Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fiabilitate/Calitate Dacia Nova
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
alexx830
Am fost posesorul unei dacia nova motor 1.6 GT model 98
pe langa dacia am mai avut si alte masini dar cred ca nici una n-a fost atat de nereusita ca dacia nova
cred ca la extrema opusa se afla modelul super nova & solenza care mi se par cele mai reusite modele ;
problemele pe care le-am avut la nova m-au facut s-o consider cea mai nereusita masina din romania.
voi ce parere aveti , care vi se pare cea mai nereusita masina produsa in RO?
Maskatu
Asta e topic de cafenea... blink.gif
ag02cws
Adevarul e ca GT-urile au fost praf.
Filip
Cea mai proasta masina care a fost fabricata in Romania a fost Dacia 500 "Lastun". Probleme mari de fiabilitate... parerea mea... unsure.gif Si Novele au avut probleme, insa ingrijite cu atentie pot functiona fara mari probleme.
B 31 BRE
si eu am fost posesor de nova gti (cea din poza) si sincer am fost foarte multumit de ea,nu as fi dat-o nici pt un logan
ag02cws
Eu n-as zice ca lastunul a fost mai prost decat primul tip de nova gt. Nu mi-a fost dat sa vad una reusita. A avut mari probleme la cutie si la carburator. De tabla nici nu are rost sa vorbim.
PH65EDI
in afara de faptul ca are intr-adevar probleme la ghidajul cutiei de viteze ....in rest mi se pare buna ca si masina ....are cumnatul meu nova ....eu am alta masina minune ....si anume oltcit ....dar imi merge superbine ....toti sunt speriati de carburatoarele dublucorp....dar sunt net superioare alora monocorp ....intr-adevar au mai multe suruburi de manarit decat alea mono ....si categoric sunt mai "proaste" pentru ca nu poate surubari oricine la ele ...toti care au luat nove ...le-au luat drept dacia ...dar e altceva decat berlina ....si apoi s-a inventat injectia ....ceva net tuturor....per total e masina buna ...daca se stie a se umla la ea ...si nu lasata pe mana unor mesteri lautari ...care le fac relantiul invartind de surubul de aer si ala de benzina pana se ajunge la 950rpm ....regleaza avansul dupa ureche...si frana dupa cum tzasneste lichidul....
folosita cu ce zic ei la carte ca si consumabile ...functioneaza perfect !
si e nova din 96 asta a cumnatului!
alexx830
hai sa facem diferenta intre nova gt si nova gti cu injectie.
eu ma refeream la cea fara injectie, cu motor de 1.6
madalin18
am eu o nova gt primul model si e o masina extrem de slaba din toate punctele de vedere, cutia e praf, tablaria la fel, instalatia electrica deasemenea, troncane , ploua in ea, am avut si un r11 din 1985 cu 240.000 km si nu o puteam compara cu nova, nu avea pic de rugina, interior superb nu troncanea cutia de viteze mergea ca noua(bagam in viteze cu un deget) in schimb la nova ma chinuiam de vreo 4-5 ori sa nimeresc vitezele si are doar vreo 50.000 km sad.gif(
elm
Domne, nova mea e destul de buna. Cum sint incepator si e prima mea masina, pentru toate problemele dau vina pe mine, masina n-are nimic smile.gif
augustin87r
Ma bag si eu,desi am Solenza. Am prieteni care au Nova fara injectie. Nu au parere buna despre ea, inclusiv faptul ca unuia dintre ei i s-au rupt 3 cabluri de kilometraj si acum circula fara, ceea ce e enervant (bine , se uita la turometru)....asta fiind o problema minora. In rest, cam tot ce ati spus si voi. Eu mi-as fi luat Nova GTi daca avea servodirectie si aer conditionat. ZIc eu ca puteau sa importe si sa le puna acolo, sa le adapteze si atunci ar fi fost mai apreciata masina.....
AR-18-MOS
QUOTE(B 31 BRE @ 27 Aug 2009, 16:11)
nu as fi dat-o nici pt un logan
*


