinele dacia inainte de '89) a pus motorul la loc, l-a pornit si surpriza: MOTORUL S-A BLOCAT dupa cateva secunde!! Omul a zis ca e pentru prima data cand vede asa ceva! L-a scos iar de pe masina si a depista cauza: placa de presiune avea urechile alea exterioare mai MARI, astfel ca s-a blocat in carcasa abreiajului. A dat placa putin la polizor si apoi totul a fost ok. Dupa reparatie, motorul are o vibratie doar la 1200rot/min. Taica-miu si mecanicul au zis ca sa astept sa se termine rodajul ca e probabil de la un cuzinet mai strans, insa nici in ziua de azi nu s-a remediat! sad.gif Am vorbit cu un coleg care a lucrat 23 de ani la IPA Iasi (unde se fac placi de presiune, discuri de ambreiaj si altele) si mi-a zis ca e posibil ca in fabrica sa se fi "sarit" peste operatia de strunjire exterioara a placii de presiune si echilibrarea ei! Oare ce sa fac? E posibil ca aceasta "tremurare" a motorului sa-mi distruga si cuzinetii de palier, sa ovalizeze arborele, etc! S-a mai confruntat cineva cu problema asta??? Placa de presiune noua descentrata???

QUOTE(Ov @ 18 Mar 2005, 11:30)
poate ai vibratia din pistoane care nu au aceeasi greutate
*


Set motor Perfect Circle...
FLICOFLEC
Desi e destul de enervanta operatia, mai bine inlocuiesti placa de presiune si vezi apoi ce si cum. Asa elimini cauza asta si te poti concentra pe celelalte!Bafta!
tunderbird
Dezaxarea axei boltului pistonului a fost orientata corect?

Operatia de polizare a placii de presiune (facuta de mecanicul tau), poate s-o dezechilibreze...
cristidb
Eu am cumparat placa si disc "de origine" si discul atingea pe exterior de placa. Sa rezolvat repede pentru ca atingea doar cu ferodoul si s-a tocit dar tot nu e acceptabil.
AC
Am stat langa el cand a montat totul, sagetile erau indreptate catre volanta, desigur. Normal ca omul a miscat motorul inainte de a-l porni (blocarea s-a petrecut dupa cateva secunde de functionare). (am scris asta in prima postare). Si asta mi s-a parut ciudat, ca a mers cateva secunde totusi.
tunderbird
QUOTE(AC @ 24 Mar 2005, 14:10)
  Normal ca omul a miscat motorul inainte de a-l porni (blocarea s-a petrecut dupa cateva secunde de functionare). (am scris asta in prima postare). Si asta mi s-a parut ciudat, ca a mers cateva secunde totusi.
*



Si s-a bocat pur si simplu? Sau mai intai s-au auzit zgomote in carcasa ambreiajului?Intr-adevar este ciudat... probabil ca din cauza centrifugarii, ceva s-a deformat/deplasat in placa de presiune. Eu, in locul tau, as schimba-o imediat...


Este "Piece d'origine"? Daca da, atunci ar trebui facuta reclamatie la OPC. Dar daca nu-i montata de un service autorizat de Dacia n-ai nici o sansa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.