Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema aprindere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kitzsteinhorn91
Salutare ! Am observat ca in orice viteza ar fii, masina intrerupe cand accelerez un pic mai brusc, dar daca accelerez usor nu apare aceastra problema. Am marit avansul (am rotit delcoul mai la dreapta) si aceasta problema dispare, in schimb motorul trepideaza foarte rau la relanti. Pe masina am delcou Ducellier (Made in France). Ce trebuie sa ii fac ? Care este pozitia corecta a rotitei dintate din delcou si care e pozitia corecta a parghiei de la capsula de vacuum ? Va rog mult sa ma ajutati ca ma chinui cu treaba asta de vreo doua luni...
deceneu32
Avansul vacuumatic am vazut ca vine reglat din fabrica la al treilea dinte.M-am uitat pe un delcou nou,in magazin,si avea avansul reglat la al treilea dinte,era marcat,sigilat,cu vopsea rosie in portiunea respectiva.
Delcoul,avansul centrifugal,il reglezi cautand pe forum.Sunt multe topicuri in acest sens:asezi reperele de pe volant si carcasa ambreiajului,pui lampa pe delcou etc
kitzsteinhorn91
Poti sa imi explici mai amanuntit ce trebuie sa fac ca sa scap de "datul in nas" cand calc acceleratia brusc ? E clar ca e din avans, deoarece atunci cand il maresc dispare aceasta problema, dar motorul trepideaza la relanti.

4 Sep 2009, 10:34:
Am cautat si nu am gasit ceva pentru cazul meu... Va rog eu sa ma ajutati ca am schimbat carburatorul, pompa de benzina, delcoul (cu cel frantuzesc), fise, bobina, i-am pus aprindere, bujii noi, in speranta ca dispare aceasta problema. Dar de-abia acum mi-am dat seama ca defapt era din avans...
Dacia1310'94
Aceeasi problema am avut-o eu cand am incurcat fisele de la primele 2 bujii ... a inceput sa-mi trepideze in ultimul hal masina, ma cruceam, pt. ca nu mi s-a mai intamplat asa ceva, eu incepator fiind ... de unde sa stiu ... a venit cnv care a vazut ca tot ma chinui la ea pe-acolo sa mesteresc sa vad care e treaba ... si mi-a zis sa-i dau o cheie si sa o las la relanti ... masina tot trepida ... si mi-a scos de pe fiecare bujie fisele ... si mi-a zis ca am incurcat eu fisele de la primele 2 bujii ... le-am schimbat si mergea perfect dupa aia ... deci ceva e de-acolo ... bujii, delco ... scanteie etc etc ... nu ma pricep prea bine dar din ce-am patit si eu iti zic smile.gif
kitzsteinhorn91
Hai ca i-am dat de cap cat de cat. Am reglat avansul cu becul, am pus vacuumul la primul dinte si acum vad ca merge o idee mai bine. Dar tot are o tentativa sa se opinteasca.
ursu_florin2002
vezi sa nu-ti intrerupa vreo bujie . Scoate fisele una cate una ( bineinteles cu motorul pornit ) si vezi care nu lucreaza calumea - adica , daca atunci cand scoti fisa de la bujie se simte ca motorul merge mai rau , inseamna ca acea bujie lucreaza bine , iar daca nu e prea mare diferenta atunci cand scoti fisa , inseamna ca acea bujie nu functioneaza corespunzator Altceva daca vrei , fa distanta la platina la 0.4
Mr_Devil83
Tot dim pompa de spritz e problema.

Avansul este mai mare la relanti pentru a avea oarecum un cuplu liniar la turatii mici. Ma refer la cel vacuumatic pe care il reglezi din rotita aia dintata.

Delcoul nou probabil ca vine calibrat pe un banc de teste perfect decalibrat si oricum conceput pentru a simula un motor nou, unul cu compresia aproape perfecta, nu fierul vechi care il ai tu pe masina.
cbitzy
eu am avut aceeasi problema cu datul in nas doar cand acceleram si noroc ca m-a prins noaptea cand o mesteream ca altfel nu vedeam ca era o bujie care dadea scanteia afara dar doar cand o acceleram
deceneu32
QUOTE(Mr_Devil83 @ 4 Sep 2009, 21:04)
fierul vechi care il ai tu pe masina

Fierul vechi PE CARE nu il am pe masina.Te referi la mine sau la initiatorul topicului?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.