Asta mä încînta pe mine la români , sunt foarte inventivi !
Recunosc , calitatea pompelor de dublu circuit de Dacie e foarte proastä dar asta nu e o scuzä serioasä pentru a face rabat la siguranta masinii - frînele si directia sunt principalele sisteme de securitate ale masinii si NU SE ACCEPTÄ interventii neautorizate !
Dacä ai fost la Service cu ea si esti tot fära frîne , dä cu ei de pämînt ( fä reclamatie , nu merge cu toporul...) si nu accepta solutii "las' cä merge si-asa "
Eu am schimbat odatä 5 pompe , sä le ducä cel de la magazin înapoi la fabricant - poate asa învatä cä o piesä care nu functioneazä nu se pune la vînzare , mai ales cînd vorbim de sistem de frînare !
Ai frîne "beton" cu pompa simplä ? Asa le avea si prietenul meu 3 zile , atît a durat pînä s-a smuls o conductä la o frînare mai bruscä ( îi iesise ceva în cale ) si s-a proptit în stîlpul care rämäsese de beton , frîne ... mai încolo .
Faptul cä n-o sä treci ITP-ul nu e cel mai grav , grav este cä-ti pui viata în pericol pentru cä asa te-a sfätuit cineva .
Masinile cu simplu circuit au fost fabricate asa ptr. cä acesta era nivelul tehnologic la acea datä , dublul circuit îti poate salva viata cel putin odatä ( nu ai frîne - NU CIRCULI PÂNA LA REMEDIEREA CAUZEI ! ) în cazul täu erau garniturile pompei .
Nu am cunostintä ( afara de Dacia si ARO ) de alte märci - dacä stie cineva îl rog sä mä corecteze - unde propietarii ( sau asa-zisi mecanici ) sä facä downgrade la sistemul de frînare ! ... nici mäcar Oltcit , care era 85% romanesc