Si vulpea invelea strugurii-n staniol. wink.gif
Paul Gabriel
un gunoi de masina, in adevaratul sens al cuvantului, numa probleme am avut cu ea
MTX Audio
nova...o supernova fara cutie si motor renault. am avut nova GTi ultimul lot din 2000. nu mi s-a parut asa proasta pe cum ziceti..stati sa vedem si supernovele peste 2-3 ani cand se mai invechest..numa` cazanuri biggrin.gif
burtik4u
"sunt 2 feluri de masini... merturile si >celelalte<" smile.gif))

nu pot zice ca nova este o bomboana de masina, dar are destul de multe slabiciuni: tabla foarte proasta, cutia de viteze i-a incurcat pe multi, manerele drepte de la portiere (cele ca de dacie 1310), si am mai auzit multi care s-au plans de chederele de la portbagaj, ca sa nu mai spun de marea mea problema cu apa care imi curge de la trapa wink.gif) tongue.gif

in rest. .o masina fiabila, destul de rapida avand in vedere ca e motor facut de romani smile.gif
vladut88
QUOTE(Ingerasu @ 30 Aug 2009, 12:09)
un gunoi de masina, in adevaratul sens al cuvantului, numa probleme am avut cu ea
*


problema ai cu orice masina daca ii dai numa benzina este drept ca este slaba dar nu cea mai slaba multi numa benzina baga si nici macar consumabile cunosc cazuri de fapt chiar exista pe forum o persoana cu logan 1,6 16v care zicea ca in 60000km aschimbat uleiul de 2 ori si sa se mire ca pe la 100000 km ii mananca ulei si apoi spune ca e proasta masina
mihail_73
daca e ingrijita e o masina foarte buna. problema nu e ca nu ar fi buna masina ci ca piesele de schimb sunt foaaaaaaaaaaaaarte proaste, marea majoritate a lor.
mike1410
Nu stiu cum sunt novele voastre dar la mine nova stock are 12 ani si nu are vopsitorie facuta, motoru e cu a iesit pe poarta fabricii, doar delcoul i l-am schimbat ca mi-a fost lene sa schimb capsula vaccumatica, doar placute,ulei, antigel,si discu de ambreiaj ca deh sa uzat.

Masina a fost a matusi-mi pana in 2006.

La cea turbo a suferit un rk cand sa facut transplantu de motor si cutie ca asa a vrut fostu proprietar.

Si nu va mai plangeti atat de nove k nus chiar asa de rele,fata de berlina e diferenta mare, am mai spus si o mai spun orice masina cu revizia la zi nu vad de ce ar avea probleme.

Probleme am intalnit numai la masinile "carpite" si reparate de mesteri lautari in servisuri de mahala.

Inainte am avut o berlina din 96 care am vandut-o la 135.000 km fara rk la motor si merge si acum(am vandut-o unui prieten)

in schimb am avut probleme cu duba ca a fost pe mana uni smecher care a crezut ca nu trebuie sa schimbe nimic la ea in 85.000km.

