mitranmario
2 Sep 2009, 20:14
pai sa ii faci unghiul in 9 luni de 4 ori,sa ii schimbi tot la directie chiar si cauciucuri noi si genti
de fiecare data roata din dreapta pleaca cu partea din fata in exterior si nu mai pe partea din dreapta se intampla
Muttley
2 Sep 2009, 20:21
Ce simptome are de traiesti cu impresia ca ceva-i in neregula?
adrian.petrov
3 Sep 2009, 23:40
Sunt posesor de papuc ( cu doua locuri ) si dupa ce mi-am facut revizia la BUFTEA la service ( schimbat pivoti- inf. sup., bucse bascula inf. sup., rulmenti , bielete directie, bielete antiruliu ) adica tot ce se putea schimba m-au trimis la un service tot in Buftea ( cum vi dispre Mogosoaia spre Buftea - primul service pe mana dreapta - dupa ce ai traversat calea ferata ).
Nu le fac reclama dar eu am fost multumiti de ei- promti si subtiri la bani.
Cred ca la tine ai ceva probleme ascunse ( daca ai tot schimbat bucsi si pivoti - si nu-i deacolo ) poate ai o problema cu caseta de directie ( cu axul ei - ai luat candva o groapa zdravana si orice cap de bara i-ai pune nu mai tine filetul si se smulge treptat din filet ).
Poate ar fi bine sa cauti pe la dzmembrari o caseta de directie ( ca nu-i o avere )si sa o vezi cum merge.
Cu respect - Adrian
PH-06-BOA
8 Sep 2009, 19:10
Ar fi trebuit sa spui mai multe, pentru a ne face o imagine corecta. Totusi ar trebui ceva cunostinte in domeniu, o privire atenta a tuturor componentelor , si sa deduci unde e anomalia. Cel mai bine e, sa ti-l faci singur acasa. Sti cum e cu service-ul? Ca si cand ai pune femeia sa-ti faca un copil cu altu' si, cand vezi ce-a iesit, aduni toti sfintii si dai cu caciula de pamant, ca nimic nu mai poti da inapoi. Te-ai dus la ei, ti-au luat banii, dupa care te apuca plansul. Felicitari pentru cei laudati de deasupra!
Dupa ce determini cauza (neaparat), remediaz-o si monteaza corect ceea ce schimbi, ca de aici, de la montajul incorect pleaca toate, chiar si "buhul" de masina proasta. Dupa aceea treci la reglaje, care le poti face si dupa descrierile din unele posturi d-ale mele.
8 Sep 2009, 19:24:
Spui de unghi de fuga. Nu faci aceeasi greseala ca mai toti, si sa fie convergenta? Unghiul de fuga se regleaza din tirantii inpingatori, care sunt intre bascula superioara si lonjeron, partea din fata, la care, majoritatea se apuca sa schimbe bucsile si umbla si la piulitele din spate, ca au vazut ei ca sunt ruginite, ne mai fixandu-le in acelasi loc, modificand unghiul de FUGA, care face sa nu traga in vreo parte.
Din bielete se regleaza convergenta (paralelismul rotilor), care daca nu e bun, face sa uzeze cauciucurile (interior sau exterior).
mitranmario
8 Sep 2009, 21:05
treaba este ca tot ce am schimbat am facuto in service dacia renault Balta Alba
asa ca nu pot spune ce au facut aia acolo decat ca eu am dat cascavalul si aia au executat
singurul lucru pe care vreau sa il aflu este sa gasesc un meserias care sa sti de ce sufera mititica
un meserias atattt
8 Sep 2009, 22:06:in BUCURESTI