Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pedala slaba
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
costi2
Salutare,
Weekendul acesta am fost si eu la mare cu cortul. Masinuta s-a comportat exemplar la drum, consumul mi-a iesit la 7,2 la o medie de 130km/h dar la viteze mari nu prea o opresc. Pedala de frana imi tine f.jos,devine tare abia cand mai am nici un deget sa ating cu ea podeaua. Asa e de cand am luat-o,i-am schimbat garniturile pompei,am verificat roata cu roata si am curatat cilindrii spate,nu curge pe nicaieri,i-am slabit repartitorul ca bloca spatele prea repede si tot degeaba. Cu toate ca masina e din 2000 pe pompa de frana e o eticheta de fabrica pe care scrie Dacia si anul 2008(banuiesc ca e anul de fabricatie al pompei),semn ca si fostul proprietar a avut probleme cu franele. Poate sa fie problema din servo? Cand motorul e oprit pedala tine nitel mai sus,nu cu mult, la tata in schimb cu motorul pornit pedala nu poti sa o apesi mai mult de jumatate iar cu el oprit maxim doua degete. Are cineva vre-o idee, macar daca e ceva stricat sa-l schimb si gata, nu sa le iau cu "o fi servo,o fi pompa" si sa cumpar pana la urma toata instalatia de franare. Va multumesc mult
deceneu32
Nu te complica cu schimbatul garniturilor.Schimba pompa cu totul.Ia de import nu facaturi chinezesti gen ASAM.
Nu vei gasi la nici un magazin cu piese de Dacia,piese de import pentru acest autoturism.Du-te la unul pentru masini staine si cere de Renault 12,sa-ti caute de import,mi se pare italieneasca,METELLI.Sa nu ramai surprins daca aia belesc ochii la tine ca ceri piese de Dacie,fie ca te refuza,fie ca te ia la mishto!Tu fii demn si insista.
Daca nu gasesti de import,incearca totusi cu una autohtona de AUTONOVA-Satu Mare.Cica ar fi mai bunicele.
costi2
Sa inteleg ca pompa-i cu probleme...Servo nu are treaba cu tinutul pedalei jos?

1 Sep 2009, 11:01:
merci de PM,problema e ca nu pot raspunde la ele ca nu ma lasa adminul...Nu stiu ce naiba scrie acolo in engleza ca parca am fi in america. Da-mi un mail ca sa-ti pot raspunde
yon
Mai am avut si eu o problema cu pompa de frana la masina mea, e pompa din aia cu conducta de bypas, la mine se inumuia pedala la cateva zile de la aerisire. Acum cateva zile stand de vb cu un amic care sa lovit de aceiasi prob am aflat ca daca nu am gaura in capacul de la rezervorul de lichid se formeaza vacum si din cauza asta se inmuia pedala. Am dat o gaurica in acel capac si am refacut aerisirea, am frane beton si pedala tine f bine. Acum sper sa fie de durata desi inainte dupa o zi doua deja se cunostea ca se inmoaie pedala.
costi2
Salut ydaniel, am incercat si azi cu PM dar nu ma lasa. M-ar interesa si pe mine niste preturi de piese. Adresa mea de mail este costinharsan@yahoo.com. In legatura cu capacul vasului, al meu pana de curand era rupt si lipit cu scotch, abia acum mi-am pus si eu unul nou. La mine problema se pare ca nu e din cauza capacului...Eu cred ca sunt de vina supapele unisens de la pistonasele din pompa.
ydaniel
masina ta e cumva argintie?
imi pare cunoscut nr de inmatriculare.
iti voi dau un mail cu preturi;)
costi2
E gri metalizat. L-ar interesa si pe tata un disc de ambreiaj si o placa de presiune pt liberta '94. Nu stiu exact insa diametrul, e tipul de tabla si cred eu ca e 230mm.
GabyVIP
Salut , si eu am problema asemanatoare cu tine , e posibil sa fie pompa , cand opresti motorul , se aude vreun fasait ? daca da e garnitura din pompa sparta si trebuie schimbata , mai poti verifica daca scoti furtunul de la servo si ti mana in capul lui la stutul de plastic !
ydaniel
fasaitu vine de la servo,de obicei simmering/mebrana sparta.
placa de presiune de 200 este din aluminiu,cea de 180 este din tabla.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.