Drumuri bune.
G I M
Nova mea e din '99 si am schimbat urmatoarele
3 baterii ( luna aceasta a primit baterie noua)
3 seturi placute frana ( + garnituri fata spate )
cilindrii receptori
aripile de pe fata ( am avut ocazia sa le schimb foarte ieftin, incepuse sa infloreasca rugina foarte putin, cat varful unui pix)
1 saxofon, 2 tobe intermediare, 2 tobe finale
Ulei motor numai Arat 15w40 blue tronic semisintetic + filtru la fiecare schimb
Ulei cutie castrol
1 capac pompa apa
Maruntisuri: capace delco, aprindere gotronic cu senzor, bujii, furtune, membrane, o punte redresoare si un releu de incarcare....
Am antifonat-o de 3 ori pana acum si nu are pic de rugina.
Ca parere proprie este o masina destul de ok daca te ti de ea si ii pui piese de calitate...dar are si multe defecte wink.gif
ag02cws
Se pare ca sunt si posesori de nove care nu le-au lasat sa cada si s-au folosit de ele cu incredere...
blacksnake
Incep prin a spune ca sunt un mandru posesor de dacia nova 1.6GT (carburator dublucameral). In primul rand este o diferenta intre novele de dinainte si cele de dupa '98. Eu am o nova GT exact din '98, deci lotul ala mai bun chipurile.
Este prima mea masina, nu ma laud cu experienta (am doar 7 luni), dar pe mine m-a impresionat masina asta. Poate pentru ca imi si place. Nu cred ca am nimerit eu cea mai buna nova GT, dar parca mie nu imi ploua in masina ca la altii, nici nu am bagat cine stie ce bani in ea (decat ulei, bujii, niste conducte de benzina si huse biggrin.gif ). Si mult hulitul carburator dublucameral mi se pare cel mai bun. Multi uita ca modelul GT are peste 70 de cai, spre deosebire de restul daciilor care se invart undeva pe la 50 si ceva.
Am un mare respect pentru berline, dar spun cu incredere ca nova (nu supernova) este peste ele la toate capitolele. In primul rand arata mult mai bine, mi se pare ca si spatiul la interior e ceva mai mare iar tinuta de drum este net superioara.
Aveti probleme cu cutiile de viteze ale novelor?! Mie nu mi-a facut nicio problema pana acum decat clasica "nu intra bine intr-a-ntaia din mers" si inca una pe autostrada cand a trebuit sa o conving sa intre intr-a cincea. Si credeti-ma ca am condus si berlina, se schimba mult mai usor vitezele la nova decat la 1310. A zis cineva ca la nu stiu ce model de berlina schimba cu un deget. Asa schimb si eu la nova frate, ceea ce nu pot sa spun de berlina (acolo si pozitia schimbatorului e mai incomoda, si tija e mai lunga, deci mai multe sanse de ratare a treptelor daca nu cunosti bine masina).
Am zis de cutie, acum vorbesc putin si de motor. CU toate ca e mult mai puternic (cu conditia sa pastrezi carburatorul dublucorp, altfel iti cam bati joc de motor cu unul clasic monocameral in ideea economisirii unui litru la suta), nu este la fel de "infipt" ca la celelalte. Cel putin asa mi se pare mie. Este mai confortabil i-as spune eu. Nu va imaginati ca e lenes, spulberi pur si simplu si modele de logan cu el, dar cine conduce GT cred ca a simtit ca nu este facut pentru asta. Apoi cred ca soferii GT-urilor tureaza cel mai tare masinile. Motorul merge frumos daca schimbi viteza peste 2500rpm si deja peste 3000rpm e nebunie curata (mers, sunet, senzatie). Eu personal cand ma plimb (nu cand merg la piata sau o duc pe bunica la gara) il turez constant 3000-3500, din cand in cand 4000. Nu are nicio problema.
O problema ar fi consumul. Problema pentru altii nu pentru mine. E adevarat ca un stil mai agresiv de condus se regaseste in consum (12% in oras) dar daca n-ai bani de benzina mai bine astepti sa faci decat sa conduci "batraneste". Nu face bine nici tie ca sofer ca te enervezi nici motorului care merge subturat.
Concluzia mea este urmatorea: recomand cu incredere Nova1.6GT. Nu vorbesc din amintiri sau din ce spun altii. Nu o consider cea mai buna dacie, solenza are finisari mult mai bune iar logan deja este naveta spatiala in comparatie cu ea, dar o consider dacia cu cel mai bun motor (exceptand iarasi logan care face parte din alta categorie). Nu spun nimic de supernova pentru ca nu am avut ocazia sa o testez, insa argumentele de genul "cutia novei e praf" cad in fata mea.
Salut cu respect toti posesorii de Nova1.6GT si pe toti posesorii de dacii. Pana la urma noi stim cum e sa ai placerea sa conduci dacie biggrin.gif.
roland
O observatie: berlina are 62 cai (vorbim de 1.4), nu 50
cristigalos
Mai fratilor la ce vreti sa va asteptati la atatia bani??? sa faca minuni???
alexx830
cine n-a avut nova GT de noua si nu i-a plouat in ea nu stie cu adevarat ce e o nova.
vioara
cine nu are nova ...sa-si cumpere!!! (o dau pe a mea)
mmi&g
Se pare ca sunt printre putinii posesori multumiti de nova gt.

O am de 2 ani si cam 30 k km,timp in care pot mentiona ca principal,punct slab al masinii instalatia electrica care mi-a cam dat de furca(asta si din cauza electricienilor la care a trebuit sa merg de 2009067523 de ori ca sa-si dea seama ca nu am masa la alternator si faruri,si de aici o gramada de probleme).In rest nu stiu ce inseamna apa in ea,probleme la cutie nici atat.

Eu zic ca e o masina care-si face treaba f bine daca este intretinuta corespunzator.

Din propria experienta va spun ca principala problema a acestei masini o reprezinta posesorii care-si baga nasul peste tot,apoi calitatea pieselor de schimb si ultima,dar nu cea din urma "meseriasii".

