Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Laurentiu05
Salut baieti am si eu mica problema.Cam acum un an am ramas fara frane prima oara am schimbat pompa am aerisit frane beton a doua zi dim fara frane am dus-o la service 3 zile frana beton a 4 fara frane(fara sa pierd lichid din bidonas).Am schimbat iar pompa,servo-frana,etrieri,repartitor,saboti,cilindri. Am frana la a treia pedala cateodata la a doua. Help pls
vallyyy
Asigura-te temeinic sa nu piarda pe la vreo roata daca esti cert ca nu pierde ........posibil sa ai garniturile din pompa duse
kog
corect, verfica sa nu ai pierderi, apoi daca acestea nu exista aeriseste si reaeriseste sistemul de franare. Daca nu rezolvi nimic e pompa de frana; pe asta o verifici tinand pedala de frana apasata, daca coboara inseamna ca pompa de frana nu tine presiunea si trebuie inlocuite garniturile

uite aici unul dintre nenumaratele threaduri despre franele daciei
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=132197&hl=
ydaniel
si ce marca sunt piesele??
Laurentiu05
am schimbat pompa dublu circuit cu una simplu circuit si acum am frane beton. multumesc pentru sfaturi
mecanick_maverick
biggrin.gif Asta mä încînta pe mine la români , sunt foarte inventivi !
Recunosc , calitatea pompelor de dublu circuit de Dacie e foarte proastä dar asta nu e o scuzä serioasä pentru a face rabat la siguranta masinii - frînele si directia sunt principalele sisteme de securitate ale masinii si NU SE ACCEPTÄ interventii neautorizate !
Dacä ai fost la Service cu ea si esti tot fära frîne , dä cu ei de pämînt ( fä reclamatie , nu merge cu toporul...) si nu accepta solutii "las' cä merge si-asa "
Eu am schimbat odatä 5 pompe , sä le ducä cel de la magazin înapoi la fabricant - poate asa învatä cä o piesä care nu functioneazä nu se pune la vînzare , mai ales cînd vorbim de sistem de frînare !
Ai frîne "beton" cu pompa simplä ? Asa le avea si prietenul meu 3 zile , atît a durat pînä s-a smuls o conductä la o frînare mai bruscä ( îi iesise ceva în cale ) si s-a proptit în stîlpul care rämäsese de beton , frîne ... mai încolo .
Faptul cä n-o sä treci ITP-ul nu e cel mai grav , grav este cä-ti pui viata în pericol pentru cä asa te-a sfätuit cineva .
Masinile cu simplu circuit au fost fabricate asa ptr. cä acesta era nivelul tehnologic la acea datä , dublul circuit îti poate salva viata cel putin odatä ( nu ai frîne - NU CIRCULI PÂNA LA REMEDIEREA CAUZEI ! ) în cazul täu erau garniturile pompei .
Nu am cunostintä ( afara de Dacia si ARO ) de alte märci - dacä stie cineva îl rog sä mä corecteze - unde propietarii ( sau asa-zisi mecanici ) sä facä downgrade la sistemul de frînare ! ... nici mäcar Oltcit , care era 85% romanesc
ydaniel
eh,calitatea pompelor este de vina!
eu recomand de autonova+lichid de frana bun si mai ales aerisita BINE +restu pieselor sa fie in stare foarte buna!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.