Ca dovada la spusele mele puteti verifica topicurile in care posesorii sunt disperati ca nu stiu ce sa-i mai faca.Mai mereu mesajul lor incepe asa "Nu stiu ce sa-i mai fac.Am schimbat si aia si aia/i-am scos aia si am pus dailalta si face la fel" etc.Problema e f simpla tre mers la un service serios si se poate rezolva f usor.Din cauza ca multi posesori gandesc cu buzunarul si nu cu capul,cea mai mica avarie se extinde si asa apar "disperatii".



Concluzia mea e ca Nova Gt e o masina ca oricare alta.
TAI
O am de noua si nu a ploat niciodata in ea. La tabla sta foarte bine iar consumul e rezonabil, functie de talpa. Am avut grija de ea si dupa 10 ani inca arata ca noua. La vremea ei facea ceva bani dar se pare ca a meritat, inca nu da semne de oboseala. Singura problema ce nu am putut-o rezolva a fost scartaitul haionului, dar de aici pana la a confirma tendentiosul titlu al topicului e cale multa.
Ov
QUOTE(TAI @ 4 Sep 2009, 08:22)
Singura problema ce nu am putut-o rezolva a fost scartaitul haionului
*



se poate monta cui de solenza la haionul de nova si scapi de aceasta problema (asta daca nu cumva intre timp ai facut-o deja)
gti98
Am avut Nova GTi 11 ani. In mare, am fost multumit de ea, a fost un progres serios fata de berlina (de-asta am avut 20 de ani!). Nu mi-a plouat in ea, si dupa experienta injectiei nu m-as mai atinge de un motor cu carburator (dublul corp e sensibil si pretentios la reglaje, s-ar parea). Mi-a pornit pe orice vreme, chiar la minus 25, singura conditie fiind ca bateria sa poata invarti motorul (o singura data am descarcat bateria: iarna+ noapte=faruri+dezaburire luneta+dezaburire parbriz+ porniri dese; dezaburirea lunetei mi-a "rezolvat-o" un pasager - a rupt un capat, si aveam grija sa stau cu un ochi pe voltmetru, stingeam farurile la stop, sau opream ventilatia daca scadea pe hasurat)
Un alt punct bun a fost manevrabilitatea usoara, desi nu avea servodirectie.
Am renuntat la ea deoarece nu gaseam piese pentru rezolvat pierderile de ulei din cutia de viteze, cred ca avea unele probleme de etansare a injectorului (relanti mare, pornire greoaie la cald), probleme cu franele (cauciucaria proasta si inlocuitoarele si mai proaste!), inceput de coroziune (perforare din interioare spre exterior!) si am folosit oportunitatea scaderii pietei auto sa o inlocuiesc (poate m-am grabit, dar asa sunt eu, sceptic...)
Pe total, o masina buna pentru banii ei, si are si fata de masina moderna...Pacat ca nu s-a putut repara (omeneste: s-ar fi putut fabrica tija de comanda, cu bani si alergatura cat cuprinde, sau transplanta alt motor/cutie...)
De-acum, e istorie.
Toate cele bune!
vlahul_2004
Multe probleme am avut cu ea. De 2 ani de cand am luat-o in fiecare luna a mancat cam 150 - 200 lei. Acum are aproape 100.000 km. Ultima a fost ca s-a rupt cadrul de la motor. Cu toate cele schimbate am ajuns la 1600 si nu e gata dupa 2 saptamani. Tot mai are cate ceva care nu sta bine sau trebuie inlocuit. Din cauza asta, am fost de 6-7 ori la service si am schimbat pe la articulatii si tot batea pe dreapta, nu a descoperit nici un mecanic pb cu toate ca nu era un service de lautari. Le-am schimbat dupa metoda inlocuirii. Drept urmare am dat banii de pomana. Pana nu a cazut motorul nu am rezolvat pb aia. Piesele proaste fara indoiala, insa acum pb cea mai mare este ca nu se mai gasesc piese. Pedala de ambreaj e o chestie sf, parca as intreba de cine stie ce. Ploua in ea de parca ar fi gaura in tavan si chederele au fost schimbate. Cand aud mecanicii de Nova se schimba la fata. A fost schimbat rezervorul, cotul de la buson schimbat si tot miroase a benzina cand fac plinul; sonda de benzina n-a mai mers cand a fost schimbat rezervorul, abia am gasit alta, stricata de noua. Usile se deschid atunci cand drumul e prost. Daca se sparge radiatorul, vre-un far, luneta, se strica ceva pe la sistemul de inchidere a usilor, pedale de comanda sau mai stiu eu ce, nu mai gasesti la magazinele de piese. Cu greu pe la dezmembrari. Daca se spune ca masina este cea mai proasta investitie, despre Nova...
cristidb
Eu consider ca nova a fost o masina buna, clar un pas inainte fata de 1310, pacat ca a fost fabricata de romani.
Problemele au fost legate in primul rand de calitatea pieselor si de cateva greseli de proiectare printre care as enumera timoneria cretina, oalele rotilor spate insuficient de rigide si predispuse la rugina si sistemul de prindere al placutelor de frana cu cleme de otel.
Desi calitatea pieselor a mai crescut la Dacia odata cu venirea reno, e inca destul de jos chiar si la modelele noi, desi preturile pieselor au ajuns sa le depaseasca pe cele ale masinilor straine.
A fost o masina destul de nervoasa. Oricine a avut nova isi aduce aminte cu placere cum tragea motorul de 1,6 si tinuta de drum foarte buna.
Am dat pe ea 4000$ noua si am vandut-o cu 1000E dupa 10 ani.
BZN
Intradevar, prost model, am un prieten care a avut norocul sa scape de ea la momentul oportun, discutam cu el si ajunsesem sa contabilizam ce functiona la ea!
Multa vreme circula expresia: Ti-ai luat Nova? Novamaicumparanimeni!
cristidb
Nova a fost la fel de proasta ca orice alta dacie fabricata pana atunci. Cele din anii 80 au fost chiar mai proaste.
alexx830
eu cred ca dacia 1100 a fost peste nova, si aici ma refer la raportul an fabricatie / posibilitati tehnologice
cris2dum
Eu am avut Dacia Nova Gti , de fabricatie 2000. Pentru o dacie , la timpul ei , a fost ok . Atata timp cat faci reparatiile la ea si la timp este super ok . Masina si acum are motorul , vopseaua originala si ambreiajul original ; la cutie am schimbat toata a 5-a ca am uitat sa verific uleiul din cutie cand am plecat la un drum luuuung ; deh , asta e . Acum masina este la cumnatul meu si functioneaza si azi si nici nu ploua sau troncane ; nu ma lasat inima sa o dau la altul strain . Acum am altceva ; deh ...mofturi .
Salutare !!!
alexx830
Aici ne referim la nova GT, ca fiind cea mai cea, nu la nova GTI.
G I M
Nova este o masina care a iesit de pe portile fabricii cu foarte multe defecte. Cine a luat-o de noua si a remediat la timp acele probleme stie ce spun. Daca ii dai putina atentie si ii pui piese de calitate la timp e o masina foarte buna.
Eu am antifonat-o de vreo 3-4 ori ( complet, inclusiv interiorul usilor) => nici lacrima de rugina
Am desfacut toate chederele ( in afara de parbriz si luneta), am gasit rugina,am frecat,grunduit si bagat silicon la greu=> nu mai ploua in ea
Am desfacut plasticele de la bord si le-am prins mai sanatos, inlocuit holdsuruburi,plastice etc...
Suruburile si piulitele care iau contact des cu apa au fost inlocuite cu suruburi si piulite din crom, inclusiv toate colierele alea de la toba, etc...
Am montat inca un elv cu pornire din buton separat de cel original.
Astea in mare mai sunt si alte modificari de care nu imi mai aduc acum aminte.
Avand varianta GT, anul trecut la sfaturile multor prieteni am dat jos carburatorul dublu corp (care se dereglase) si mi-am montat unul monocorp clasic de 1400. Sunt extrem de multumit de modificarea facuta, si-a pierdut putin din vana dar oricum trage destul de bine, iar viteza nu este o problema ( am mers cu 150 si aproximez ca se mai ducea pana pe la 165 ca pedala mai aveam si nu se plafona).
Asa ca fratilor, in concluzie nova este o masina normala ca toate celelalte (dacii) cu cheltuieli de intretinere destul de scazute...
mike1410
QUOTE(Neagu Ionut @ 16 Sep 2009, 19:05)
Nova este o masina care a iesit de pe portile fabricii cu foarte multe defecte. Cine a luat-o de noua si a remediat la timp acele probleme stie ce spun. Daca ii dai putina atentie si ii pui piese de calitate la timp e o masina foarte buna.
Eu am antifonat-o de vreo 3-4 ori ( complet, inclusiv interiorul usilor) => nici lacrima de rugina
Am desfacut toate chederele ( in afara de parbriz si luneta), am gasit rugina,am frecat,grunduit si bagat silicon la greu=> nu mai ploua in ea
Am desfacut plasticele de la bord si le-am prins mai sanatos, inlocuit holdsuruburi,plastice etc...
Suruburile si piulitele care iau contact des cu apa au fost inlocuite cu suruburi si piulite din crom, inclusiv toate colierele alea de la toba, etc...
Am montat inca un elv cu pornire din buton separat de cel original.
Astea in mare mai sunt si alte modificari de care nu imi mai aduc acum aminte.
Avand varianta GT, anul trecut la sfaturile multor prieteni am dat jos carburatorul dublu corp (care se dereglase) si mi-am montat unul monocorp clasic de 1400. Sunt extrem de multumit de modificarea facuta, si-a pierdut putin din vana dar oricum trage destul de bine, iar viteza nu este o problema ( am mers cu 150 si aproximez ca se mai ducea pana pe la 165 ca pedala mai aveam si nu se plafona).
Asa ca fratilor, in concluzie nova este o masina normala ca toate celelalte (dacii) cu cheltuieli de intretinere destul de scazute...
*





Bravo Mihai ai pus punctul pe ''I''.Mai complet de ata nu se putea.
Oricum mie mi se pare nova o masina destul de buna, rezultatul sa vazut pe platforma NOVA fiind construite si supernova si solenza.

Nu inteleg rostul topicului initiatorul l-a creat dupa ce a vandut masina si acum se vaita.

Iar pentru restul care tot o criticati luati-va frate masini de la TATA MOTORS ca la iaia si aeroterma e optionala sa nu mai zic de calitate...........
burtik4u
mie de la inceput mi s-a parut o prostie topicul asta, dar au fost destui care si-au expus parerea, si nova, ca orice masina, daca e ingrijita normal ca e buna smile.gif
alexx830
QUOTE(Neagu Ionut @ 16 Sep 2009, 19:05)

Din ce ai spus tu ca i-ai facut masiniii reiese , ca tu de fapt ai luat un cadavru nou de la fabrica si i-ai dat viata, si apoi l-ai crescut.E de admirat faptul ca te-ai dedicat masinii; totusi nu-mi vine sa cred ca tu n-ai avut probleme macar cu motorul.
TAI
QUOTE(alexx830 @ 17 Sep 2009, 23:31)
QUOTE(Neagu Ionut @ 16 Sep 2009, 19:05)
totusi nu-mi vine sa cred ca tu n-ai avut probleme macar cu motorul.
*



Vad ca esti pornit tare pe Nova. Daca tu ai avut o una daramata, ca de noua sigur nu ai avut, nu inseamna ca toate sunt asa.
Ce te face sa crezi ca motorul de pe GT nu a fost bun? Eu ma uit sub capota doar o data la 6 luni, atunci cand schimb uleiul, in rest nu necesita nici macar completare de lichide, adica mai pe romaneste nu curge nimic din ea si nici ulei nu papa. Motorul porneste la "sfert" iarna sau vara si merge ca nou, adica cu toti cei 72 CP. Nu mai spun ca intretinerea lui este la un pret derizoriu, incomparbil mai mic decat pt. 1.4 de Renault de pe Solenza/Logan cu care se compara la putere. Legat de consum asta tine de "talpa", daca nu conduci batraneste treci mai des pe la pompa. La starea de noua am scos un consum de 6.5l/100km cu 5 persoane si asta pe Defileul Jiului.

PS
Trebuie sa spun ca prin 1999 am avut mici probleme cu infundarea jicloarelor, dar asta mi s-a datorat in special mie deoarece au cazut particule de la vopseaua de sigiliu in carburator.
G I M
alexx830 nu am avut probleme cu motorul deloc, o singura data am schimbat discul de ambreiaj pentru ca iesise un cap de la un drac dala de arc si nu imi mai intra in viteze, dar s-a rezolvat. Motorul asta a vazut numai ulei Aral 10w40 bluetronic de 115 ron bidonul de 4 L, filtrul schimbat la fiecare schimb, cutia a vazut numai ulei Castrol, antigel diluat corect, etc...
Nu, nu am luat un cadavru din fabrica si nici nu i-am dat viata, i-am prelungit viata doar.Masina a facut 10 ani si nu are rugina pe nicaieri (boala lor fiind pragurile, oalele rotilor spate in special, capota in fata la grila de la radiator, etc.). Parerea mea e ca mai bine dau un 1-2 mil odata la 3 ani pt antifonare decat sa bag milioane bune in carpeli si sudura...bine merita sa faci asta daca ai de gand sa mai ti masina aia, ca daca mergi pe ideea o tin pana cad din ea...este alta treaba.
Toate cele bune
PH65EDI
asa "e" unii.... mai ciudosi ...nu cred ca o masina nu poate sa aiba probleme .... e mai usor spre exemplu sa trantesti foarte tare usa la masina decat sa ii reglezi inchiderea ....avand acelasi efect ...inchiderea usii .... unii dintre noi considera masina un fier care trebuie reparat atunci cand cade ...nu poate sa previna caderea respectiva aducand unele corecturi ! ma repet ...nova pertotal e masina buna raport calitate/pret. Intradevar sunt proaste in comparatie cu masinile de afara...dar cu 35 de mil ...cam cu cat merg ele ...nu stiu ce masina de afara buna se poate cumpara. vis a vis de carburatie ....mergi pe strada si te lasa masina ...cu injectie suni la service-uri auto sa vina sa te ia ...la carburatie ...mai sti sa misti cate ceva ...credeti voi ca masinile de teren ce merg prin desert (spre exemplu) sunt facute pe injectie ?...niciodata (am citit eu prin revistele rusesti cool.gif ) pentru ai care mai stiu engleza dau si un link cu avantaje si dezavantaje

http://www.tuning.wanadoo.co.uk/carburetto...l-injection.htm
alexx830
Ideea principala : Am avut nova, nu am luat-o de noua , am luat-o sh de la un cunoscut, care o avea de noua, deci stiam masina destul de bine. Nu mai am nova.
Dar am ramas cu amintiri amuzante acum , atunci enervante & tragice cu ea.
Eu nu am comparat in acest subiect nova cu o masina straina, au am comparat=o cu celelalte masini RO.
mike1410
Care celelalte masini din Romania adica Aro care a fost si Oltcit care sa dus si el.Dacia uite ca a ramas si a cumparat-o Renault,cred ca a fost ceva de capu ei.

Prietene nuj cum sa iti spun dar poate nu ai stiut sa intretii masina sau poate ai avut ghinion,oricum sper sa nu ne vedem si pe reno.ro cu acelasi tip de topic dupa ce vinzi meganu.

PS-Si de Daewo am uita sau dus si ei saracii............

Si poate vreun moderator inchide topicu asta fara rost.
burtik4u
good point wink.gif)
alexx830
Eu stiu cum sa-ti spun : fiecare om are o pecrceptie la adresa unui obiect, e o perceptie subiectiva , si daca eu am ajuns la concluzia asta si pe langa mine au ajuns si altii inseamna ca masina aia n-a fost numai lapte si miere.
Legat de megane ; daca voi constata ca e o masina prosta n-am de gand s-o divinizez si s-o ridic in slavi ca fiiund o masina buna, imi voi expune parerea proprie .
br03gnn
pai un motor se poate strica doar daca nu esti atent cu consumabilele si daca esti atat de cretin si nu stii decat peco si talpa fara sa arunci un ochii in bord daca sa intamplat ceva (fratelui meu ii zic ca i sa aprins becu la ulei si el imi rsp dar nu sa oprit motoru) daca esti si tu la fel ca el te cred ca nova este cea mai prosta masina.

18 Sep 2009, 18:10:
+ toate masinile se strica
C a t a l i n
Nova nu e o mașină proastă. Nova a fost un pas mare înainte de la Berlină. Din păcate posesorii nu au avansat în același ritm, rămânând cu mentalități bolnave.

Nu există Nove proaste, există posesori proști de Nova, care și-au bătut joc de întreținerea lor. Drept răsplată, Nova își bate joc de nervii lor.
G I M
Aici chiar sunt intru totul de acord cu MAERSK.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.